Trends op het gebied van klantervaring 2020: Nederland
Beschikbaar on-demand
Over deze webinar
Brands zijn succesvol of mislukken op basis van de klantervaring die ze leveren Alle bedrijven, ongeacht hun omvang, kunnen bij elke interactie loyale klanten winnen, vanaf het moment van de eerste verkoop tot het contact met de klantenservice, en kunnen er zo voor zorgen dat de klant een terugkerende klant wordt. Doen bedrijven dat niet, dan houden klanten deze bedrijven daarvoor verantwoordelijk. De helft van de klanten stapt na slechts één slechte klantenservice-interactie over naar een concurrent, en 80% vertrekt na meerdere slechte klantenservice-ervaringen.
Met Zendesk Benchmark, onze gegevensindex van meer dan 45.000 bedrijven die gebruikmaken van Zendesk, hebben we onderzocht hoe bedrijven klanten kunnen binden.
In deze webinar bespreken wij het volgende:
Belangrijkste trends op het gebied van klantervaring op basis van gegevens van 45.000 bedrijven wereldwijd in de enquêtegroepen van 2020.
Prestatiegegevens, zodat je je team kunt vergelijken met branchegenoten.
Actiegerichte stappen om te leveren wat de klant verwacht
Spreker
Max van Schenkhof
Business Development