Gesprekken kosten
bijna niks

Zendesk Talk ondersteunt bedrijven van elk formaat met flexibele abonnementsplannen en specifieke prijzen op basis van gebruik
Afbeelding: logo van het product Zendesk Talk

Lite

Team

Professional

Enterprise

Partner Edition

Prijzen van Zendesk Talk Geeft toegang tot CTI-toolkit of Partner-app. Specifieke functies zijn per partner verschillend
Jaarlijks gefactureerd (per agent per maand) $0 - betaal alleen voor wat u gebruikt 19 - gebruik afzonderlijk verkocht 49 - gebruik afzonderlijk verkocht 89 - gebruik afzonderlijk verkocht 9 - kosten van partneroplossing niet inbegrepen
Maandelijks gefactureerd (per agent per maand) $0 - betaal alleen voor wat u gebruikt 25 - gebruik afzonderlijk verkocht 59 - gebruik afzonderlijk verkocht 110 - gebruik afzonderlijk verkocht 14 - kosten van partneroplossing niet inbegrepen
Gratis en lokale telefoonnummers* afzonderlijk verkocht
BEPERKT TOT ÉÉN NUMMER
afzonderlijk verkocht afzonderlijk verkocht afzonderlijk verkocht
Minuten voor inkomende en uitgaande gesprekken afzonderlijk verkocht afzonderlijk verkocht afzonderlijk verkocht afzonderlijk verkocht
Text-berichten Niet beschikbaar afzonderlijk verkocht afzonderlijk verkocht afzonderlijk verkocht
Voicemail
Oproepbeheer
Telefoon opnemen in browser
Doorsturen naar telefoon
Geluid dempen
Parkeerstand
Warme overdracht
Nummerweergave voor uitgaande bellers
Wachtrijbeheer
Vooraf opgenomen en aangepaste begroetingen
Lengte van wachtrij en wachttijd
Kantooruren**
Priority-nummers
Terugbellen vanuit de wachtrij
Efficiëntie van agenten
Nummerweergave voor inkomende bellers
Automatisch tickets maken
Klik-en-bel vanuit een ticket
Limieten voor afrondingstijd van gesprekken
Text voor ondersteuning van sms
Inkomende en uitgaande sms-berichten
Sms-meldingen
Gegevenskosten voor sms-berichten $ $ $
Triggers voor geautomatiseerde sms-meldingen
Geavanceerde routering
Meerdere merken***
Routering naar groepen*
IVR (telefoonstructuren)*
Overloop en routering na kantoortijden*
Controle en rapportage
Oproepen opnemen
Voicemail-transcriptie
Rapporten over oproepgeschiedenis
Real-time inzicht in wachtrijlengten
Real-time dashboards
Dashboards met activiteiten van agenten
Beschikbaarheid van agenten beheren
Tickets voor verlaten oproepen
Oproepen bewaken (meeluisteren en deelnemen aan gesprekken)
Explore Lite-rapportages*
Betrouwbaarheid en services
Twilio-infrastructuur
Failover
Failover on-demand
Maandelijkse diagnose
Gebruik van Talk 99,95% SLA
Begeleidingsprogramma tijdens lancering

$ Beschikbaar als add-on

*Klanten met een Zendesk Supporter Starter-plan of Essential-plan zijn beperkt tot één telefoonnummer. Klanten met een Zendesk Support Essential-plan hebben geen toegang tot routering naar groepen, IVR of triggers voor geautomatiseerde sms-meldingen. Beschikbaarheid van andere functies is afhankelijk van het type Zendesk Support-plan.

** Vereist Support Professional of hoger.

*** Vereist Support Enterprise of hoger.

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met u door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die over Zendesk heeft.

Een demo plannen