Gesprekken kosten
bijna niks

Zendesk Talk ondersteunt bedrijven van elk formaat met flexibele abonnementsplannen en specifieke prijzen op basis van gebruik
Afbeelding: logo van het product Zendesk Talk

STAP 1

Maak uw keuze

Lite

vanaf...
   
per agent
per maand
alleen betalen voor gebruik

 

  • Beperkt tot 1 telefoonnummer
  • Automatisch tickets maken
  • Opnames van gesprekken en transcripties van voicemails

Team

Nu met Text
vanaf...
   
per agent
per maand
gebruik wordt afzonderlijk verkocht

Lite en...

  • Meerdere telefoonnummers
  • Warme overdracht
  • Kantooruren
  • Text-berichten

Professional*

Nu met Text
vanaf...
   
per agent
per maand
gebruik wordt afzonderlijk verkocht

Team, plus...

  • IVR-telefoonstructuren
  • Meeluisteren en deelnemen aan gesprekken
  • Terugbellen vanuit de wachtrij
  • Real-time analyses
  • Insights-rapporten

Enterprise

Nu met Text
vanaf...
   
per agent
per maand
gebruik wordt afzonderlijk verkocht

Professional, plus...

  • Maandelijkse diagnose
  • Gebruik van Talk 99,95% SLA
  • Failover on-demand
  • Begeleidingsprogramma tijdens lancering
  • Vereist voor accounts met meer dan 100 agenten voor Talk

Partner Edition

vanaf...
   
per agent
per maand**






Toegang tot telefoonintegraties en CTI-toolkit voor:

Getoonde prijzen worden jaarlijks gefactureerd. Klik hier voor prijzen die maandelijks in rekening worden gebracht.
Voor Talk is een Support-account vereist.
Beschikbaarheid van functies is afhankelijk van het type Zendesk Support-plan. Meer informatie.*Gratis Talk-evaluatieperiode begint met Professional.
**Bij de prijs van Zendesk Talk Partner Edition zijn de kosten van een telefonieprovideroplossing niet inbegrepen.
Er is een betaalde Partner Edition-agent vereist voor elke agent die gesprekken voert binnen Zendesk Support.

STAP 2

Plan uw gebruik

Gebruik is inclusief uw telefoonnummers, minuten, sms-berichten en optionele voicemailtranscriptie. Een aantal factoren bepaalt de kosten: bijvoorbeeld of u lokale nummers of gratis nummers aanbiedt, support aanbiedt aan binnenlandse of ook buitenlandse klanten, en of u oproepen doorstuurt naar een extern nummer.

Meer informatie

Of neem contact met ons op dan nemen wij een en ander met u door.

Antwoorden op veelgestelde vragen

  • EVALUATIEPERIODE

  • Hoe werkt de evaluatie van Zendesk Talk?

    +
    -

    Uw Zendesk Talk-proefperiode begint bij het Professional-plan (tenzij u het Zendesk Support Essential-plan hebt, dan begint uw Talk-proefperiode met het Team-plan). Tijdens de proefperiode beschikt u over een gratis telefoonnummer en $ 1 aan beltegoed, wat genoeg is voor ongeveer 50 belminuten. Alle uitgaande oproepen worden automatisch beperkt tot twee minuten en tot uitsluitend lokale of binnenlandse nummers. Als u tijdens uw proefperiode naar internationale nummers wilt bellen, moet u contact opnemen met Support.

  • Wat gebeurt er als de Talk-evaluatieperiode is afgelopen?

    +
    -

    Als u klant van Zendesk bent en Talk wilt blijven gebruiken na uw gratis evaluatieperiode, dient u Talk toe te voegen aan uw Zendesk-abonnement. Als u nog geen klant van Zendesk bent, moet u een abonnement op Zendesk Support kopen voordat u Talk verder kunt gebruiken.

  • Hoe kan ik Text uitproberen?

    +
    -

    Text is een functie van Zendesk Talk. In uw gratis evaluatie van Zendesk Talk is ook Text inbegrepen. Het gratis tegoed ter waarde van $1 en het telefoonnummer zijn van toepassing op zowel het gebruik van Talk als van Text.

    Als u al een Talk-evaluatieperiode bent gestart of een betaalde account hebt, kunt u mogelijk uw bestaande telefoonnummer voor Text gebruiken. Neem contact op met support voor meer informatie.

  • Kopen

  • Kan ik Zendesk Talk onafhankelijk van Zendesk Support kopen?

    +
    -

    Als u Zendesk Talk wilt kopen, moet u een abonnement op Zendesk Support kopen. Meer informatie over deze plannen vindt u hier.

  • Moet ik zowel Talk als Text gebruiken?

    +
    -

    Text is beschikbaar als functie in uw Talk Basic- of Talk Advanced-abonnement. U kunt ervoor kiezen uw telefoonnummer te gebruiken voor Text, voor Talk of alleen in bepaalde gebieden voor allebei.

  • Hoeveel betaal ik voor het gebruik?

    +
    -

    Uw gebruikskosten zijn afhankelijk van het aantal gesprekken en tekstberichten van uw team, en van de geografische locatie.

    Gebruikskosten bestaan uit de kosten van een telefoonnummer (maandelijks in rekening gebracht), gesprekken (inclusief inkomende en uitgaande voicemails, gerekend per minuut), eventueel het opnemen van gesprekken en transcriptie van voicemails (gerekend per minuut) en sms-berichten (gerekend per sms). Het standaardtarief voor sms-berichten is $0,0094 per inkomend bericht; tarieven voor uitgaande berichten zijn verschillend. Meer informatie over de tarieven van Text vindt u hier.

    Oproepen worden per minuut in rekening gebracht, afgerond naar de dichtstbijzijnde minuut. De tarieven per minuut worden verschillend in rekening gebracht en hangen af van de vraag of u oproepen aanneemt of plaatst in een browser of via een extern nummer.

  • Zijn er aanvullende contracten of kosten? Kan ik van plan veranderen?

    +
    -

    Nee! U betaalt voor uw agenten en voor uw gebruik. Dat is alles! Er zijn geen opstartkosten en de meeste klanten zijn binnen een dag volledig aan de slag.

    Talk-plannen worden maandelijks of jaarlijks verlengd. U kunt uw plan op elk moment in laten gaan, of stopzetten of wijzigingen aanbrengen (maar er wordt geen restitutie verleend als u annuleert of een downgrade uitvoert. Zie onze Servicevoorwaarden voor meer informatie).

  • Moet ik een Talk-seat kopen voor elke agent in mijn Support-account?

    +
    -

    Nee, u hoeft geen Talk-seat te kopen voor elke agent in uw Support-account. U kiest zelf welke agenten Talk gebruiken.

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met u door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die over Zendesk heeft.

Een demo plannen