Answer Bot

Het enige dat nog gemakkelijker is dan zelfservice

De bot aan het werk zetten

Answer Bot werkt naast je supportteam als zelfstandig lerend systeem dat vragen van je klanten beantwoordt. Answer Bot stelt artikelen uit je Zendesk Guide-kennisbank aan je klanten voor om hun problemen op te lossen. Answer Bot is meertalig en werkt op diverse kanalen om klanten te helpen.

Atom
 

Het goede soort betweter

Geef klanten onmiddellijk antwoord

Vertel Answer Bot op welke supportkwesties hij moet reageren. Hij gaat onmiddellijk aan de slag om efficiënte klantensupport te verlenen.

Altijd consistent en betrouwbaar

Answer Bot maakt gebruik van uw Zendesk Guide-kennisbank om antwoorden voor uw klanten te selecteren. Hij leert zelfs van zijn fouten.

Werkt samen met uw supportteam

Zorg dat uw agenten meer tijd overhouden om zich te concentreren op dat waar ze het beste in zijn—het oplossen van complexe problemen en het opbouwen van betere klantrelaties.

Hoe het werkt

STAP 1

Een klant heeft een vraag

Wanneer een klant contact opneemt met je bedrijf, schiet Answer Bot te hulp. De bot scant de tekst om te begrijpen wat je klant precies wil. Vervolgens stelt Answer Bot relevante artikelen voor om het voorliggende probleem op te lossen via het kanaal in kwestie (web, mobiel, Slack...) en heeft zelfs een open API.

STAP 2

Er worden mogelijke antwoorden gegeven

Answer Bot werkt in meerdere talen en zet zijn krachtige Deep Learning-model in om de meest relevante artikelen te vinden. Vervolgens stelt hij deze artikelen voor aan de klant, terwijl de klant wacht op een reactie van een agent (een echte medewerker, van vlees en bloed).

* Answer Bot spreekt momenteel Nederlands, Engels, Duits, Frans, Spaans en Portugees.

STAP 3

Een ticket wordt opgelost.

De klant neemt de artikelen door en als hij een antwoord vindt, kan de klant aangeven dat zijn vraag is beantwoord. Het ticket is nu opgelost.

STAP 4

Of teruggestuurd naar een agent

Als een klant nog steeds hulp nodig heeft, wordt zijn vraag net als altijd door een agent beantwoord. Er wordt automatisch feedback verzameld om toekomstige suggesties te verbeteren.

61%
van de klanten is het ermee eens dat Answer Bot het supportteam tijd bespaart bij vragen waarvoor de tussenkomst van een mens niet nodig is.

Slider

73%
van de klanten is het ermee eens dat aan de slag gaan met Answer Bot gemakkelijk, eenvoudig en flexibel is.

Kruisje-nulletje

“We willen dat onze klanten ons schrijven en contact opnemen op elk moment dat ze hulp nodig hebben. Answer Bot ondersteunt ons supportteam met het helpen van onze klanten bij het gebruik van zelfservice en het nog sneller krijgen van antwoord.”

– Dollar Shave Club

12%
Oplossingen via selfservice met Answer Bot

96%
klanttevredenheid

Lees hun verhaal

Aangestuurd door onderzoek en informatie

Answer Bot is met behulp van de nieuwste technologie op het gebied van zelflerende systemen en Deep Learning door een team technici en gegevenswetenschappers van Zendesk gemaakt.

De diepte in

Deep learning is een geavanceerde vorm van kunstmatige intelligentie geïnspireerd op het menselijk brein. Deze intelligentie herkent spraak, gegevens en bepaalde patronen. Net zoals mensen gebruikt kunstmatige intelligentie die informatie om verbanden te leggen en te beslissen welke actie het beste kan worden genomen. Maar in tegenstelling tot mensen, kan kunstmatige intelligentie omgaan met triljoenen gegevens om patronen te herkennen die wij zouden missen.

Geen training noodzakelijk

Answer Bot kan meteen de eerste dag al aan de slag. Hij maakt gebruik van alle klantinteracties van bedrijven die Zendesk gebruiken en past wat hij hieruit leert toe op uw klanten en informatie—ook als u zelf nog niet veel klanten en gegevens hebt. En omdat Answer Bot gaandeweg leert, is elke suggestie die hij doet beter dan de vorige suggestie.

Alles is met alles verbonden

Answer Bot is ontstaan uit geavanceerde opensource-technologieën en -diensten. Zijn kracht is gebaseerd op TensorFlow en eigen onderzoek van Zendesk. Onze zelflerende producten maken nu al een groot verschil voor duizenden bedrijven over de hele wereld.

Answer Bot werkt uitsluitend met Zendesk Guide.

Hoeveel supportaanvragen ontvangt u per maand?

6

Answer Bot-oplossingen

1

uur bespaard voor uw agenten

132

uur teruggegeven aan uw klanten

 

Geschatte maandelijkse kosten*

Bovengenoemde cijfers zijn gebaseerd op onze Zendesk Benchmark-metingen van een oplossingsscore van 6% door Answer Bot, een behandelingstijd door agenten van 12 minuten voor one-touch tickets en een gemiddelde oplossingstijd van 22,3 uur. Je Answer Bot-statistieken verschillen mogelijk. Start een gratis proefperiode om Answer Bot in actie te zien. Start een gratis proefperiode om Answer Bot in actie te zien.*Voor maximaal 50 oplossingen.

Wat telt als oplossing?

Er is sprake van oplossing als een eindgebruiker aangeeft dat zijn aanvraag - via e-mail, een webformulier of Web Widget - door Answer Bot is opgelost. Bij API en SDK is er bij elke 100 interacties sprake van een oplossing.

Hoe worden de prijzen berekend?

Answer Bot wordt gefactureerd als maandabonnement voor een pakket met beschikbare oplossingen. Zie de Answer Bot-pagina in uw Zendesk-account voor een volledige lijst met prijsopties.