Start
Enterprise
Op vaardigheden gebaseerde routering

Op vaardigheden gebaseerde routering

Tickets komen op basis van de kennis van agenten bij de juiste persoon terecht. Agenten krijgen dus altijd tickets die ze efficiënt kunnen oplossen.

Het zware werk overlaten aan Zendesk Support

Klanten kloppen vaak met dezelfde problemen aan bij klantensupport. Complexe ticketworkflows worden gestroomlijnd, doordat vergelijkbare tickets worden toegewezen aan bepaalde agenten, die in specifieke categorieën zijn getraind. Met op vaardigheden gebaseerde routering kan uw organisatie de productiviteit van uw team opschalen en tegelijkertijd optimaliseren.

Complexiteit vereenvoudigen

Naarmate het aantal klanten van uw bedrijf groeit, neemt naar alle waarschijnlijkheid ook het aantal tickets toe. Met op vaardigheden gebaseerde routering kunt u uw hoge ticketvolume stroomlijnen door tickets naar de agent te sturen die het beste in staat is ze af te handelen.

Op vaardigheden gebaseerde routering

Nóg vaardiger te werk gaan

De vaardigheden die u aanbrengt, zijn flexibel, of het nu gaat om de taal, de regio van de agent, het ticketkanaal of het productkenmerk. Elke vaardigheidscategorie kan voor uw team worden aangepast. Beheerders kunnen in slechts enkele stappen ticketkenmerken configureren en groepen agenten aan bepaalde vaardigheden toewijzen.

In minder tijd meer aanvragen oplossen

Agenten kunnen in Weergaven tickets zien die overeenkomen met hun vaardigheden. Hierdoor zijn agenten minder lang bezig met het handmatig routeren van tickets en het zoeken naar geschikte tickets om op te lossen.

Dankzij de efficiënte ticketroutering kunnen agenten zich specialiseren in bepaalde typen tickets, waardoor de totale tijd tot een oplossing van een ticket wordt verkort.

Routering in de praktijk

Ontdek hoe op vaardigheden gebaseerde routering u kan helpen de productiviteit van agenten te stimuleren.

"Wij hebben zeer veel groepen om tickets naartoe te routeren. Wij kijken uit naar de functie Op vaardigheden gebaseerde routering om onze groepen te vereenvoudigen, zodat wij deze niet hoeven te reorganiseren wanneer er nieuwe workflows worden toegevoegd, en ons ticketveld en weergaveconfiguraties kunnen stroomlijnen."

Zac Garcia

Customer Care bij Fossil

Meer informatiebronnen

  • Binnen enkele seconden aan de slag

    Volg deze stappen om vaardigheden voor uw agenten in te stellen

    Meer informatie >
  • AANBEVOLEN WERKWIJZEN VOOR ROUTERING

    75% van de Zendesk-klanten is van mening dat routering hen heeft geholpen de tijd tot een oplossing van tickets te verkorten door agenten deskundig te laten worden op het gebied van bepaalde tickets.

    Meer informatie >

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met je door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die je over Zendesk hebt.

Een demo plannen