Overslaan naar belangrijkste inhoud

KUNSTMATIGE INTELLIGENTIE

Perfectioneer je service met Zendesk AI

Alleen Zendesk AI is ontwikkeld op basis van ontelbare echte klantenservice-interacties. Zendesk AI begrijpt de klantervaring, zodat je vanaf de eerste dag zonder extra werk kunt profiteren van de kracht van gepersonaliseerde support.

Iemand die met zijn bagage reist, stuurt via zijn telefoon een hulpverzoek. Het bericht luidt “Hé, kan ik mijn volgende upgrade doen met behulp van mijn gespaarde punten?”. Het antwoord luidt “Natuurlijk! Hier is je bijgewerkte boeking”, inclusief de vluchtgegevens.

ZO WERKT ZENDESK AI

Intelligentie tijdens elke interactie

  • Automatiseer je klantenservice

    Te veel klanten hebben is een goede zaak. Beheer grote aantallen aanvragen met AI agents en handel interacties eenvoudig af.

  • Ondersteun supportmedewerkers

    Het is nog nooit zo eenvoudig geweest om supportmedewerker te zijn. Bied ze AI-gedreven tools met volledige context en richtlijnen voor de aanpak van interacties.

  • Werk op schaal

    Krijg volledig inzicht in hoe je je serviceactiviteiten kunt optimaliseren. Gebruik AI om klanten te verbazen, de motivatie van supportmedewerkers te verhogen en workflows te stroomlijnen.

AI-GEDREVEN BOTS Nieuw

Laat AI agents het werk doen

AI agents van Zendesk zijn intelligenter, betrouwbaarder en onafhankelijker dan de gemiddelde bot. Omdat ze speciaal voor klantenservice zijn gemaakt, bieden ze je menselijke medewerkers echt verlichting en weten ze hoe ze complexere interacties moeten afhandelen.

EFFICIËNTIE VAN SUPPORTMEDEWERKERS

Maak van je supportmedewerkers toppresteerders

Nieuw

Onze intelligente AI-assistent kan meer dan alleen adviseren. Hij kan suggesties voor antwoorden en acties aanbieden aan supportmedewerkers op basis van je bedrijfsbeleid.

Krijg vroege toegang
Nieuw

WORKFLOWS OPTIMALISEREN

Transformeer je hele klantervaring

Weet automatisch wat je klanten willen, hoe ze zich voelen en welke taal ze spreken. Ga nog verder en pas aan wat je wilt detecteren en vastleggen, zodat de informatie die jij belangrijk vindt altijd vooraan staat.

Beoordelingen van klanten


+9%

Verbetering van CSAT

-73%

Snellere reactietijd

“Dankzij Zendesk AI kunnen we ons richten op zaken als kwaliteit en coaching, in plaats van tijd te verspillen aan het lezen en handmatig categoriseren van tickets.”

Ian Hunt

Director of Customer Services, Liberty London

Lees een klantverhaal

AI voor de werknemerservaring

Geef je interne teams meer ruimte

Wijs repetitieve aanvragen toe aan AI agents die vooraf getraind zijn met miljoenen HR- en IT-interacties. Routeer gevoelige onderwerpen naar de juiste teams, zodat iedereen zich op de juiste taken kan richten.

Bekijk alle info

Geavanceerde gegevensbescherming en -privacy

Beveiliging en privacy op bedrijfsniveau

Zendesk AI volgt dezelfde standaarden die worden toegepast op alle Zendesk-producten, want het veilig houden van klantendata is cruciaal. Voor branches die meer bescherming nodig hebben, biedt onze add-on voor geavanceerde gegevensbescherming en -privacy een nog hoger beveiligingsniveau.

Bekijk alle info

Veelgestelde vragen

Klanten met een Support- en Suite Professional-plan of hoger kunnen geavanceerde AI gebruiken.

Aan de slag

Probeer Zendesk gratis uit