Doe het goed

Zendesk Support is een fraai en eenvoudig systeem om supporttickets van klanten te volgen, een prioriteit te te wijzen en op te lossen
Image: Zendesk Support Product Logo

Plannen voor elk team, ongeacht omvang


Essential

vanaf...
   
per agent
per maand

 

  • E-mail en sociale kanalenStandaardintegratie van e-mail (u hoeft uw mailserver niet in te stellen) met een onbeperkt aantal e-mailadressen. Aanpasbare HTML en tekstsjablonen.
  • Basisversie van Helpcenter
  • Web Widget en Mobile SDKSluit overal support in waar uw klanten zich op uw website bevinden, of sluit support in uw mobiele app in. Stel uw klanten in staat de kennisbank te doorzoeken, een bericht te verzenden of live te chatten.

Team

vanaf...
   
per agent
per maand

Essential, plus...

  • BedrijfsregelsStart workflows die worden geactiveerd door wijzigingen in tickets of op basis van tijdstip. Uw Zendesk wordt geleverd met vooraf geconfigureerde bedrijfsregels die we als aanbevolen werkwijzen aanraden. U kunt er zelf meer toevoegen, aanpassen of uitschakelen.
  • PrestatiedashboardsKrijg inzicht in ticketvolume, klanttevredenheid en prestaties van agenten dankzij KPI-dashboards.
  • Openbare apps en integratiesKrijg inzicht in ticketvolume, klanttevredenheid en prestaties van agenten dankzij KPI-dashboards.

Professional*

vanaf...
   
per agent
per maand

Team, plus...

  • Meertalige inhoud
  • CSAT-enquêtes
  • Aangepaste rapporten en dashboards

Enterprise

vanaf...
   
per agent
per maand

Professional, plus...

  • Aangepaste agentrollen
  • Support voor meerdere merken
  • Meerdere ticketformulierenMaak meerdere supportaanvraagformulieren, elk met unieke ticketvelden, zodat u zeker weet dat u voor elke supportaanvraag de juiste informatie bij uw klant opvraagt.
  • Begeleidingsprogramma tijdens lancering
  • Voorspelling van tevredenheid

Elite

vanaf...
   
per agent
per maand

Enterprise, plus...

  • Onbeperkt aantal Light agenten
  • Serviceniveauovereenkomst met een uptime van 99,9%
  • Doelstelling voor serviceniveau van 1 uur
  • Geavanceerde versleuteling en beveiliging
  • Locatie van datacenter

Getoonde prijzen worden jaarlijks gefactureerd. Klik hier voor prijzen die maandelijks in rekening worden gebracht.
* Gratis evaluatieperiode begint bij Professional.

Antwoorden op veelgestelde vragen

  • EVALUATIEPERIODE

  • Hoe werkt de gratis evaluatieperiode?

    +
    -

    Wanneer u zich registreert voor een evaluatie van Zendesk Support, krijgt u toegang tot alle functies van Professional. Neem contact met ons op als u een evaluatie van een bepaald plan wilt. Tijdens de evaluatieperiode kunt u op elk gewenst moment een plan kiezen en vanuit uw account met een creditcard betalen.

  • Kan ik Support, Chat, Guide en Talk tegelijk proberen?

    +
    -

    Ja. U kunt Guide, Chat en Talk tegelijk uitproberen gedurende uw Support-evaluatieperiode. Probeer ze afzonderlijk uit of allemaal tegelijk.

  • Wat gebeurt er als de evaluatieperiode is afgelopen?

    +
    -

    Aan het einde van een Support-evaluatieperiode blijven uw gegevens en instellingen behouden. U kunt zich aanmelden, een plan selecteren en dat kopen.

  • Kopen

  • Hoe kan ik uw software kopen?

    +
    -

    Meld u aan voor een evaluatieperiode en u kunt vanuit uw evaluatieaccount vandaag nog tot aanschaf overgaan. U kunt online met een creditcard betalen. Bij onze meest uitgebreide plannen hebt u de mogelijkheid van facturering.

  • Hoe lang duren de contracten? Kan ik van plan veranderen?

    +
    -

    Plannen worden maandelijks of jaarlijks verlengd. U kunt uw plan op elk moment in laten gaan, stopzetten of wijzigingen aanbrengen (maar er wordt geen restitutie verleend als u annuleert of een downgrade uitvoert). Neem contact met ons op voor meer informatie.

  • Kan ik functies à la carte kopen? Zijn er nog aanvullende kosten?

    +
    -

    Dankzij add-ons voor Support kunt u extra functies kiezen die u in aanvulling op uw plan wilt hebben. Neem contact met ons op als u een add-on wilt kopen.

  • Is er een bundelprijs voor Support, Chat, Guide en Talk?

    +
    -

    De Lite-versies van Chat en Guide worden gratis geleverd bij Support. U kunt bij elk Support-plan op elk gewenst moment een upgrade uitvoeren naar het Basic-, Advanced- of Premium-plan van Chat. U kunt vanaf elk Support-plan een upgrade uitvoeren naar het Guide Professional-plan. Ook Talk kunt u aan elk Support-plan toevoegen.

  • Welke kortingen zijn er beschikbaar?

    +
    -

    We geven korting op abonnementen die jaarlijks worden gefactureerd. In de prijzen die op deze pagina worden weergegeven, is de jaarkorting al verwerkt.

  • ALGEMEEN

  • Wat is een agent?

    +
    -

    Een agent is iedereen die zich bij een Zendesk-product aanmeldt. Elke medewerker, Administrator of manager is een agent en heeft voor deze rol een eigen agentlicentie nodig. U kunt zo veel agenten aan een plan toevoegen als u wilt.

  • Kunnen Zendesk-producten worden geïntegreerd in andere toepassingen en systemen?

    +
    -

    We hebben honderden kant-en-klare apps en integraties. Maar u kunt vrijwel alles op het Zendesk-platform bouwen dankzij onze API voor ontwikkelaars.

  • Zijn mijn gegevens wel privé en veilig?

    +
    -

    Ja, we combineren beveiligingsfuncties voor bedrijven met uitvoerige audits van onze toepassingen, systemen en netwerken om ervoor te zorgen dat gegevens van klanten en bedrijven altijd beschermd zijn. Bekijk de beveiligingsmaatregelen die we nemen om uw onderneming en uw klanten te beschermen.

  • Nog meer vragen?

    +
    -

    Ons Helpcenter is 24/7 open. Of neem contact op met ons internationale supportteam. Wij staan klaar om u te helpen.

De persoonlijke touch van onze Elite-account

  • Aantal werknemers
  • Selecteer een land
Verzenden

Bedankt. We laten spoedig van ons horen.

Er is iets fout gegaan.

Kom naar onze live productdemo

U krijgt een demonstratie van de productfamilie en we beantwoorden al uw vragen over Zendesk.

Een demo plannen