• Aanmelden
  • Productondersteuning
  • Bedrijf
    • Over ons
    • Pers
    • Investeerders
    • Evenementen
    • Carrières
    • Diversiteit en inclusie
    • Duurzaamheid
    • Juridisch
  • Contact
  • English
    • English (US)
    • English (UK)
    • Español
    • Español (LATAM)
    • Português
    • Français
    • Deutsch
    • Italiano
    • Nederlands
    • 日本語
    • 한국어
    • 繁體中文 (台灣)
    • 繁體中文 (香港特區)
    • ไทย
  • Zendesk
  • Contact
  • Mobiel menu in/uitschakelen
  • Demo bekijken
  • Producten
    • Zendesk voor klantenservice

      De complete service-oplossing

    • Zendesk voor sales

      De moderne salesoplossing

    • Sunshine-platform

      Snel, open en flexibel

    • Apps Marketplace

      Apps, integraties en partners

  • Prijzen
    • Zendesk voor klantenservice

      De complete service-oplossing

    • Zendesk voor sales

      De moderne salesoplossing

  • Oplossingen
    • Onderneming

      Voer gesprekken bij elke schaalgrootte

    • Kleine en middelgrote bedrijven

      Groei zonder groeistuipen

    • Starters

      Geef jezelf een vliegende start

    • Werknemerservaring

      Behandel werknemers als klanten

    • Industrie

      Voorzie in de behoeften van de markt

    • Gespreksgerichte CRM

      Duurzame relaties met klanten opbouwen

  • Demo
  • Informatiebronnen
    • Blog

      Handleidingen, rapporten en best practices

    • Evenementen en webinars

      Met ons kom je tot nieuwe inzichten, waar je ook bent

    • Community

      Maak contact, leer en praat met Zendesk-gebruikers

    • Professionele diensten

      Krijg praktische hulp, gerichte ondersteuning of deskundige begeleiding

    • What’s New bij Zendesk

      Bekijk de nieuwe productupdates

    • API en ontwikkelaars

      Info over het met Zendesk maken van software

    • Partners

      Hoe je een Zendesk-partner vindt of wordt

    • Verhalen van klanten

      Ontdek hoe succes met Zendesk eruit ziet

  • Meer
    • Bedrijf
      • Contact
      • Over ons
      • Pers
      • Investeerders
      • Evenementen
      • Carrières
      • Diversiteit en inclusie
      • Duurzaamheid
      • Juridisch
    • Taal
      • English (US)
      • English (UK)
      • Español
      • Español (LATAM)
      • Português
      • Français
      • Deutsch
      • Italiano
      • Nederlands
      • 日本語
      • 한국어
      • 繁體中文 (台灣)
      • 繁體中文 (香港特區)
      • ไทย
  • Start gratis trial
  • Contact
  • Aanmelden

Juridische informatie en bronnen

  • Overeenkomsten en voorwaarden
  • Beleidslijnen en richtlijnen
  • Handelsmerken en intellectueel eigendom
  • Inkoop en leveranciers
  • Gegevensbescherming en privacy
Beleidslijnen en richtlijnen
  • Responsible Disclosure Policy
  • Zendesk Events Policy
  • Privacymelding kandidaat
  • Code of Business Conduct
  • Global Anti Corruption Policy

Cookiebeleid

Previous Version, No Longer in Effect as of December 2, 2019

Effective as of January 25, 2019, Zendesk, Inc., (“Zendesk”) and its subsidiaries, (collectively, the “Zendesk Group” or “we” or “us” or “our”) have updated our Cookie Policy. For a prior version of our Cookie Policy, click here.

1.Intro

This Cookie Policy (“Policy”) explains that we believe in being open and clear about how we use your information. In the spirit of transparency, this Policy provides detailed information about how and when we use cookies on our Websites. For the purposes of this Policy, the term, “Websites”, shall refer collectively to www.zendesk.com as well as the other websites that the Zendesk Group operates and that link to this Policy.

2.Gebruikt Zendesk cookies?

Ja.De Zendesk Group en onze marketingpartners, dochterondernemingen en analyse- of serviceproviders gebruiken cookies en andere technologieën om ervoor te zorgen dat iedereen die de websites gebruikt de best mogelijke ervaring heeft.

3.Wat is een cookie?

A cookie is a small text file that is placed on your hard drive by a web page server. Cookies contain information that can later be read by a web server in the domain that issued the cookie to you. Some of the cookies will only be used if you use certain features or select certain preferences, and some cookies will always be used. You can find out more about each cookie by viewing our current cookie list below. We update this list quarterly, so there may be additional cookies that are not yet listed. Web beacons, tags and scripts may be used in the Websites or in emails to help us to deliver cookies, count visits, understand usage and campaign effectiveness and determine whether an email has been opened and acted upon. We may receive reports based on the use of these technologies by our service/analytics providers on an individual and aggregated basis.

4.Waarom gebruikt Zendesk cookies?

When you visit our Websites, we may place a number of cookies in your browser. These are know as First Party Cookies and are required to enable to hold session information as you navigate from page to page within the website. For example, we use cookies on our Websites to understand visitor and user preferences, improve their experience, and track and analyze usage, navigational and other statistical information. You can control the use of cookies at the individual browser level. If you elect not to activate the cookie or to later disable cookies, you may still visit our Websites, but your ability to use some features or areas of the Websites may be limited.

5.Cookies uitschakelen

Over het algemeen kunt u het gebruik van cookies activeren of later deactiveren via een functie die in uw webbrowser is ingebouwd.Voor meer informatie over het bedienen van de cookie-instellingen van uw browser:

Klik hier voor meer informatie over de instelling “Privé browsen” en het beheer van cookie-instellingen in Firefox;

Klik hier voor meer informatie over “Incognito” en het beheer van cookie-instellingen in Chrome;

a href=”http://windows.microsoft.com/en-us/internet-explorer/delete-manage-cookies”>Click here to learn more about “InPrivate” and managing cookie settings in Internet Explorer; or

Klik hier voor meer informatie over de instelling “Privé browsen” en het beheer van cookie-instellingen in Safari.

Als u meer informatie wilt over cookies of het beheer, uitschakelen of verwijderen ervan, ga dan naar http://www.aboutcookies.org voor meer hulp. Bovendien bieden bepaalde advertentienetwerken van derden, met inbegrip van Google, gebruikers de mogelijkheid om zich af te melden voor of het personaliseren van voorkeuren met betrekking tot browsen op het internet.Klik hier voor meer informatie over deze functie van Google.

Veel rechtsgebieden vereisen of bevelen aan dat websitebeheerders de gebruikers/bezoekers informeren over de aard van de cookies die ze gebruiken en, in bepaalde omstandigheden, vragen om de toestemming van hun gebruikers om bepaalde cookies te plaatsen.

De websites omvatten sociale media functies van derden, zoals de Facebook Vind ik leuk-knop, evenals widgets van derden, zoals de ‘Delen’-knop of interactieve miniprogramma’s die worden uitgevoerd op de websites.Deze functies verzamelen mogelijk uw IP-adres, welke pagina u bezoekt op de websites en stellen een cookie in om de functie goed te laten werken.Uw interactie met deze functies is onderhevig aan het privacybeleid van de derde die hem aanbiedt.

Zoals hieronder uiteengezet, kunnen wij de volgende categorieën cookies gebruiken op de websites.

Each cookie falls within one of the four following categories:

Categorie Beschrijving

1. Essential Cookies

Essential cookies (First Party Cookies) are sometimes called “strictly necessary” as without them we cannot provide many services that you need on the Website. For example, essential cookies help remember your preferences as you move around the Website.

2. Analytics Cookies

These cookies track information about visits to the Websites so that we can make improvements and report our performance. For example: analyze visitor and user behavior so as to provide more relevant content or suggest certain activities. They collect information about how visitors use the Websites, which site the user came from, the number of each user’s visits and how long a user stays on the Websites. We might also use analytics cookies to test new ads, pages, or features to see how users react to them.

3. Functionality or Preference Cookies

During your visit to the Websites, cookies are used to remember information you have entered or choices you make (such as your username, language or your region) on the Websites. They also store your preferences when personalizing the Websites to optimize your use of Zendesk, for example, your preferred language. These preferences are remembered, through the use of the persistent cookies, and the next time you visit the Websites you will not have to set them again.

4. Targeting or Advertising Cookies

These Third Party Cookies are placed by third party advertising platforms or networks in order to, deliver ads and track ad performance, enable advertising networks to deliver ads that may be relevant to you based upon your activities (this is sometimes called “behavioral” “tracking” or “targeted” advertising) on the Websites. They may subsequently use information about your visit to target you with advertising that you may be interested in, on the Websites and other websites. For example, these cookies remember which browsers have visited the Websites.

List of Cookies used on the Websites:

Website Name(s) Cookie Name Cookie Purpose Cookie Duration Categorie
All Websites Google Analytics This web analytics cookie collects information about how visitors use the Websites, which website the user came from, the number of each user’s visits and how long a user stays on the Websites 2 jaar Analyse
www.bimeanalytics.com Google Analytics Session Google Analytics 10 minutes Analyse
www.bimeanalytics.com Heap Analytics Event tracking to monitor behavior 2 jaar Analyse
www.bimeanalytics.com Heap Analytics Session Heap Analytics 30 min Analyse
www.bimeanalytics.com Vimeo Vimeo video player 2 jaar Functionality/Preference
www.bimeanalytics.com Google Google Account – SSO 6 months Functionality/Preference
www.bimeanalytics.com Capterra Conversies bijhouden 30 min Targeting/Advertising
www.bimeanalytics.com Website Language Language settings 30 min Functionality/Preference
www.bimeanalytics.com popupHide Determines if a user has accepted or rejected the demo request popup that appears after a certain time on the website Session Functionality/Preference
www.zendesk.com Gauge High level behavior tracking 2 jaar Functionality/Preference
www.zendesk.com Disqus Visitor authentication for commenting and user reviews 2 jaar Essential
www.zendesk.com Twitter Advertising Advertising 1.5 years Essential
www.zendesk.com Clearbit Stores information on user in order to not display so many forms Session Functionality/Preference
www.zendesk.com LinkedIn Advertising vendor for remarketing 1 jaar Targeting/Advertising
www.zendesk.com Marin Software Advertising bidding platform 1 jaar Targeting/Advertising
www.zendesk.com Facebook Advertising Vendor 180 dagen Targeting/Advertising
www.zendesk.com Yahoo Japan Advertising Vendor 30 dagen Targeting/Advertising
www.zendesk.com Naver Advertising Vendor 6 months Targeting/Advertising
www.zendesk.com homeType Determines visitor type and stores which web content to display to visitor Session Functionality/Preference
www.zendesk.com _zendesk_shared_session Holds session information for sharing across Zendesk applications. Session Essential
www.zendesk.com _zendesk_nps_session Sessions for NPS®. Session Functionality/Preference
www.zendesk.com _zendesk_session Hold session information for root access applications. Session Essential
www.zendesk.com _help_center_session Sessions for Guide. Session Essential
www.zendesk.com _voice_session Sessions for Voice. Session Functionality/Preference
www.zendesk.com _carson_container_session Sessions for Carson. Session Targeting/Advertising
www.zendesk.com _zendesk_remember_me Preference for maintaining login sessions 2 weken Essential
www.zendesk.com _zendesk_settings Arbitrary, non-PII settings usually for preferences 1 jaar Functionality/Preference
www.zendesk.com _zendesk_cookie Arbitrary, non-PII settings usually for preferences 20 jaar Functionality/Preference
www.zendesk.com LiveIntent Capture conversions on a cookie level to help automate campaigns and capture cookie information for zendesk.com visitors. 30 dagen Targeting/Advertising
www.zendesk.com Bidtellect Capture conversions on a cookie level to help automate campaigns and capture cookie information for zendesk.com visitors. 30 dagen Targeting/Advertising
www.zendesk.com AdRoll Capture conversions on a cookie level to help automate campaigns and capture cookie information for zendesk.com visitors. 30 dagen Targeting/Advertising
www.zendesk.com Quantcast Capture conversions on a cookie level to help automize campaigns and capture cookie information for zendesk.com visitors. 30 dagen Targeting/Advertising
www.zendesk.com Adobe Capture conversions on a cookie level to help automate campaigns and capture cookie information for zendesk.com visitors. 30 dagen Targeting/Advertising
www.zendesk.com Simpli.fi Capture conversions on a cookie level to help automate campaigns and capture cookie information for zendesk.com visitors. 30 dagen Targeting/Advertising
www.zendesk.com & www.zopim.com Optimizely Tracking for A/B testing 10 jaar Analyse
www.zendesk.com & www.zopim.com Pendo End-User and Agent Usage DataEvent tracking to analyze use of the Service and improve the Services. to monitor behaviour 2 jaar Targeting/Advertising
www.zendesk.com & www.zopim.com Crazy Egg Analytics Tool that gives us heat maps and click data 5 jaar Analyse
www.zendesk.com & www.zopim.com Eloqua Marketing automation software 1 jaar Essential
www.zendesk.com & www.zopim.com Facebook Connect Interaction between services 2 jaar Essential
www.zendesk.com & www.zopim.com Doubleclick Re-targeting, optimization, reporting and attribution of online adverts 2 jaar Targeting/Advertising
www.zendesk.com & www.zopim.com AppNexus Advertising Vendor for prospecting 2 jaar Targeting/Advertising
www.zendesk.com & www.zopim.com Google Adwords Conversion Advertising pixel for prospecting and retargeting 540 dagen Targeting/Advertising
www.zendesk.com & www.zopim.com LiveRamp Tracking of anonymous user characteristics 180 dagen Targeting/Advertising
www.zendesk.com & www.zopim.com Bing Advertising vendor for search marketing 2 jaar Targeting/Advertising
www.zendesk.com, www.zopim.com & www.bimeanalytics.com Google Tag Manager Traffic and visitor behavior measurement 2 jaar Analyse
www.zendesk.com.ru Yandex Metrica Advertising pixel to track conversions 1 jaar Targeting /Advertising
www.zopim.com Wistia Video Streaming 10 jaar Essential
www.zopim.com Google Adwords Conversion Advertising pixel to track conversions 540 dagen Targeting/Advertising
www.zopim.com LiveRamp Tracking of anonymous user characteristics 180 dagen Targeting/Advertising
www.zopim.com Google Dynamic Remarketing Advertising 180 dagen Targeting/Advertising
www.zopim.com Facebook Business Used for creating custom audience on Facebook for advertising purpose 2 jaar Targeting/Advertising
www.zopim.com Facebook Impression Advertising 2 jaar Targeting/Advertising
www.zopim.com & www.bimeanalytics.com Cloudflare Control over cache of assets 1 jaar Essential

6.Cookies onderhevig aan verandering

De inhoud van dit beleid is slechts bedoeld ter algemene informatie en gebruik.Deze cookies zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving.U erkent dat deze informatie mogelijk onnauwkeurigheden of fouten bevat en onderhevig is aan verandering en voor zover wettelijk toegestaan wijzen wij uitdrukkelijk eventuele aansprakelijkheid af voor dergelijke onnauwkeurigheden of fouten.

7.Cookies gebruikt in onze diensten

Buiten het gebruik van cookies op onze websites zoals hierboven beschreven, gebruiken wij tevens cookies en andere volgtechnologieën in verband met uw toegang tot en gebruik van de producten en diensten die wij aanbieden als abonnement op onze websites (onze “Diensten).Hoe en wanneer wij cookies en andere volgtechnologieën gebruiken in onze diensten wordt verder uitgelegd in onze Master abonnementsovereenkomst, die hier te vinden is.

8.Dit beleid bijwerken

Indien er wezenlijke veranderingen van dit beleid plaatsvinden, zult u daarover voorafgaand aan een eventuele verandering ingelicht worden door het plaatsen van een prominente melding op onze websites.Wij moedigen u aan om deze pagina regelmatig te controleren op de nieuwste informatie over het beleid.Voortzetting van uw gebruik van de websites betekent dat u ermee instemt gebonden te zijn door dergelijke veranderingen van dit beleid.Als u de voorwaarden van dit beleid niet accepteert, is uw enige remedie uw gebruik van en toegang tot de websites te staken.

9.Controle Engelse versie

Niet-Engelse vertalingen van dit beleid worden uitsluitend aangeboden voor uw gemak.De Engelse versie prevaleert in geval van dubbelzinnigheid of strijdigheid tussen vertalingen.

Net Promoter en NPS zijn gedeponeerde handelsmerken in de VS en Net Promoter Score en Net Promoter System zijn servicemerken van Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. en Fred Reichheld.

Laatst gewijzigd 21 november 2018

Zendesk

Koplopers in Klantenservice

Onze producten
  • Zendesk voor klantenservice
  • Zendesk voor sales
  • Sunshine-platform
  • Apps Marketplace
  • Productupdates
Belangrijkste functies
  • Ticketsysteem
  • Messaging & live chat
  • Helpcenter
  • Spraak
  • Communityforums
  • Rapporten & analyses
  • Answer Bot
  • Klantenservicesoftware
  • Ticketsysteemsoftware
  • Live chat-software
  • Kennisbank
  • Forumsoftware
  • Helpdesksoftware
Informatiebronnen
  • Beveiliging
  • Productondersteuning
  • Een demo aanvragen
  • Blog
  • Training
  • Partners
  • Webinars
  • Verhalen van klanten
  • Services
Bedrijf
  • Over ons
  • Pers
  • Investeerders
  • Evenementen
  • Carrières
  • Diversiteit en inclusie
  • Duurzaamheid
  • Contact
  • Sitemap
  • Systeemstatus
  • Juridisch
Favorieten
  • Wat is Zendesk?
  • Zendesk voor grote ondernemingen
  • Zendesk voor kleine bedrijven
  • Zendesk voor starters
  • Zendesk Benchmark
  • Gartner CRM Magic Quadrant
  • Trends op het gebied van klantervaring

Abonneer je om nieuws en updates van Zendesk te ontvangen.

Doe mee

Abonneer je op onze nieuwsbrief.

Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig e-mailadres op.
E-mailadressen mogen niet beginnen met:
Door mijn persoonlijke gegevens in te dienen, geef ik Zendesk toestemming om mijn gegevens te verzamelen, te verwerken en op te slaan in overeenstemming met het Zendesk Privacybeleid. Zendesk gebruikt de informatie die je verstrekt om je in de toekomst af en toe e-mails te sturen over Zendesk-producten, -diensten en relevante inhoud. Ik kan me uitschrijven wanneer ik maar wil.
Ik begrijp en stem ermee in dat Zendesk mijn gegevens mag verzamelen, verwerken en bewaren overeenkomstig het privacybeleid van Zendesk als ik mijn persoonlijke gegevens indien.

Bedankt dat je je hebt ingeschreven voor onze nieuwsbrief! Je kunt je voorkeuren bijwerken of je afmelden wanneer je maar wilt.

Welkom bij de club!

Sorry, er ging iets mis!

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog eens, of neem contact op met Zendesk voor hulp.

Gebruiksvoorwaarden Privacyverklaring Kennisgeving inzake cookies Cookie-Instellingen ©Zendesk 2023