De klantervaring vormgeven – Verhalen van klanten: Sendcloud

Beschikbaar on-demand

Over deze webinar

Het is niet eenvoudig om uitstekende klantenservice te bieden wanneer je aan het opschalen bent, maar met Zendesk Support Suite kan een bedrijf zoals Sendcloud, een SaaS-verzendplatform, gepersonaliseerde klantervaringen creëren en zo de snelle groei van het bedrijf stimuleren.

Bekijk onze webinar met Bram Greijmans, Business Operations Specialist bij Sendcloud, waarin wij het volgende bespreken:

  • Hun supportstrategie en belangrijkste stappen die zij hebben genomen om snel uit te breiden
  • De impact van Support Suite en specifieke productfuncties op hun supportervaring
  • Hoe zij supportgegevens analyseren en de klantervaring verbeteren
  • Hoe de implementatie van Zendesk de efficiency van hun agenten heeft verbeterd

Vul het onderstaande formulier in om de webinar te bekijken:

Geef je voornaam op
Cijfers en speciale tekens zijn niet toegestaan
Geef je achternaam op
Cijfers en speciale tekens zijn niet toegestaan
Geef een geldig e-mailadres op.
E-mailadressen mogen niet beginnen met:
Geef een geldig mobiel nummer op
Geef je bedrijfsnaam op
Geef uw functienaam op
Selecteer aantal medewerkers
Geef je land op
Selecteer een optie
Ik begrijp en stem ermee in dat Zendesk mijn gegevens mag verzamelen, verwerken en bewaren overeenkomstig het privacybeleid van Zendesk als ik mijn persoonlijke gegevens indien.

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bericht hebt ontvangen met daarin uw unieke registratiebevestiging.

Sorry, er ging iets mis!

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog eens, of neem contact op met Zendesk voor hulp.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.

Sprekers

BRAM
GREIJMANS

Business Operations Specialist
bij Sendcloud

BOUDEWIJN SCHRIJVER

Senior Account Executive
bij Zendesk