Overslaan naar belangrijkste inhoud

Wat is er nieuw bij Zendesk: juni 2018 – Europa

Beschikbaar on-demand

Over deze webinar

Wij zijn er trots op een geheel nieuw product te mogen aankondigen, een nieuw plan voor Zendesk Guide, en meer dan twintig functies in de familie met Zendesk-producten. Deze nieuwe functies en producten zijn erop gericht supportteams te helpen bij het ontwerpen van aangepaste ervaringen voor agenten, trends in live chatgesprekken uitvoerig te analyseren, betere zelfservice-inhoud te ontwerpen en meer.

Het Zendesk Product Marketing Team en twee speciale gasten van ons Product Leadership Team laten u zien wat er nieuw is bij Zendesk. In deze webinar van 45 minuten bespreken wij de nieuwste functies die wij hebben uitgebracht en geven wij enkele tips over hoe u deze functies vandaag nog gebruikt.

Hier is alvast een overzicht van wat wij behandelen:
● Een nieuw product waarmee support- en marketingteams het klanten gemakkelijker kunnen maken door hulp aan te bieden nog voordat klanten zelf om hulp vragen
● Tools waarmee grotere bedrijven de beste zelfservice-ervaringen kunnen creëren voor hun klanten met Guide Enterprise
● Manieren om tickets met aanvragen te routeren naar de agent die hiervoor het meest geschikt is dankzij op vaardigheden gebaseerde routering
● Nieuwe manieren in Chat en Insights om historische en actuele trends te rapporten en analyseren als het gaat om Zendesk Chat.

Wij bieden twee andere regionale sessies aan van deze webinar.

Kies de webinar die u het beste uitkomt:

Noord- en Zuid-Amerika
Azië/Oceanië

En vergeet niet de pagina Wat is er nieuw? te raadplegen met meer informatie over onze nieuwste productreleases.

Vul het onderstaande formulier in om de webinar te bekijken