Answer Bot

Het enige dat nog gemakkelijker is dan zelfservice

Wat de klant ziet
Klant die om hulp vraagt over de maattabel
Answer Bot
Answer Bot verwijst naar artikelen over maatvoering

Answer Bot werkt nauw samen met uw supportteam. Hij maakt gebruik van een zelflerend systeem om u te helpen vragen van uw klanten te beantwoorden met behulp van informatie uit uw Zendesk Guide-kennisbank. De antwoorden die hij geeft zijn nauwkeurig en betrouwbaar afgestemd op elke klantvraag — iedere keer weer. En bij twijfel betrekt Answer Bot uw supportagenten in het proces om de klant een vleugje menselijke ondersteuning te bieden.

Het goede soort betweter

Geef klanten onmiddellijk antwoord

Vertel Answer Bot op welke supportkwesties hij moet reageren. Hij gaat onmiddellijk aan de slag om efficiënte klantensupport te verlenen.

Altijd consistent en betrouwbaar

Answer Bot maakt gebruik van uw Zendesk Guide-kennisbank om antwoorden voor uw klanten te selecteren. Hij leert zelfs van zijn fouten.

Werkt samen met uw supportteam

Zorg dat uw agenten meer tijd overhouden om zich te concentreren op dat waar ze het beste in zijn—het oplossen van complexe problemen en het opbouwen van betere klantrelaties.

Hoe het werkt

STAP 1

Een klant heeft een vraag

Wanneer een klant een vraag naar een bedrijf mailt, gaat Answer Bot aan het werk. Hij scant de tekst om te zien waar de aanvraag over gaat.

STAP 2

Er worden mogelijke antwoorden gegeven

Answer Bot zet zijn krachtige Deep Learning-modellen in om de meest relevante artikelen te vinden. Vervolgens stelt hij deze artikelen voor in een reactie aan de klant, terwijl de klant wacht op een reactie van een agent (een echte medewerker, van vlees en bloed).

* Answer Bot spreekt op dit moment alleen Engels.

STAP 3

Een ticket wordt opgelost.

De klant neemt de artikelen door en als hij een antwoord vindt, kan de klant aangeven dat zijn vraag is beantwoord. Het ticket is nu opgelost.

STAP 4

Of teruggestuurd naar een agent

Als een klant nog steeds hulp nodig heeft, wordt zijn vraag net als altijd door een agent beantwoord. Er wordt automatisch feedback verzameld om toekomstige suggesties te verbeteren.

“We willen dat onze klanten ons schrijven en contact opnemen op elk moment dat ze hulp nodig hebben. Answer Bot ondersteunt ons supportteam met het helpen van onze klanten bij het gebruik van zelfservice en het nog sneller krijgen van antwoord.”

– Dollar Shave Club

Aangestuurd door onderzoek en informatie

Answer Bot is met behulp van de nieuwste technologie op het gebied van zelflerende systemen en Deep Learning door een team technici en gegevenswetenschappers van Zendesk gemaakt.

De diepte in

Deep learning is een geavanceerde vorm van kunstmatige intelligentie geïnspireerd op het menselijk brein. Deze intelligentie herkent spraak, gegevens en bepaalde patronen. Net zoals mensen gebruikt kunstmatige intelligentie die informatie om verbanden te leggen en te beslissen welke actie het beste kan worden genomen. Maar in tegenstelling tot mensen, kan kunstmatige intelligentie omgaan met triljoenen gegevens om patronen te herkennen die wij zouden missen.

Geen training noodzakelijk

Answer Bot kan meteen de eerste dag al aan de slag. Hij maakt gebruik van alle klantinteracties van bedrijven die Zendesk gebruiken en past wat hij hieruit leert toe op uw klanten en informatie—ook als u zelf nog niet veel klanten en gegevens hebt. En omdat Answer Bot gaandeweg leert, is elke suggestie die hij doet beter dan de vorige suggestie.

Alles is met alles verbonden

Answer Bot is ontstaan uit geavanceerde opensource-technologieën en -diensten. Zijn kracht is gebaseerd op TensorFlow en eigen onderzoek van Zendesk. Onze zelflerende producten maken nu al een groot verschil voor duizenden bedrijven over de hele wereld.

Answer Bot werkt uitsluitend met Zendesk Guide.

Hoeveel supportaanvragen ontvangt u per maand?

6

Answer Bot-oplossingen

1

Uur bespaard voor uw agenten

132

Uur teruggegeven aan uw klanten

Bovengenoemde cijfers zijn gebaseerd op onze Zendesk Benchmark-metingen van een oplossingsscore van 6% door Answer Bot, een behandelingstijd door agenten van 12 minuten voor one-touch tickets en een gemiddelde oplossingstijd van 22,3 uur. Uw Answer Bot-statistieken verschillen mogelijk. Start een gratis proefperiode om Answer Bot in actie te zien.

Eén succesvolle oplossing =

   

Succesvolle oplossingen

Prijs per oplossing

Prijs per maand

50
   
   
100
   
   
500
   
- 5%
   
1000
   
- 10%
   
5000
   
- 20%
   
10000
   
- 30%
   

Answer Bot wordt gefactureerd als maandabonnement voor een pakket met beschikbare oplossingen. Zie de Answer Bot-pagina in uw Zendesk-account voor een volledige lijst met prijsopties.