Ga het gesprek aan

Bereik uw klanten, direct via het web, mobiele apparaten en messaging
Afbeelding: productlogo Zendesk Chat

Probeer ons Enterprise-plan helemaal gratis.

Geen creditcard vereist.


Lite

vanaf...
   

 

  • 1 chatsessie tegelijk
  • Chatbeoordeling
  • Chatgeschiedenis van 14 dagen

Team

vanaf...
   
per agent per maand

Alle Lite-functies en...

  • Onbeperkt aantal chatsessies
  • 2 triggers
  • 2 afdelingen
  • Zendesk Message
  • Widgetaanpassingen
  • Openbare apps**

Professional

vanaf...
   
per agent per maand

Alle Team-functies en...

  • Onbeperkt aantal triggers
  • Onbeperkt aantal afdelingen
  • Kantooruren
  • Chat- en agentrapporten
  • Conversies volgen
  • Privé-apps** (hiervoor is Support vereist)

Enterprise*

vanaf...
   
per agent per maand

Alle Professional-functies en...

  • Branding uit widget verwijderen
  • Real-time controle
  • Rollen en machtigingen
  • Op vaardigheden gebaseerde routering
  • Web SDK
  • 24/7 live support via chatsessies

* Gratis evaluatieperiode begint bij Enterprise.
**Voor openbare apps en privé-apps is een Zendesk Support-account vereist.Getoonde prijzen worden jaarlijks gefactureerd. Klik hier voor prijzen die maandelijks in rekening worden gebracht.

Antwoorden op veelgestelde vragen

  • ALGEMEEN

  • Hoe werkt de gratis evaluatieperiode?

    +
    -

    Nadat u een account hebt gemaakt, hebt u direct toegang tot alle functies van Zendesk Chat volgens het Enterprise-plan. Gedurende deze periode kunt u op elk moment een upgrade uitvoeren naar een volledig betaald plan.

    U hebt geen creditcard nodig gedurende de proefperiode.

  • Moet ik eerst beginnen met een gratis proefperiode?

    +
    -

    Ja, wij zijn van mening dat u alleen voor software hoeft te betalen als u ervan overtuigd bent dat deze nuttig is voor u. De beste manier om ervoor te zorgen dat Zendesk Chat de beste keuze voor uw organisatie is, is door gebruik te maken van onze proefperiode, waarin u over alle functies kunt beschikken. Tijdens de proefperiode leert u de diverse functies beter kennen en kunt u beter beoordelen welk plan het beste aansluit op wat u nodig hebt.

    Maar als u al overtuigd bent, kunt u op elk moment een upgrade naar een betaald plan uitvoeren.

  • Wat gebeurt er na de gratis proefperiode?

    +
    -

    Tegen het einde van de proefperiode, sturen wij u een e-mail met de vraag of u wilt upgraden. Als u er klaar voor bent om een betaald plan te kopen, kunt u dat doen met een creditcard of via PayPal. Als u er tijdens de proefperiode voor kiest geen upgrade uit te voeren, geven wij u de mogelijkheid te downgraden naar het gratis Lite-plan. Op dat moment worden de meeste functies en aanvullende agenten die u hebt toegevoegd, automatisch uitgeschakeld.

    Als u ervoor kiest om later een upgrade uit te voeren, dan kunnen de uitgeschakelde functies en agenten tegen die tijd opnieuw worden ingeschakeld.

  • Wat zijn agenten?

    +
    -

    Agenten zijn de teamleaden van uw organisatie die zich aanmelden bij het dashboard en reageren op de chataanvragen van uw klanten. Elke agent heeft zijn eigen account nodig, zodat die klanten kan antwoorden. De kosten voor agenten zijn in wezen te vergelijken met licentiekosten die u voor andere softwarepakketten betaalt.

  • Welke betalingsmethoden worden geaccepteerd?

    +
    -

    Wij accepteren PayPal, Visa, Mastercard, Amex en Diners Club.

  • Kan ik op elk moment van plan veranderen?

    +
    -

    Plannen worden maandelijks of jaarlijks verlengd. U kunt uw plan op elk moment wijzigen, maar onthoud dat de wijziging pas ingaat aan het einde van uw aankoopcyclus.

Laten we chatten

Gratis evaluatieperiode

Bekijk onze productdemo

Wij laten u de voordelen zien van live chat en geven een demo van Zendesk Chat.

Demo bekijken