Overslaan naar belangrijkste inhoud

Plannen en prijzen

Basisplannen

Eersteklas ticketsysteem voor het beheren van e-mails

Zendesk Suite-plannen

Vanaf €55/maand

Type abonnement

Maandelijks
Bespaar met een jaarabonnement
Aantal agents

Nieuw: Add-on

Geavanceerde AI

€50per agent/maand

AI op bedrijfsniveau begrijpt snel veel voorkomende klantproblemen voor je branche, routeert tickets en geeft agents extra inzichten. Geavanceerde AI is in elk plan beschikbaar op de niveaus Professional en hoger.

Nieuw: Add-on

Geavanceerde gegevensbescherming en -privacy

€50per agent/maand

Kom je verplichtingen op het gebied van naleving en beveiliging na met een extra laag bescherming en privacy bovenop de vertrouwde ervaring die je al van ons gewend bent.

Bepaalde functies zijn nog niet beschikbaar. Alle functies komen beschikbaar in 2024. Neem contact op met sales voor meer informatie.

Plannen vergelijken

Support Team

Support Professional

Support Enterprise

Jaarabonnement (per agent, per maand)

€19

€55

€115

Maandabonnement (per agent, per maand)

€25

€69

€149

Tickets delen tussen meerdere Zendesk-accounts

Handmatig

Geautomatiseerd

Geautomatiseerd

Routeren van gesprekken

Op basis van de status en capaciteit van de agent

Op basis van de status en capaciteit van de agent en de prioriteit van het ticket

Op basis van de status, capaciteit en vaardigheid van de agent en de prioriteit van het ticket

Beheer van serviceniveauovereenkomsten (SLA’s)

Meerdere ticketformulieren

Voorwaardelijke ticketvelden

Begeleide modus

Kant-en-klare dashboards voor analyse

Filters en interactiviteit

Data exporteren

Zendesk Benchmark

Vernieuwingsfrequentie

24 uur

24 uur

24 uur

Dashboard met live activiteiten van agents

Standaardweergave

Aanpasbare weergaven plus live gedetailleerde inzage in de status van agents

Toegang tot API

API-maximum

200 aanvr./min.

400 aanvr./min.

700 aanvr./min.

Aangepaste objecten

Extra gegevensopslag

Add-on

Add-on

Extra API-volume

Add-on

Add-on

*24/7 support alleen in het Engels. 8.00 uur tot 17.00 uur plaatselijke kantooruren van de klant voor aangegeven talen.

Ontdek Zendesk Suite

Bied gesprekservaringen op elk kanaal met een complete serviceoplossing die gemakkelijk in gebruik is en op elke schaal werkt.

Zie de Zendesk Suite-plannen

Probeer de volledige Zendesk-ervaring

Ontdek hoe je bedrijf met meer klanten in contact kan komen, en op meer plaatsen.

Gratis Suite-proefperiode

Antwoorden op veelgestelde vragen.

KOPEN

PROEFPERIODE

ALGEMEEN