Start
Guide
Kenmerken
"Here, there, and everywhere"

"Here, there, and everywhere"

Met Answer Bot op elk kanaal kunnen je team en klanten profiteren van selfservice die wordt aangestuurd door kunstmatige intelligentie, waar zij die ook willen gebruiken.

Direct antwoord

Answer Bot en je supportteam werken hand-in-hand om direct antwoord te geven op inkomende vragen van klanten. Op e-mails en webformulieren bijvoorbeeld geeft Answer Bot meteen antwoord met beschikbare, relevante artikelen, zodat klanten zonder te hoeven wachten direct antwoord krijgen.

"Here, there, and everywhere"

Bij elke stap aanwezig

Answer Bot voor Web Widget kan je klanten in realtime helpen wanneer zij je website bezoeken, of waar je de widget ook insluit, zodat ze ter plaatse de informatie krijgen die ze nodig hebben. Als ze meer hulp nodig hebben, kunnen ze die gemakkelijk krijgen via het contactformulier, live chat of door te vragen of ze kunnen worden teruggebeld.

In je app

De Mobile SDK van Answer Bot kan in elke mobiele app worden geïntegreerd en beantwoordt vragen van klanten in de app, zonder de ervaring van de klant te verstoren. Als klanten besluiten toch contact op te nemen met een agent, kun je automatisch belangrijke informatie laten vastleggen, zoals het apparaat of besturingssysteem van de klant, zodat je direct op de hoogte bent van wat je wilt weten. Meer informatie over onze SDK's voor Android en iOS.

Kennis is macht

Answer Bot kan interne teams snel de juiste kennis aanleveren, zodat zij hun werk beter kunnen doen. In de Zendesk Support-interface stelt Answer Bot via de Knowledge Capture-app relevante artikelen voor. En voor andere teams dan je supportteam kan Answer Bot voor Slack in context reageren op vragen, zodat je teams meer tijd hebben om te doen waar ze goed in zijn.

Overal waar je aanwezig wilt zijn

Gebruik de API van Answer Bot om de door kunstmatige intelligentie aangestuurde selfservice uit te breiden naar alle kanalen. Door vragen gemakkelijk te markeren als opgelost, te volgen wanneer klanten artikelen hebben bekeken en vlaggen te plaatsen die aangeven wanneer een voorgesteld artikel niet behulpzaam was, kun je Answer Bot met onze flexibele API's in je aangepaste ervaringen opnemen op een manier die voor jouw bedrijf en jouw klanten zinvol is.

Answer Bot voor Slack is een echte gamechanger voor onze interne sales en customer success teams. De mogelijkheid om in Slack een vraag te stellen en direct binnen enkele seconden uitvoerig antwoord te krijgen van ons Helpcenter is fantastisch.

Jack Harrison-Sherlock, Support Operations

Vend

Meer informatiebronnen

  • Je selfservice uitbreiden

    Dankzij de resources voor ontwikkelaars van Zendesk kun je je Answer Bot-ervaring gemakkelijk aanpassen, ongeacht kanaal of publiek.

    Meer informatie >
  • Support, precies waar ze dat nodig hebben

    Met Zendesk Embeddables kunnen ontwikkelaars Zendesk-functionaliteit zoals Answer Bot insluiten in Web Widget en Mobile SDK's voor zowel Android als iOS.

    Meer informatie >
  • Help klanten zichzelf te helpen

    Kunstmatige intelligentie zorgt ervoor dat klanten zichzelf met selfservice kunnen helpen, ongeacht welk kanaal ze kiezen. Ontdek hoe veranderende voorkeuren van klanten en kunstmatige intelligentie het gat kunnen overbruggen.

    Meer informatie >
  • Antwoorden mogelijk gemaakt door kunstmatige intelligentie

    Zet kunstmatige intelligentie in, zodat je agenten en klanten de hulp kunnen vinden die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben.

    Meer informatie >

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met je door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die je over Zendesk hebt.

Een demo plannen