Start
Talk
Zendesk Talk Enterprise

Betere telefonische support voor elke schaalgrootte

Met het Zendesk Talk Enterprise-plan beschikken groeiende teams en callcenters over de middelen en supportopties die zij nodig hebben om schaalbare en persoonlijke telefonische support te verlenen.

Neem de juiste stappen

Ga direct succesvol van start met een heel praktische supportimplementatie van Zendesk-experts. Wij helpen u bij het definiëren van bedrijfsdoelen, opstellen van routeringssystemen en configureren van uw netwerk, zodat u het meeste uit uw contactcentrum haalt.

Blijf u richten op service

Zendesk Talk is gebaseerd op technologie van bedrijfsklasse, een GLL-architectuur (Global Low Latency) en een redundante, geclusterde architectuur voor een hogere betrouwbaarheid en hoge beschikbaarheid. Wij staan garant voor een SLA met een inzetbaarheid van 99,95% en bieden servicetegoed, helpen teams met het oplossen van problemen en voorkomen uitval dankzij maandelijkse diagnoses.*

Opschaalbaar tot elke grootte

Talk is volledig gebaseerd op de cloud en is ingebouwd in het Zendesk Support-ticketsysteem. Met Talk kunnen team gemakkelijk uitbreiden en groeien, zonder dat daarvoor aanvullende apparatuur nodig is, technici in dienst hoeven te worden genomen of nieuwe leveranciers hoeven te worden gezocht.

"OnePlus maakt gebruik van Zendesk Talk om uitmuntende klantervaringen via de telefoon te realiseren. Talk Enterprise garandeert dat onze mondiale callcenteractiviteiten probleemloos blijven plaatsvinden."

Ik ben klaar voor een beter callcenter