Klantenservice. Dat zit in ons DNA.
Zendesk maakt je klantenservice beter. Onze software is gemaakt om aan de behoeften van je klanten te voldoen, je team voor te bereiden op succes en je bedrijf soepel te laten draaien.
CX-trends 2022
Omarm nieuwe mogelijkheden
Leer hoe je je bedrijf kunt laten groeien met innovaties op het gebied van AI, automatisering en gespreksgerichte service.
Lees het rapport#STANDWITHREFUGEES
Verspreid liefde
Help ons door vluchtelingen wereldwijd te bereiken. Wij doneren namens jou aan het International Rescue Committee.
Maak nu een verschilRelate 2022
We zijn er weer!
Dit is een uitnodiging voor elk bedrijf dat vooruitgang wil boeken. Laat je bedrijf voor je werken.
Gratis aanmeldenWaar goede gesprekken geweldige ervaringen worden
Voor tevreden klanten heb je gesprekservaringen nodig, het liefst via elk kanaal.


Geef je klanten de best mogelijke support
Klanten willen altijd en overal contact kunnen leggen. Ontmoet je klanten waar ze al zijn met Zendesk Suite. Hiermee bied je geavanceerde, moeiteloze support via alle kanalen.

“Zonder de samenwerking met Zendesk hadden we niet de geïntegreerde en uniforme supportervaring kunnen opbouwen die we vandaag hebben."
Barbara Kozlowski
Senior Director Global Support, GitHub


Verleid nieuwe klanten
Met onze krachtige salesoplossing kunnen teams relaties opbouwen en hun pipeline beheren zonder de complexiteit en onhandigheid van traditionele CRM-tools voor sales. Dat is nogal een big deal.

"Het ecosysteem van Zendesk bevordert het overleg tussen teams, of het nu gaat om support, sales, productontwikkeling of UX. We werken hier allemaal samen om onze klanten te helpen succes te behalen."
Bas Smeulders
Medeoprichter en COO, Sendcloud
Klantervaring op maat
Met Sunshine kun je Zendesk aanpassen en uitbreiden om gepersonaliseerde ervaringen te bieden, agents te helpen productief te blijven en je hele bedrijf verbonden te houden. Daarnaast is het open en flexibel, zodat je je snel kunt aanpassen, wat er ook gebeurt.
De nummer #1 in digitale klantenservicescenario's door



De beste klantervaringen realiseer je met Zendesk
De bedrijven die jij gebruikt, gebruiken Zendesk




Aanbevolen leesmateriaal
- Het ondersteunen van je klanten begint met het ondersteunen van je agents
- Draaiboek voor Flexibel Werken—hoe grotere bedrijven een concurrentievoordeel kunnen behalen met CX
- Gartner Magic Quadrant 2021 for the CRM Customer Engagement Center
- De klantervaring aanpakken vanuit het perspectief van de CIO
- Definitie en vaardigheden voor klantenservice in 2021 en daarna
- Manieren om te innoveren in 2021 – en daarna
- 4 best practices van omnichannel klantenservice
- Zakelijke tekstberichten voor klantenservice