• Aanmelden
  • Productondersteuning
  • Bedrijf
    • Over ons
    • Pers
    • Investeerders
    • Evenementen
    • Carrières
    • Diversiteit en inclusie
    • Juridisch
  • Contact
  • Engels
    • English (US)
    • English (UK)
    • Español
    • Español (LATAM)
    • Português
    • Français
    • Deutsch
    • Italiano
    • Nederlands
    • 日本語
    • Pусский
    • 한국어
    • 繁體中文 (台灣)
    • 繁體中文 (香港特區)
    • ไทย
  • Zendesk. Overtref de verwachtingen van elke klant.
  • Mobiel menu in/uitschakelen
  • Producten
    Producten

    Support Suite

    De volledige service-ervaring

    Sales Suite

    De moderne salesoplossing

    • Support

      Geïntegreerde klantenservice

    • Guide

      Kennisbank en slimme selfservice

    • Chat

      Live chat en messaging

    • Talk

      Callcenter software

    • Sell

      Sales CRM

    • Explore

      Analyse en rapporten

    • Gather

      Communityforum

    Platform
    • Zendesk Sunshine

      Het Zendesk-platform: open, flexibel en krachtig genoeg om de beste klantervaringen te creëren

    • Sunshine Conversations

      Een nieuw onderdeel van Sunshine waarmee je interactieve berichtervaringen kunt creëren

    • Apps Marketplace

      Blader door apps, integraties en partners

  • Prijzen
  • Oplossingen
    Bedrijfstak
    • Onderwijs
    • Financiële dienstverlening
    • Overheid
    • Medisch
    • Productie
    • Media
    • Retail
    • Software
    • Telecommunicatie
    BEDRIJFSTYPE
    • Onderneming
    • MKB
    • Starters
    GEBRUIKSSCENARIO
    • Remote support
    • Selfservice
    • Omnichannel
    • Interne helpdesk
    • Sales CRM
  • Demo
  • Services
  • Informatiebronnen
    • Bibliotheek

      Richtlijnen, onderzoek, video's en resources

    • Evenementen

      Kom ons opzoeken

    • Partners

      Hoe je een Zendesk-partner vindt of wordt

    • Blog

      Nieuws, tips en aanbevolen werkwijzen

    • Live webinars

      Online-evenementen

    • API en ontwikkelaars

      Info over het met Zendesk maken van software

    • Verhalen van klanten

      Ontdek hoe succes met Zendesk eruit ziet

    • Zendesk Relate

      Onze wereldwijde gebruikersconferentie. En ons digitale magazine.

    • Terugkerende klanten

      Een podcast over geweldige klantervaringen

  • Bedrijf
    • Contact
    • Over ons
    • Pers
    • Investeerders
    • Evenementen
    • Carrières
    • Diversiteit en inclusie
    • Social Impact
    • Juridisch
  • Taal
    • English (US)
    • English (UK)
    • Español
    • Español (LATAM)
    • Português
    • Français
    • Deutsch
    • Italiano
    • Nederlands
    • 日本語
    • Pусский
    • 한국어
    • 繁體中文 (台灣)
    • 繁體中文 (香港特區)
    • ไทย
  • Registreren
  • Aanmelden

Juridische informatie en bronnen

  • Klanten en partners
  • Beleid en procedures
  • Handelsmerken en intellectueel eigendom
  • Inkoop en leveranciers
  • Privacy en gegevensbescherming
Klanten en partners
  • Privacybeleid
  • Master Subscription Agreement
  • Lijst met Innovation services
  • Hoe we uw servicegegevens beschermen (Enterprise Services)
  • Hoe we uw servicegegevens beschermen (Innovation services)
  • Ontwikkelaar van toepassing en API-licentieovereenkomst
  • Serviceovereenkomst inschrijving doorverkopers
  • Gebruiksvoorwaarden marktplaats
  • Privacymelding kandidaat

Privacy en gegevensbescherming

Meer informatie over beveiligingsmiddelen

  • Overzicht
  • AVG
  • CCPA
  • LGPD
  • Data Processing Agreement
  • Bindende bedrijfsvoorschriften
  • Privacyschild
  • Informatiebronnen

Klik op de Zendesk-producten hieronder om de functies en functionaliteit te zien die in elk Zendesk-product beschikbaar is en die naleving van de AVG kunnen ondersteunen.

  • Zendesk Support
  • Zendesk Guide
  • Zendesk Chat
  • Zendesk Talk
  • Zendesk Explore
  • Zendesk Connect


Zendesk Chat

Meeting a Transparency obligation

Purpose of this Obligation

Zorgen voor een transparante communicatie met betrokkenen met betrekking tot het verwerken van hun persoonsgegevens.

Ensure data subjects are notified of their privacy rights.

Features/Functionality to Work Toward Compliance with the Privacy Obligations That Affect You

Zendesks mantelovereenkomst abonnement, privacybeleid en ondersteunend beleid bieden een transparante verklaring als informatie aan zijn klanten.

For cross-border transfers of personal data from the EU, Zendesk also offers all three legal mechanisms as detailed here.

Exceptions to the Obligation

A data controller may be exempt from these obligations if it cannot identify which personal data in its possession relates to the relevant data subject (i.e., if personal data is anonymized and cannot be re-identified).

Meeting Access and Correction Obligations

Purpose of this Obligation

Betrokkenen toestaan te verlangen dat een gegevensbeheerder alle fouten in hun persoonsgegevens corrigeert.

Features/Functionality to Work Toward Compliance with the Privacy Obligations That Affect You

Agenten en eindgebruikers hebben toegang tot hun profielen om onnauwkeurigheden aan te passen, zoals hier voor agenten en hier voor eindgebruikers is beschreven.

Exceptions to the Obligation

Het toekennen van dit recht aan een betrokkene mag het intellectueel eigendom van een organisatie niet nadelig beïnvloeden (d.w.z. het verlenen van toegang aan een betrokkene mag niet inhouden dat bedrijfsgeheimen openbaar worden gemaakt).

Meeting an Erasure or Deletion Obligation

Purpose of this Obligation

Betrokkenen het recht geven om hun persoonsgegevens te verwijderen als verdere verwerking niet gerechtvaardigd is.

For example, you may need to delete your customer’s personal data to comply with your privacy obligations.

Features/Functionality to Work Toward Compliance with the Privacy Obligations That Affect You

Zendesk verschaft klanten de mogelijk om in actieve accounts van Zendesk Support profielen, tickets, afbeeldingen en bijlagen te verwijderen die persoonsgegevens kunnen bevatten. Voor meer informatie, zie Een gebruiker vergeten in Zendesk

Exceptions to the Obligation

A company may not be required to delete data, except when one of the following reasons is present:

  • De persoonsgegevens zijn niet langer nodig met betrekking tot het doel waarvoor ze waren verzameld of anderszins verwerkt.
  • De betrokkene trekt zijn toestemming in en er zijn geen andere wettelijke redenen voor verwerking.
  • De betrokkene maakt bezwaar tegen verwerking en er zijn geen andere doorslaggevende wettelijke redenen voor verwerking.
  • De persoonsgegevens zijn onrechtmatig verwerkt.
  • De persoonsgegevens moeten worden gewist voor naleving van een wettelijke verplichting.
  • De persoonsgegevens zijn verzameld met betrekking tot het aanbieden van een dienst van de informatiemaatschappij aan een minderjarige jonger dan 16 jaar.

Meeting a Restriction of Processing Obligation

Purpose of this Obligation

Betrokkenen het recht verlenen om de doelen te beperken, waarvoor de gegevensbeheerder de persoonsgegevens kan verwerken.

Uw klant heeft bijvoorbeeld een klacht tegen u ingediend of een rechtszaak aangespannen en het is uw beleid de verwerking te stoppen terwijl de klacht of de rechtszaak loopt.

Features/Functionality to Work Toward Compliance with the Privacy Obligations That Affect You

Zendesk heeft interne mechanismen vastgelegd en uitgevoerd voor het beperken van de verwerking van persoonsgegevens tot slechts een bepaald speciaal gebruik met betrekking tot producten en diensten van Zendesk. Er is momenteel een functionaliteit beschikbaar om eindgebruikers te blokkeren/blokkering op te heffen, zoals hier is beschreven.

Klanten van Zendesk Support kunnen ook gegevens exporteren en behouden terwijl de verwerking is gestopt, zoals hier is beschreven.

Exceptions to this Obligation

The requirement to restrict processing generally may apply under the same circumstances as the right to be forgotten and/or when the following circumstances exist:

  • De nauwkeurigheid van de persoonsgegevens wordt betwist (en alleen voor zolang het duurt om de nauwkeurigheid te testen).
  • De verwerking is onrechtmatig en de betrokkene vraagt om beperking (en de betrokkene maakt geen gebruik van zijn recht te worden vergeten).
  • De gegevensbeheerder heeft de persoonsgegevens niet langer nodig voor het oorspronkelijke doel, maar heeft het nog wel nodig voor het vaststellen, uitoefenen of verdedigen van een wettelijk recht.
  • De verificatie van doorslaggevende redenen is niet afgerond (in het kader van een verzoek tot verwijdering).

Meeting a Data Portability Obligation

Purpose of this Obligation

Betrokkenen het recht geven hun persoonsgegevens over te dragen tussen gegevensbeheerders.

Uw klant vraagt u bijvoorbeeld alle bijbehorende persoonsgegevens die u opslaat, te exporteren en aan hen te geven.

Features/Functionality to Work Toward Compliance with the privacy Obligations That Affect You

Zendesk heeft mechanismen ontwikkeld en uitgevoerd, zodat zijn klanten gegevens kunnen exporteren vanuit Zendesk Support, zoals hier is beschreven.

Exceptions to the Obligation

Geïmpliceerde en afgeleide persoonsgegevens (bijv. een kredietscore of gezondheidsbeoordeling) zijn niet inbegrepen, omdat deze niet zijn "verstrekt door de betrokkene".

Gegevensbeheerders zijn niet verplicht persoonsgegevens te behouden enkel en alleen in het kader van het verstrekken van een kopie van de persoonsgegevens conform een mogelijk verzoek van een betrokkene.

Meeting an Objection Obligation

Purpose of this Obligation

Provide data subjects with the right to object to data controllers’ further processing of their personal data.

Features/Functionality to Work Toward Compliance with the Privacy Obligations That Affect You

Zendesk heeft interne mechanismen vastgelegd en uitgevoerd om:

  • De verwerking van persoonsgegevens te stoppen gebaseerd op speciale verzoeken van betrokkenen, bevestigde instructies van Zendesks klant in zijn hoedanigheid als gegevensbeheerder en bepaalde redenen tot bezwaar van verwerking.
  • De verwerking voor directe marketingdoeleinden op verzoek te stoppen.
  • De verwerking van persoonsgegevens voor wetenschappelijke, historische of statistische doeleinden te stoppen.

Exceptions to the Obligation

Data controller may need to cease processing upon request unless

  • De gegevensbeheerder aantoont dat er dwingende legitieme redenen zijn voor de verwerking die voorrang hebben op de belangen, rechten en vrijheden van de betrokkene.
  • De gegevensbeheerder heeft de gegevens nodig ter vaststelling, uitoefening of verdediging van wettelijke rechten.
  • Verwerking voor wetenschappelijke, historische of statistische redenen wordt uitgevoerd uit overwegingen van algemeen belang.
Onze producten
  • Support Suite
  • Sales Suite
  • Support
  • Guide
  • Chat
  • Talk
  • Sell
  • Explore
  • Gather
  • Sunshine
  • Sunshine Conversations
  • Integraties en apps
  • Productupdates
Belangrijkste functies
  • klantenservicesoftware
  • Ticketingsysteem
  • Kennisbank
  • Communityforums
  • Helpdesksoftware
  • Beveiliging
  • Technische specificaties
Informatiebronnen
  • Productondersteuning
  • Een demo aanvragen
  • De bibliotheek
  • Training
  • Services en partners
  • Relate van Zendesk
  • Webinars
  • Webinars
  • Verhalen van klanten
  • Services
Bedrijf
  • Over ons
  • Pers
  • Investeerders
  • Evenementen
  • Carrières
  • Diversiteit en inclusie
  • Social Impact
  • Contact
  • Sitemap
  • Systeemstatus
  • Help bij producten
  • Juridisch
Favorieten
  • Zendesk voor grote ondernemingen
  • Zendesk voor starters
  • Zendesk Benchmark
  • Zendesk voor kleine bedrijven
  • Gartner CRM Magic Quadrant
  • Trends op het gebied van klantervaring
Doe mee

Abonneer je op onze nieuwsbrief.

Geef een geldig e-mailadres op
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (Je kunt je op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Welkom bij de club!

Er is iets fout gegaan.

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog een keer, of e-mail ons rechtstreeks op support@zendesk.com.

Gebruiksvoorwaarden Privacybeleid Cookiebeleid ©Zendesk 2021