Doe het goed

Zendesk Support is een fraai en eenvoudig systeem om supporttickets van klanten te volgen, een prioriteit toe te wijzen en op te lossen
Afbeelding: logo van het product Zendesk Support

Een helpdesk die u helpt

Volg en prioritiseer heel gemakkelijk klantinteracties en los problemen snel op.

HELPDESK BEHEREN

Alles wat u nodig hebt om uw klanten te helpen

Krijg toegang tot kanalen, functies en functionaliteit.

  • Probleemloze integratie van kanalen

    Geef uw klanten de keuze. Met Zendesk Support kunnen uw klanten via het web of vanaf hun mobiele apparaat contact met u maken, een chatgesprek met u beginnen via e-mail, Facebook, Twitter of welke ander kanaal u maar wilt.

  • Ticketformulieren

    Stel de juiste vragen en verzamel vooraf alle informatie die u van uw klanten nodig hebt. Met ticketformulieren kunt u meerdere formulieren voor het aanvragen van support maken met daarin een unieke reeks ticketvelden, waardoor uw agenten tijdig weten wat voor type support uw klanten willen.

  • Voorwaardelijke en aangepaste ticketvelden

    Verzamel alle relevante details die u van uw klanten nodig hebt in aanvullende, voorwaardelijke of aangepaste velden. Deze velden kunnen zichtbaar worden gemaakt voor zowel uw klanten als uw agenten.

  • SLA-weergaven

    Met SLA-weergaven (Service Level Agreement, afgekort tot SLA) kan uw team gemakkelijk zien wat de SLA-status is om zo schending van deze overeenkomst te voorkomen. Pas ze toe op basis van de voorwaarden die u instelt en houd vervolgens metingen tot op de minuut nauwkeurig bij.

  • Meerdere talen

    Agenten kunnen in de taal van hun voorkeur werken omdat er een vertaalde admin-interface in meer dan 40 talen beschikbaar is.

  • Meerdere merken

    Verleen support aan maximaal 300 merken, producten, serviceniveaus of regio's. Gegevens en activiteiten worden gecentraliseerd in een enkele account, waardoor deze optie gemakkelijk is te beheren.

Hulpmiddelen voor de productiviteit van agenten

Stel uw klanten met uw snelheid tevreden

Dankzij geavanceerde tools kunnen uw agenten aanvragen sneller beantwoorden en sluiten.

  • Begeleidings-
    modus

    Verhoog de reactietijd en help agenten te focussen door tickets voor ze klaar te zetten, zodat ze van het ene naar het andere ticket gaan. U voorkomt daarmee dat ze de krenten uit de pap halen.

  • Bedrijfsregels

    Maak gebruik van routering op basis van vaardigheden om het juiste ticket aan de juiste agent, trigger of automatisering toe te wijzen, om een ticketworkflow te activeren op basis van bepaalde wijzigingen of op tijd gebaseerde voorwaarden van een ticket. Gebruik de standaardfuncties of pas ze aan uw specifieke behoeften aan.

  • Vooraf gedefinieerde ticketacties

    Gebruik macro's om snel te reageren op standaardaanvragen met vooraf gedefinieerde acties. U kunt ook andere acties genereren, zoals het wijzigen van de status van een ticket of veranderen van bepaalde velden.

  • Context van de klant

    Geeft agenten de relevante klantcontext die ze nodig hebben om sneller en persoonlijker te reageren op vragen. Kaart met essentiële gegevens geeft alle relevante details over de klant weer die uw agent aan het helpen is en Interactiegeschiedenis geeft inzicht in alle eerdere klantinteracties en gebeurtenissen.

  • Dynamische inhoud

    Communiceer in de taal van uw klant. Voeg dynamisch inhoud aan een ticket toe op basis van de voorkeurtaal van de klant zodat uw agenten niet zelf hoeven te vertalen.

  • Samenwerking

    Rust agenten uit met de middelen die zij nodig hebben om efficiënt met andere teams samen te werken. Met de add-on Samenwerking kunnen agenten efficiënt communiceren met andere teams die zij willen betrekken bij het beantwoorden van vragen van klanten – allemaal binnen Zendesk Support.

CONFIGUREREN EN AANPASSEN

Personaliseer uw oplossing

Flexibiliteit om Zendesk Support op maat te maken om te voorzien in de behoeften van uw team.

  • Configureren

    Zendesk Support kan worden aangepast aan uw wensen. Met Support beschikt u over de flexibiliteit om uw eigen workflows te configureren, van de eenvoudigste tot de meest ingewikkelde workflows.

  • Aanpasbaar

    Ontwerp geavanceerde aanpassingen binnen Support met een keuze uit meer dan 100 verschillende Zendesk API's. Bouw probleemloze integraties die gebruikmaken van uw tickets, kennisbank en nog veel meer.

  • Persoonlijke weergaven en macro's

    Maak persoonlijke ticketweergaven op basis van status, medewerkers of andere voorwaarden, zodat u de ticketinformatie krijgt te zien die voor u relevant is. Ook kunt u uw eigen macro's maken zodat u tickets kunt beheren op de manier die uw voorkeur heeft.

  • Openbare apps en integraties

    Zendesk heeft meer dan 500 openbare apps en integraties beschikbaar in zijn Marketplace. App-categorieën zijn onder andere Productiviteit en tijdregistratie, IT- en projectmanagement, en nog veel meer.

  • Privé-apps en integraties

    Maak uw eigen Zendesk-app- of -kanaalintegratie om exclusief binnen uw bedrijf te gebruiken. U kunt externe gegevens weergeven of bijwerken, een veld verbergen of juist weergeven, of zelfs een aangepaste workflow voor tickets maken.

Instacart realiseert een klanttevredenheid van meer dan 90% met Zendesk Support.

Ontdek hoe

SUPPORT-INZICHTEN

Pak support slim aan

Gebruik analysetools om uw klantenservice te meten en verbeteren.

  • Inzicht in uw klanten:
  • Klanttevredenheidsscores

    Ontdek wat uw klanten van uw klantenservice vinden. Klanttevredenheidsscores geven aan hoe blij uw klanten zijn met uw support. De score wordt gebaseerd op een vraag met twee mogelijke antwoorden: “Goed, ik ben tevreden” en “Slecht, ik ben ontevreden.”

  • Voorspelling van tevredenheid

    Voorspel hoe waarschijnlijk het is dat uw klanten tevreden zijn met hun supportervaring. Tevredenheidsprognose wordt mogelijk gemaakt door een zelflerend systeem en geeft uw team de mogelijkheid klantgesprekken met meer context te voeren.

  • Net Promoter Score-enquête

    Stuur een NPS®-enquête om klantloyaliteit te meten en feedback van klanten te verzamelen. Krijg inzicht in waarom bepaalde klanten uw bedrijf geweldig vinden en waarom anderen niet.

  • Inzicht in uw agenten en de workflow van uw support:
  • Prestatiedashboards

    Krijg een beter idee van hoe u ervoor staat door inzicht te krijgen in ticketvolumes, prestaties van agenten en andere belangrijke supportmetingen.

  • Rapporten op maat

    Maak aangepaste rapporten om uw klanten beter te begrijpen, operationele efficiëntie te meten en de workflow van uw team te verbeteren.

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met u door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die over Zendesk heeft.

Een demo plannen