De webinarserie 'De omnichannel revolutie' – Europa
Beschikbaar on-demand
Over deze webinar
Deel 1: Op weg naar een uniforme klantenservice-ervaringOn-demand beschikbaar
Ryan Nichols, General Manager van Omnichannel, vertelt over de verschuiving naar een ervaringseconomie en hoe Zendesk Suite revolutionaire veranderingen teweegbrengt in de manier waarop bedrijven een uniforme klantervaring introduceren bij al hun kanalen. Deel 2: Hoe u een echt omnichannel klantensupportsysteem opbouwtOn-demand beschikbaar
Hoor van de experts wat de procedure is om een omnichannel klantensupportsysteem op te bouwen. Bekijk geconsolideerde, kanaalonafhankelijke workflows, geavanceerde integraties met apps van derden, zoals Shopify, en vereenvoudigde ervaringen voor agenten.Deel 3: Het verhaal van een omnichannel klantOn-demand beschikbaar
Luister mee met een gesprek met ThirdLove, een vooraanstaande retailer die een toonaangevende omnichannel klantensupportorganisatie heeft opgebouwd. Zij bespreken het geheim achter het verbeteren van de efficiëntie van agenten, het verlagen van de kosten en het verhogen van de klanttevredenheid.