Benchmarks voor klantenservice-organisaties – Europa
Beschikbaar on-demand
Over deze webinar
Bent u bekend met de benchmarkstandaarden voor optimale support van klanten? Wij hebben gegevens verzameld bij meer dan 45.000 klanten van Zendesk in meer dan 140 landen en hebben hierdoor de benchmarks kunnen identificeren voor het leveren van de beste klantenservice en hoe omnichannel-klanten de industriestandaarden steeds overtreffen. Luister naar Ryan Nichols, General Manager van Omnichannel bij Zendesk en Claire Peracchio, Manager Competitive and Market Intelligence bij Zendesk. Zij gaan in op de resultaten en inzichten die zijn verkregen naar aanleiding van ons nieuwste benchmarkonderzoek.
In deze webinar gaan wij in op:
● Benchmarks voor klanttevredenheid, tijd tot eerste reactie, tijd tot eerste oplossing, wachttijd van de aanvrager tijdens kantooruren, en antwoorden
● Gegevens over verwachtingen van klanten en trends
● Kanaalintegratie en technologische verschuivingen in de sector
Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bevestigingsbericht hebt ontvangen met daarin een koppeling naar de webinar.