Webinar

De webinarserie ‘De omnichannel revolutie’ – Europa

Beschikbaar on-demand met het Zendesk Product Team

Deel 1: Op weg naar een uniforme klantenservice-ervaringOn-demand beschikbaar

Ryan Nichols, General Manager van Omnichannel, vertelt over de verschuiving naar een ervaringseconomie en hoe Zendesk Suite revolutionaire veranderingen teweegbrengt in de manier waarop bedrijven een uniforme klantervaring introduceren bij al hun kanalen. Deel 2: Hoe u een echt omnichannel klantensupportsysteem opbouwtOn-demand beschikbaar

Hoor van de experts wat de procedure is om een omnichannel klantensupportsysteem op te bouwen. Bekijk geconsolideerde, kanaalonafhankelijke workflows, geavanceerde integraties met apps van derden, zoals Shopify, en vereenvoudigde ervaringen voor agenten.Deel 3: Het verhaal van een omnichannel klantOn-demand beschikbaar

Luister mee met een gesprek met ThirdLove, een vooraanstaande retailer die een toonaangevende omnichannel klantensupportorganisatie heeft opgebouwd. Zij bespreken het geheim achter het verbeteren van de efficiëntie van agenten, het verlagen van de kosten en het verhogen van de klanttevredenheid.

Vul het onderstaande formulier in om de volledige webinar te bekijken:

Geef uw voornaam op
Geef uw achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig mobiel nummer op
Geef uw bedrijfsnaam op
Selecteer uw functieniveau
Selecteer uw afdeling
Selecteer uw sector
Selecteer aantal medewerkers
Geef uw land op
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (U kunt zich op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bevestigingsbericht hebt ontvangen met daarin een koppeling naar de webinar.

Sorry, something went wrong!

Please reload the page and try again, or you can email us directly at support@zendesk.com.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.