AI (Kunstmatige intelligentie)
Zendesk AI is ideaal voor je klantenservice
Alleen Zendesk AI is ontwikkeld op basis van ontelbare echte klantenservice-interacties. Zendesk AI begrijpt de klantervaring, wat betekent dat je de kracht van gepersonaliseerde support vanaf de eerste dag kunt ontsluiten, zonder extra werk.
Voordelen
Deskundige CX voor je bedrijf
Geef agents extra hulp
AI-tools suggereren antwoorden en detecteren de intentie van de klant, waardoor agents betere service kunnen bieden.
Geen onhandige bots meer
Bots van Zendesk beantwoorden aanvragen en vinden zelf de juiste agent zonder dat je er iets voor hoeft te doen.
Ga voor aanpassingen op basis van je bedrijfsbehoeften.
Optimaliseer activiteiten met gepersonaliseerde intentielabels en inzichten op basis van AI. Hiermee anticipeer je op behoeften en geef je het juiste antwoord.
Generatieve AI Nieuw
Laat AI de last dragen
Klantenservice is niet altijd gemakkelijk. Zendesk Generative AI, mogelijk gemaakt door OpenAI, maakt het makkelijker. Verander de toon, schrijf automatisch supportartikelen en zet bots in die klinken als mensen, allemaal met een paar klikken.
Bots en automatisering
Bots zijn nog nooit zo behulpzaam geweest
Generatieve AI-bots ondersteunen klanten in natuurlijke, menselijke taal. Zet de toon die bij je merk past en kijk hoe bots uit zichzelf de juiste informatie delen.
Krijg vroege toegangEfficiëntie van agents
Het is een nieuw tijdperk van agentproductiviteit
Supportmedewerkers krijgen een AI-boost om snel
Intelligente kennisbank
Selfservice wordt nog slimmer
Maak van een paar bulletpoints automatisch een compleet artikel. Maak het artikel één keer en werk het in je hele helpcenter bij. Je kunt ook de toon veranderen - van vriendelijk naar formeel.
Beoordelingen van klanten
AI voor de werknemerservaring
Bevrijd je interne teams
Leg repetitieve verzoeken neer bij bots, die vooraf getraind zijn op miljoenen HR- en IT-interacties. Je kunt ook intenties instellen om gevoelige onderwerpen direct naar de juiste teams te leiden, zodat iedereen zich op de juiste taken kan richten.
Bekijk alle infoGegevensbescherming
Beveiliging en privacy op bedrijfsniveau
Zendesk AI valt onder dezelfde normen die gelden voor alle Zendesk-producten, omdat we weten hoe essentieel het is om klantgegevens veilig te houden. Voor branches die meer bescherming nodig hebben, biedt onze add-on Advanced Data Privacy and Protection een nog hoger beveiligingsniveau.
Bekijk alle infoVeelgestelde vragen
Op dit moment kunnen klanten van het Suite Professional-plan of hoger gebruikmaken van geavanceerde AI. Meld je hier aan als je onze nieuwe generatieve AI-functies wilt proberen.