Koffiepauze Toptips:
Verbeter de samenwerking binnen je team

Beschikbaar on-demand

Over deze webinar

We zijn terug! De Koffiepauze-serie is terug voor de tweede ronde met drie gloednieuwe webinars. We gaan verder met onze Toptips en raden je aan deze tijdens je pauze te bekijken met een kop koffie of thee. In deze driedelige serie delen onze Zendesk-deskundigen hoe je het meeste uit jouw Zendesk-oplossing kunt halen. In deel één leer je onze toptips om de samenwerking tussen je teams te verbeteren.

Nu persoonlijke contactmomenten op een laag pitje staan, zoeken we naar nieuwe manieren om te verbinden. We moeten allemaal snel nieuwe manieren implementeren om contact te leggen met ons team, klanten en prospects, zonder hinder van gescheiden kanalen of gefragmenteerde gegevens.

In dit webinar ontdek je onze toptips voor het verbeteren van de samenwerking in je teams, waaronder:

  • hoe je communicatie kunt optimaliseren;
  • de tools die je nodig hebt om succesvol te zijn;
  • hoe je kennis deelt met je team.

Houd ons in de gaten voor deel twee in deze serie, Koffiepauze Toptips: Blijf verbonden, blijf productief.

Vul het onderstaande formulier in om de webinar te bekijken:

Geef je voornaam op
Cijfers en speciale tekens zijn niet toegestaan
Geef je achternaam op
Cijfers en speciale tekens zijn niet toegestaan
Voer een geldig e-mailadres in.
E-mailadressen mogen niet beginnen met:
Geef een geldig mobiel nummer op
Geef je bedrijfsnaam op
Geef uw functienaam op
Selecteer aantal medewerkers
Geef je land op
Selecteer een optie
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (Je kunt je op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Hartelijk dank voor je registratie! Kijk in je inbox of je een bericht met je unieke registratiebevestiging hebt ontvangen.

Sorry, er ging iets mis!

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog eens, of neem contact op met Zendesk voor hulp.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.

Sprekers

Job Dams

Account Manager,
Zendesk

Randy Paters

Account Manager,
Zendesk