Wat is er nieuw bij Zendesk: februari 2017 – Europa
Beschikbaar on-demand
Over deze webinar
Ons Product Marketing-team nodigt u van harte uit om deel te nemen aan de uitvoerige rondleiding langs alle productupdates van het afgelopen kwartaal. In deze webinar van 60 minuten maakt u kennis met de nieuwe functies in Support, Helpcenter, Chat, Talk en Message, en worden de voordelen van elk kanaal uitvoerig besproken. Aan het eind is er ook tijd om vragen te beantwoorden.Dit is wat u te zien krijgt:
● Nieuwe functies in de kern van onze producten Support, Helpcenter, Chat en Talk
● Een overzicht en demo van ondersteuning via sms in Text
● Een diepe duik in de aanpassingen van de chatwidget die met Web SDK mogelijk zijn
● Hoe u uw klanten relevante inhoud aanbiedt met Automatic Answers
● Inleiding in Zendesk Message en de nieuwe functies ervanUitzending in het Engels met transcripties in het Nederlands, Duits, Frans, Italiaans en Spaans.Azië: transcripties in het Japans en Koreaans
Noord- en Zuid-Amerika: transcripties in het Spaans en Portugees
Spreker

Gepresenteerd door
Gepresenteerd door het Zendesk Product Marketing Team: ● Abhi Basu (Lead Product Marketing Manager voor Chat) ● Anthony Okumura (Sr. Product Marketing Manager voor Support) ● Liliya Apostolova (Sr. Product Marketing Manager voor Helpcenter) ● Emily Vince (Sr. Product Marketing Manager voor Talk) ● Timothy Kua (Director of Marketing voor Message)
Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bevestigingsbericht hebt ontvangen met daarin een koppeling naar de webinar.