Overslaan naar belangrijkste inhoud

De webinarserie 'De omnichannel revolutie' – Europa

Beschikbaar on-demand

Over deze webinar

Deel 1: Op weg naar een uniforme klantenservice-ervaringOn-demand beschikbaar

Ryan Nichols, General Manager van Omnichannel, vertelt over de verschuiving naar een ervaringseconomie en hoe Zendesk Suite revolutionaire veranderingen teweegbrengt in de manier waarop bedrijven een uniforme klantervaring introduceren bij al hun kanalen. Deel 2: Hoe u een echt omnichannel klantensupportsysteem opbouwtOn-demand beschikbaar

Hoor van de experts wat de procedure is om een omnichannel klantensupportsysteem op te bouwen. Bekijk geconsolideerde, kanaalonafhankelijke workflows, geavanceerde integraties met apps van derden, zoals Shopify, en vereenvoudigde ervaringen voor agenten.Deel 3: Het verhaal van een omnichannel klantOn-demand beschikbaar

Luister mee met een gesprek met ThirdLove, een vooraanstaande retailer die een toonaangevende omnichannel klantensupportorganisatie heeft opgebouwd. Zij bespreken het geheim achter het verbeteren van de efficiëntie van agenten, het verlagen van de kosten en het verhogen van de klanttevredenheid.

Vul het onderstaande formulier in om de webinar te bekijken