Start
Support
Kenmerken
Technical Documentation Authoring Tools

Technical documentation authoring tools

Most customers try to resolve a problem themselves before getting in touch. Today's technical documentation authoring tools enable you to see the journey of your customer through web pages, help center articles, and community posts before they get to you. This enables you to create a ticket for a user with better documentation, therefore resolving technical difficulties faster and easier.

With Zendesk Support, you can create a trigger that will automatically assign tickets to that specialized group or agent whenever customers write in from that particular channel. This removes the manual work and potential errors from agents passing tickets around.

Een andere aanpak

Door voor verschillende soorten klantaanvragen een uniek formulier te gebruiken, kunt u ervoor zorgen dat aanvragen automatisch naar de juiste plaats worden gerouteerd. En omdat agenten extra informatie hebben die relevant is voor het specifieke probleem van de klant, besparen zowel agent als klant tijd.

Profiteer van de voordelen

Zendesk Support is:
  • Multichannel: Seriously. Email, social, chat, talk, text
  • Multilingual: Localized support content in over 40 languages can be dynamically applied everywhere – automations, macros, triggers, and knowledge base articles
  • Multibrand: Unique help centers, support channels, and business rules for multiple brands, regions, or products managed within a single help desk

Zie welk Zendesk-plan het beste voor u is.

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met je door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die je over Zendesk hebt.

Een demo plannen