Op weg naar een uniforme klantenservice-ervaring

Beschikbaar on-demand

Over deze webinar

De omnichannel revolutie is hier. Elke webinar van 30 minuten in deze 3-delige serie gaat over een uniek aspect van omnichannel support, van strategie tot implementatie.
In deel 1 vertelt Ryan Nichols, General Manager van Omnichannel, over de verschuiving naar een ervaringseconomie en hoe Zendesk Suite revolutionaire veranderingen teweegbrengt in de manier waarop bedrijven een uniforme klantervaring introduceren bij al hun kanalen.
In deze webinar bespreken wij het volgende:
● Het verschil tussen multi-product en omnichannel
● De verschuiving naar een ervaringseconomie
● Hoe u zorgt voor onvergetelijke betrokkenheid tussen agenten en klanten
● Overwegingen en aanbevolen werkwijzen om aan de slag te gaan met Zendesk Suite

Vul het onderstaande formulier in om de volledige webinar te bekijken:

Geef uw voornaam op
Geef uw achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig mobiel nummer op
Geef uw bedrijfsnaam op
Selecteer aantal medewerkers
Geef uw land op
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (U kunt zich op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bevestigingsbericht hebt ontvangen met daarin een koppeling naar de webinar.

Er is iets fout gegaan.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.

Sprekers

Ryan Nichols,

Ryan Nichols, GM van Omnichannel bij Zendesk

Mark Bloom,

Mark Bloom, directeur Product Marketing bij Zendesk

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bevestigingsbericht hebt ontvangen met daarin een koppeling naar de webinar.