Overslaan naar belangrijkste inhoud

Koffiepauze Toptips:
Verbeter de samenwerking binnen je team

Beschikbaar on-demand

Over deze webinar

We zijn terug! De Koffiepauze-serie is terug voor de tweede ronde met drie gloednieuwe webinars. We gaan verder met onze Toptips en raden je aan deze tijdens je pauze te bekijken met een kop koffie of thee. In deze driedelige serie delen onze Zendesk-deskundigen hoe je het meeste uit jouw Zendesk-oplossing kunt halen. In deel één leer je onze toptips om de samenwerking tussen je teams te verbeteren.

Nu persoonlijke contactmomenten op een laag pitje staan, zoeken we naar nieuwe manieren om te verbinden. We moeten allemaal snel nieuwe manieren implementeren om contact te leggen met ons team, klanten en prospects, zonder hinder van gescheiden kanalen of gefragmenteerde gegevens.

In dit webinar ontdek je onze toptips voor het verbeteren van de samenwerking in je teams, waaronder:

  • hoe je communicatie kunt optimaliseren;
  • de tools die je nodig hebt om succesvol te zijn;
  • hoe je kennis deelt met je team.

Houd ons in de gaten voor deel twee in deze serie, Koffiepauze Toptips: Blijf verbonden, blijf productief.

Vul het onderstaande formulier in om de webinar te bekijken

Sprekers

Job Damsphoto

Job Dams

Account Manager,
Zendesk

Randy Patersphoto

Randy Paters

Account Manager,
Zendesk