Growing sales and conversions with Zendesk Chat, featuring internet retailer Happy Socks

Beschikbaar on-demand

Over deze webinar

Like in a brick and mortar store, customers often need help when making a purchase online. Live chat lets businesses step in to offer help and close the deal. So, it’s hardly a surprise that websites with live chat have seen a 29% increase in sales as a result of offering customers a real-time channel for queries (Forrester Research).

Join Kai Sugunnasil, Sales Team Lead at Happy Socks, an ecommerce company based in Stockholm, and Abhi Basu, Lead Product Marketing Manager of Zendesk Chat, to learn how live chat can bring the benefits of a physical retail experience to the web.

During the webinar we’ll discuss:
• How Happy Socks uses proactive triggers to increase sales
• How to measure the success of chat and sales with conversion tracking
• Why chat is important for retail and e-commerce websites.

Vul het onderstaande formulier in om de webinar te bekijken:

Geef je voornaam op
Cijfers en speciale tekens zijn niet toegestaan
Geef je achternaam op
Cijfers en speciale tekens zijn niet toegestaan
Voer een geldig e-mailadres in.
E-mailadressen mogen niet beginnen met:
Geef een geldig mobiel nummer op
Geef je bedrijfsnaam op
Geef uw functienaam op
Selecteer aantal medewerkers
Geef je land op
Selecteer een optie
By submitting my personal information, I consent to Zendesk collecting, processing, and storing my information in accordance with the Zendesk Privacy Notice. Zendesk uses the information you provide to send future occasional emails about Zendesk products, services and relevant content. You can unsubscribe at any time.
Ik begrijp en stem ermee in dat Zendesk mijn gegevens mag verzamelen, verwerken en bewaren overeenkomstig het privacybeleid van Zendesk als ik mijn persoonlijke gegevens indien.

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bevestigingsbericht hebt ontvangen met daarin een koppeling naar de webinar.

Sorry, er ging iets mis!

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog eens, of neem contact op met Zendesk voor hulp.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.

Sprekers

ABHI BASU

Lead Product Marketing Manager at Zendesk

KAI LEADS

Customer Experience Lead at Happy Socks