Wat is er nieuw bij Zendesk: februari 2017 – Europa

Beschikbaar on-demand

Over deze webinar

Ons Product Marketing-team nodigt u van harte uit om deel te nemen aan de uitvoerige rondleiding langs alle productupdates van het afgelopen kwartaal. In deze webinar van 60 minuten maakt u kennis met de nieuwe functies in Support, Helpcenter, Chat, Talk en Message, en worden de voordelen van elk kanaal uitvoerig besproken. Aan het eind is er ook tijd om vragen te beantwoorden.Dit is wat u te zien krijgt:

● Nieuwe functies in de kern van onze producten Support, Helpcenter, Chat en Talk
● Een overzicht en demo van ondersteuning via sms in Text
● Een diepe duik in de aanpassingen van de chatwidget die met Web SDK mogelijk zijn
● Hoe u uw klanten relevante inhoud aanbiedt met Automatic Answers
● Inleiding in Zendesk Message en de nieuwe functies ervanUitzending in het Engels met transcripties in het Nederlands, Duits, Frans, Italiaans en Spaans.Azië: transcripties in het Japans en Koreaans
Noord- en Zuid-Amerika: transcripties in het Spaans en Portugees

Vul het onderstaande formulier in om de webinar te bekijken:

Geef je voornaam op
Cijfers en speciale tekens zijn niet toegestaan
Geef je achternaam op
Cijfers en speciale tekens zijn niet toegestaan
Geef een geldig e-mailadres op.
E-mailadressen mogen niet beginnen met:
Geef een geldig mobiel nummer op
Geef je bedrijfsnaam op
Geef uw functienaam op
Selecteer aantal medewerkers
Geef je land op
Selecteer een optie
Ik begrijp en stem ermee in dat Zendesk mijn gegevens mag verzamelen, verwerken en bewaren overeenkomstig het privacybeleid van Zendesk als ik mijn persoonlijke gegevens indien.

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bevestigingsbericht hebt ontvangen met daarin een koppeling naar de webinar.

Sorry, er ging iets mis!

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog eens, of neem contact op met Zendesk voor hulp.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.