Overslaan naar belangrijkste inhoud

Koffiepauze-webinar
Deel 1: de 5 belangrijkste tips voor een betere klantenservice

Beschikbaar on-demand

Over deze webinar

In de 30-minuten durende koffiepauze-webinar van Zendesk krijg je de belangrijkste tips te horen tijdens je pauze. In deze 3-delige serie vertellen onze experts je hoe je optimaal van Zendesk-producten profiteert. In deel 1 van de serie kijken we naar de belangrijkste tips voor een betere klantenservice.

Wij begrijpen dat het leveren van een uitmuntende klantenservice lastig is, maar goede klantenservice kan het verschil betekenen tussen succes en mislukking. Verwachtingen van klanten blijven groeien, maar het goede nieuws is dat er meer manieren zijn om aan deze verwachtingen te kunnen voldoen dan je denkt! In deze korte webinar krijg je tips over:

  • hoe je je team met de juiste tools uitrust

  • hoe je technologie omarmt, zodat je efficiënter werkt

  • en hoe je betere klantenservicebeslissingen neemt op basis van je data

Registreer je nu voor deel 1 op 8 september van 13.00 uur tot 13.30 uur en ontdek wat de 5 belangrijkste tips zijn voor een betere klantenservice, zodat je supportteam haar interacties kan verbeteren met je waardevolste asset: je klanten.

Vul het onderstaande formulier in om de webinar te bekijken

Door mijn persoonlijke gegevens in te dienen, geef ik Zendesk toestemming om mijn gegevens te verzamelen, te verwerken en op te slaan in overeenstemming met het Zendesk Privacybeleid.

Sprekers

Randy Patersphoto

Randy Paters

SMB Account Executive
Zendesk

Nigel Gilletphoto

Nigel Gillet

Enterprise Account Executive
Zendesk