Zendesk + Atlassian
Goede klantervaringen worden mogelijk gemaakt door samenwerking. Onze samenwerking met Atlassian biedt kant-en-klare integraties met Jira, Trello, Statuspage en Opsgenie die je teams helpen om samen sneller de problemen van klanten op te lossen.
Samenwerkende teams
Met Zendesk voor Jira blijven support- en engineeringteams op één lijn, zonder dat ze hun werkruimte hoeven te verlaten. Escaleer eenvoudig problemen, geef realtime updates, bewerk ticketvelden en meer. Je kunt de software ook aanpassen aan je workflows en alleen synchroniseren wat je nodig hebt.
Synchroniseer tickets en projecttaken
Zendesk voor Trello verhoogt de productiviteit van je team met een gestroomlijnd werkproces. Agents kunnen tickets direct vanuit Zendesk toevoegen aan nieuwe of bestaande borden, lijsten en kaarten. Zo krijg je gemakkelijker inzicht in welke taken in Trello het eerst moeten worden aangepakt. Stuur je team automatisch statusupdates wanneer tickets zijn behandeld.
Geef je agents realtime updates van incidenten
Met Zendesk voor Statuspage kunnen je agents direct storingen zien die van invloed zijn op je klanten. Ga dieper in op service-incidenten en breng je klanten op de hoogte, en voeg statusupdates toe aan je Zendesk-helpcenter.
Zet supporttickets om in servicemeldingen
Zendesk voor Opsgenie escaleert service-incidenten direct naar de juiste teams. Wanneer klanten contact opnemen, kunnen agents een Opsgenie-melding aanmaken en tickets updaten.
Een partner waar je op kunt bouwen
Verbeter je interne support met
Zendesk + Jira
OpenTable, een toonaangevende aanbieder van online reserveringen voor restaurants, had een intuïtieve en schaalbare helpdesk nodig om zijn medewerkers te ondersteunen. Ontdek hoe OpenTable Zendesk Support en Jira heeft ingezet om tickets moeiteloos door te geven aan de juiste teams, zodat ze snel konden worden opgelost.