Begin een gesprek

Praat rechtstreeks met klanten en lever oplossingen op maat voor complexe problemen.

Foto: logo van Zendesk Talk

Kenmerken van plannen vergelijken

Vind het ideale plan

Lite

Team

Professional

Enterprise

Partner Edition

De prijzen voor Zendesk Talk
Jaarabonnement (per agent per maand) $0 - betaal alleen voor wat u gebruikt 19 - gebruik afzonderlijk verkocht 49 - gebruik afzonderlijk verkocht 89 - gebruik afzonderlijk verkocht Contact
Maandabonnement (per agent per maand) $0 - betaal alleen voor wat u gebruikt 25 - gebruik afzonderlijk verkocht 59 - gebruik afzonderlijk verkocht 110 - gebruik afzonderlijk verkocht Contact
Gratis en lokale telefoonnummers* afzonderlijk verkocht
BEPERKT TOT ÉÉN NUMMER
afzonderlijk verkocht afzonderlijk verkocht afzonderlijk verkocht Toegang tot standaardintegraties voor meer dan 90 telefonieproviders en een CTI-toolkit. Specifieke functies zijn per partner verschillend.
Minuten voor inkomende en uitgaande gesprekken afzonderlijk verkocht afzonderlijk verkocht afzonderlijk verkocht afzonderlijk verkocht
Text-berichten Niet beschikbaar afzonderlijk verkocht afzonderlijk verkocht afzonderlijk verkocht
Voicemail
Oproepbeheer
Telefoon opnemen in browser Specifieke functies zijn per partner verschillend.
Doorsturen naar telefoon
Geluid dempen
Parkeerstand
Warme overdracht
Telefonisch vergaderen
Nummerweergave voor uitgaande bellers
Oproepen blokkeren
Wachtrijbeheer
Vooraf opgenomen en aangepaste begroetingen Specifieke functies zijn per partner verschillend.
Lengte van wachtrij en wachttijd
Ons bellen vanuit Web Widget
Terugbellen vanuit Web Widget aanvragen
Kantooruren**
Priority-nummers
Terugbellen vanuit de wachtrij
Tijdslimiet voor het aanbieden van oproepen
Langere wachttijden
Efficiëntie van agenten
Nummerweergave voor inkomende bellers Specifieke functies zijn per partner verschillend.
Automatisch tickets maken
Klik-en-bel vanuit een ticket
Limieten voor afrondingstijd van gesprekken
Text voor ondersteuning van sms
Inkomende en uitgaande sms-berichten Specifieke functies zijn per partner verschillend.
Sms-meldingen
Gegevenskosten voor sms-berichten * * *
Triggers voor geautomatiseerde sms-meldingen
Geavanceerde routering
Meerdere merken*** Specifieke functies zijn per partner verschillend.
Routering naar groepen*
IVR (telefoonstructuren)*
Overloop en routering na kantoortijden*
Controle en rapporten
Oproepen opnemen Specifieke functies zijn per partner verschillend.
Voicemail-transcriptie
Rapporten over oproepgeschiedenis
Toestemming om gesprekken op te nemen
Controlemechanismen voor het opnemen van telefoongesprekken
Real-time inzicht in wachtrijlengten
Real-time dashboards
Dashboards met activiteiten van agenten
Beschikbaarheid van agenten beheren
Tickets voor verlaten oproepen
Oproepen bewaken (meeluisteren en deelnemen aan gesprekken)
Explore Lite-rapporten*
Betrouwbaarheid en services
Twilio-infrastructuur Specifieke functies zijn per partner verschillend.
Failover
Meldingen over de kwaliteit van oproepen
Failover on-demand
Maandelijkse diagnose
Gebruik van Talk 99,95% SLA

* Beschikbaar als add-on

$$ Gebruik is inclusief je telefoonnummers, minuten, sms-berichten en optionele voicemailtranscriptie

*Klanten met een Zendesk Supporter Starter-plan of Essential-plan zijn beperkt tot één telefoonnummer. Klanten met een Zendesk Support Essential-plan hebben geen toegang tot routering naar groepen, IVR of triggers voor geautomatiseerde sms-meldingen. Beschikbaarheid van andere functies is afhankelijk van het type Zendesk Support-plan.

** Vereist Support Professional of hoger.

*** Vereist Support Enterprise of hoger.