Voicemail
Een voicemail inspreken voelt soms als roepen in de woestijn. Maar met Zendesk Talk kunnen uw klanten erop vertrouwen dat u elk woord hoort.
Sta klaar voor uw klanten, zelfs als u de telefoon even niet kunt opnemen
Of het nu buiten kantoortijden is of u met het drukste dagdeel bezig bent, voicemail is vaak de beste manier om ervoor te zorgen dat uw klanten contact met u kunnen opnemen, zelfs als u ze niet meteen van dienst kunt zijn. Maar dat maakt allemaal niet uit als voicemailberichten tussen wal en schip vallen. Met Zendesk Talk kunt u klanten die op antwoord van u wachten geweldige service verlenen.
Houd overzicht
Aangepaste triggers en workflows zorgen ervoor dat elke voicemail naar de juiste mensen gaat en er snel op wordt gereageerd.

Automatische transcriptie
Dankzij optionele, automatische transcriptie kunt u uw voicemails gemakkelijk sorteren en erop reageren.
Aangepaste begroetingen
Begroet klanten met een aangepaste begroeting, waardoor u een ervaring maakt die past bij de klant of het probleem.
Meer informatiebronnen
-
Bel met support
Vijf trainingstips voor nieuwe agenten
Meer informatie > -
Aan de slag met Zendesk Talk
Een gratis e-book om binnen enkele minuten aan de slag te gaan
Meer informatie >