Gesprekken kosten
bijna niks

De prijzen van Zendesk Talk zijn flexibel en aanpasbaar aan uw bedrijf.

Wat u betaalt

De prijzen van Talk zijn variabeler dan andere Zendesk producten - zo kunt u erachter komen wat u gaat betalen.

Functies in plan + Gebruik = Uw prijs

Functies in plan

Lite

vanaf...

  per agent
per maand

 

  • Beperkt tot 1 telefoonnummer
  • Automatisch tickets maken
  • Opnames van gesprekken en transcripties van voicemails

Team

vanaf...

  per agent
per maand

Lite en...

  • Meerdere telefoonnummers
  • Warme overdracht
  • Text-berichten
  • Ons bellen vanuit Web Widget

Professional

vanaf...

  per agent
per maand

Team, plus...

  • Kantooruren
  • IVR-telefoonstructuren
  • Meeluisteren en deelnemen aan gesprekken
  • Terugbellen vanuit de wachtrij
  • Oproepen blokkeren
  • Telefonisch vergaderen
  • Real-time analyses
  • Rapporten en dashboards
  • Request a callback from web widget

Enterprise

vanaf...

  per agent
per maand

Professional, plus...

  • Maandelijkse diagnose
  • Gebruik van Talk 99,95% SLA
  • Failover on-demand

Vereist voor accounts met meer dan 100 agenten voor Talk

Partner Edition*

vanaf...

  per agent
per maand

Toegang tot telefoonintegraties en CTI-toolkit voor:

Talk Lite is gratis beschikbaar in alle Support-plannen

Weergegeven prijzen worden jaarlijks gefactureerd. Klik hier voor prijzen die maandelijks in rekening worden gebracht.
Voor Talk is een Support-account vereist. Beschikbaarheid van functies is afhankelijk van het type Zendesk Support-plan. Meer informatie.
*In de prijs van Zendesk Talk Partner Edition zijn de kosten van een telefonie-oplossing van een partner niet inbegrepen.
Er is een betaalde Partner Edition-agent vereist voor elke agent die gesprekken voert binnen Zendesk Support.

Gebruik

Gebruik is inclusief uw telefoonnummers, minuten, sms-berichten en optionele voicemailtranscriptie.

Een aantal factoren bepaalt de kosten: bijvoorbeeld of u lokale nummers of gratis nummers aanbiedt, support aanbiedt aan binnenlandse of ook buitenlandse klanten, en of u oproepen doorstuurt naar een extern nummer.

Gebruikskosten berekenen

Als u meer informatie nodig hebt, neem dan contact met ons op. We zullen een en ander met u bespreken.

Antwoorden op veelgestelde vragen

Evaluatieversie

Hoe werkt de evaluatie van Zendesk Talk?

Uw Zendesk Talk-proefperiode begint bij het Professional-plan (tenzij u het Zendesk Support Essential-plan hebt, dan begint uw Talk-proefperiode met het Team-plan). Tijdens de proefperiode beschikt u over een gratis telefoonnummer en $ 1 aan beltegoed, wat genoeg is voor ongeveer 50 belminuten. Alle uitgaande oproepen worden automatisch beperkt tot twee minuten en tot uitsluitend lokale of binnenlandse nummers. Als u tijdens uw proefperiode naar internationale nummers wilt bellen, moet u contact opnemen met Support.

Wat gebeurt er als de Talk-evaluatieperiode is afgelopen?

Als u klant van Zendesk bent en Talk wilt blijven gebruiken na uw gratis evaluatieperiode, dient u Talk toe te voegen aan uw Zendesk-abonnement. Als u nog geen klant van Zendesk bent, moet u een abonnement op Zendesk Support kopen voordat u Talk verder kunt gebruiken.

Hoe kan ik Text uitproberen?

Text is een functie van Zendesk Talk. In uw gratis evaluatie van Zendesk Talk is ook Text inbegrepen. Het gratis tegoed ter waarde van $ 1 en het telefoonnummer zijn van toepassing op zowel het gebruik van Talk als van Text.

Als u al een Talk-evaluatieperiode bent gestart of een betaalde account hebt, kunt u mogelijk uw bestaande telefoonnummer voor Text gebruiken. Neem contact op met support voor meer informatie.

Kopen

Kan ik Zendesk Talk onafhankelijk van Zendesk Support kopen?

Als u Zendesk Talk wilt kopen, moet u een abonnement op Zendesk Support kopen. Meer informatie over deze plannen vindt u hier.

Moet ik zowel Talk als Text gebruiken?

Text is beschikbaar als functie in uw Talk Basic- of Talk Advanced-abonnement. U kunt ervoor kiezen uw telefoonnummer te gebruiken voor Text, voor Talk of alleen in bepaalde gebieden voor allebei.

Hoeveel betaal ik voor het gebruik?

Uw gebruikskosten zijn afhankelijk van het aantal gesprekken en tekstberichten van uw team, en van de geografische locatie.

Gebruikskosten bestaan uit de kosten van een telefoonnummer (maandelijks in rekening gebracht), gesprekken (inclusief inkomende en uitgaande voicemails, gerekend per minuut), eventueel het opnemen van gesprekken en transcriptie van voicemails (gerekend per minuut) en sms-berichten (gerekend per sms). De standaard sms-tarieven zijn $ 0,0094 per inkomend bericht; de tarieven voor uitgaande berichten kunnen verschillen. Meer informatie over de tarieven van Text vindt u hier.

Oproepen worden per minuut in rekening gebracht, afgerond naar de dichtstbijzijnde minuut. De tarieven per minuut worden verschillend in rekening gebracht en hangen af van de vraag of u oproepen aanneemt of plaatst in een browser of via een extern nummer.

Zijn er aanvullende contracten of kosten? Kan ik van plan veranderen?

Nee! U betaalt voor uw agenten en voor uw gebruik. En dat is alles! Er zijn geen opstartkosten en de meeste klanten zijn binnen een dag volledig aan de slag.

Talk-plannen worden maandelijks of jaarlijks verlengd. U kunt uw plan op elk moment in laten gaan, of stopzetten of wijzigingen aanbrengen (maar er wordt geen restitutie verleend als u annuleert of een downgrade uitvoert. Zie onze Servicevoorwaarden voor meer informatie).

Moet ik een Talk-seat kopen voor elke agent in mijn Support-account?

Nee, u hoeft geen Talk-seat te kopen voor elke agent in uw Support-account. U kiest zelf welke agenten Talk gebruiken.

Use

Kan ik een bestaand telefoonnummer gebruiken?

In veel landen kunnen wij uw bestaande telefoonnummer overplaatsen (of 'porteren') naar Zendesk Talk. Meer informatie over nummerbehoud. Of u kunt oproepen laten doorsturen naar uw bestaande supportnummer in Talk. U moet wel een Talk-nummer instellen en uw bestaande telecomprovider vragen uw oproepen door te sturen naar uw Zendesk Talk-nummer. Meer informatie over het doorsturen van oproepen.

In welke landen is Talk beschikbaar?

Zendesk Talk is overal beschikbaar waar u Zendesk gebruikt. Inkomende oproepen naar meer dan 70 landen van over de hele wereld worden ondersteund. Meer informatie over de beschikbaarheid van nummers vindt u hier.

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met je door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die je over Zendesk hebt.

Een demo plannen