Klanten eerst

Zendesk Support is een eenvoudig systeem waar je support-tickets van klanten mee kunt opvolgen, er een prioriteit aan kunt toewijzen en ze kunt oplossen.

Een helpdesk die u helpt

Volg en prioritiseer heel gemakkelijk klantinteracties en los problemen snel op.

HELPDESK BEHEREN

Alles wat u nodig hebt om uw klanten te helpen

Krijg toegang tot kanalen, functies en functionaliteit.

Probleemloze integratie van kanalen

Geef uw klanten de keuze. Met Zendesk Support kunnen uw klanten via het web of vanaf hun mobiele apparaat contact met u maken, een chatgesprek met u beginnen via e-mail, Facebook, Twitter of welke ander kanaal u maar wilt.

Ticketformulieren

Stel de juiste vragen en verzamel vooraf alle informatie die u van uw klanten nodig hebt. Met ticketformulieren kunt u meerdere formulieren voor het aanvragen van support maken met daarin een unieke reeks ticketvelden, waardoor uw agenten tijdig weten wat voor type support uw klanten willen.

Voorwaardelijke en aangepaste ticketvelden

Verzamel alle relevante details die u van uw klanten nodig hebt in aanvullende, voorwaardelijke of aangepaste velden. Deze velden kunnen zichtbaar worden gemaakt voor zowel uw klanten als uw agenten.

SLA-weergaven

Met SLA-weergaven (Service Level Agreement, afgekort tot SLA) kan uw team gemakkelijk zien wat de SLA-status is om zo schending van deze overeenkomst te voorkomen. Pas ze toe op basis van de voorwaarden die u instelt en houd vervolgens metingen tot op de minuut nauwkeurig bij.

Meerdere talen

Agenten kunnen in de taal van hun voorkeur werken omdat er een vertaalde admin-interface in meer dan 40 talen beschikbaar is.

Meerdere merken

Verleen support aan maximaal 300 merken, producten, serviceniveaus of regio's. Gegevens en activiteiten worden gecentraliseerd in een enkele account, waardoor deze optie gemakkelijk is te beheren.

Hulpmiddelen voor de productiviteit van agenten

Stel uw klanten met uw snelheid tevreden

Dankzij geavanceerde tools kunnen uw agenten aanvragen sneller beantwoorden en sluiten.

Begeleidings-
modus

Verhoog de reactietijd en help agenten te focussen door tickets voor ze klaar te zetten, zodat ze van het ene naar het andere ticket gaan. U voorkomt daarmee dat ze de krenten uit de pap halen.

Bedrijfsregels

Maak gebruik van routering op basis van vaardigheden om het juiste ticket aan de juiste agent, trigger of automatisering toe te wijzen, om een ticketworkflow te activeren op basis van bepaalde wijzigingen of op tijd gebaseerde voorwaarden van een ticket. Gebruik de standaardfuncties of pas ze aan je specifieke behoeften aan.

Vooraf gedefinieerde ticketacties

Gebruik macro's om snel te reageren op standaardaanvragen met vooraf gedefinieerde acties. U kunt ook andere acties genereren, zoals het wijzigen van de status van een ticket of veranderen van bepaalde velden.

Context van de klant

Geeft agenten de relevante klantcontext die ze nodig hebben om sneller en persoonlijker te reageren op vragen. Kaart met essentiële gegevens geeft alle relevante details over de klant weer die je agent aan het helpen is en Interactiegeschiedenis geeft inzicht in alle eerdere klantinteracties en gebeurtenissen.

Dynamische inhoud

Communiceer in de taal van uw klant. Voeg dynamisch inhoud aan een ticket toe op basis van de voorkeurtaal van de klant zodat uw agenten niet zelf hoeven te vertalen.

Samenwerking

Rust agenten uit met de middelen die zij nodig hebben om efficiënt met andere teams samen te werken. Met de add-on Samenwerking kunnen agenten via e-mail of Slack efficiënt communiceren met andere teams die zij willen betrekken bij het beantwoorden van vragen van klanten – allemaal binnen Zendesk Support.

CONFIGUREREN EN AANPASSEN

Personaliseer uw oplossing

Flexibiliteit om Zendesk Support op maat te maken om te voorzien in de behoeften van uw team.

Configureren

Zendesk Support kan worden aangepast aan uw wensen. Met Support beschikt u over de flexibiliteit om uw eigen workflows te configureren, van de eenvoudigste tot de meest ingewikkelde workflows.

Aanpasbaar

Ontwerp geavanceerde aanpassingen binnen Support met een keuze uit meer dan 100 verschillende Zendesk API's. Bouw probleemloze integraties die gebruikmaken van uw tickets, kennisbank en nog veel meer.

Persoonlijke weergaven en macro's

Maak persoonlijke ticketweergaven op basis van status, medewerkers of andere voorwaarden, zodat u de ticketinformatie krijgt te zien die voor u relevant is. Ook kunt u uw eigen macro's maken zodat u tickets kunt beheren op de manier die uw voorkeur heeft.

Openbare apps en integraties

Zendesk heeft meer dan 500 openbare apps en integraties beschikbaar in zijn Marketplace. App-categorieën zijn onder andere Productiviteit en tijdregistratie, IT- en projectmanagement, en nog veel meer.

Privé-apps en integraties

Maak uw eigen Zendesk-app- of -kanaalintegratie om exclusief binnen uw bedrijf te gebruiken. U kunt externe gegevens weergeven of bijwerken, een veld verbergen of juist weergeven, of zelfs een aangepaste workflow voor tickets maken.

Contextuele werkruimten

Stel contextuele werkruimten samen die relevant zijn voor het desbetreffende ticket. In elke contextuele werkruimte wordt het relevante ticketformulier weergegeven, evenals de macro's die betrekking hebben op het ticket. Ook kun je vooraf apps selecteren die je wilt uitvouwen of samenvouwen.

SUPPORT-INZICHTEN

Pak support slim aan

Gebruik analysetools om uw klantenservice te meten en verbeteren.

Inzicht in uw klanten:

Klanttevredenheidsscores

Ontdek wat je klanten van je klantenservice vinden. Klanttevredenheidsscores geven aan hoe blij je klanten zijn met je support. De score wordt gebaseerd op een vraag met twee mogelijke antwoorden: “Goed, ik ben tevreden” en “Slecht, ik ben ontevreden.”

Voorspelling van tevredenheid

Voorspel hoe waarschijnlijk het is dat uw klanten tevreden zijn met hun supportervaring. Tevredenheidsprognose wordt mogelijk gemaakt door een zelflerend systeem en geeft uw team de mogelijkheid klantgesprekken met meer context te voeren.

Net Promoter Score-enquête

Stuur een NPS®-enquête om klantloyaliteit te meten en feedback van klanten te verzamelen. Krijg inzicht in waarom bepaalde klanten uw bedrijf geweldig vinden en waarom anderen niet.

Inzicht in uw agenten en de workflow van uw support:

Prestatiedashboards

Krijg een beter idee van hoe u ervoor staat door inzicht te krijgen in ticketvolumes, prestaties van agenten en andere belangrijke supportmetingen.

Rapporten op maat

Maak aangepaste rapporten om uw klanten beter te begrijpen, operationele efficiëntie te meten en de workflow van uw team te verbeteren.