Doe het goed

Zendesk Support is een fraai en eenvoudig systeem om supporttickets van klanten te volgen, een prioriteit te te wijzen en op te lossen
Bekijk de video

De interface die alles heeft

Wanneer alle relevante gegevens en activiteiten in één enkele interface zijn te raadplegen, kunnen teams gemakkelijk klantgesprekken volgen en verder gaan waar zij waren gebleven. Met Zendesk Support hebt u alles wat u nodig hebt voor betere klantgesprekken, allemaal bij elkaar op één plaats.

Helpdesk

Iedereen blij

Agenten zijn tevreden wanneer ze op hun best zijn, en dat zijn ze wanneer ze over de juiste middelen beschikken om samen te werken, gegevens te verwerken en te automatiseren. Zendesk Support stroomlijnt supportactiviteiten met tijdbesparende hulpmiddelen. Zo optimaliseert u wat belangrijk voor u is; een betere klantenservice en gesprekken die meer betekenis hebben.

  • Bedrijfsregels

    Start processen die worden geactiveerd door wijzigingen in tickets of op basis van tijdstip. Begin met onze ingebouwde aanbevolen werkwijzen en stem deze af op elke workflow, van eenvoudig tot uiterst complex.

  • Macro's

    Maak en deel macro's om snel te reageren met een standaardantwoord en een reeks acties in reactie op veelvoorkomende vragen.

  • Weergaven

    Dankzij aanpasbare weergaven geven agenten hun wachtrij weer op ticketstatus, toegewezen medewerker, groep of andere voorwaarden.

  • Ticketformulieren

    Dynamische aanvraagformulieren geven agenten snel de juiste context, zodat ze erop voorbereid zijn om gepersonaliseerde klantensupport te verlenen.

  • Op schema

    Coördineer de inspanningen van uw team met geplande kantooruren, tijdregistratie en SLA's die op de minuut nauwkeurig worden gemeten om ervoor te zorgen dat u niets mist.

  • Samenwerking

    Agenten kunnen collega's op cc zetten en informatie delen via interne opmerkingen in tickets. Er is in real-time zichtbaar wie een ticket aan het bekijken is en welke wijzigingen die persoon aanbrengt.

Meer helpdesk

Verenig uw onderneming

Koppel uw favoriete zakelijke tools. Breng klantencontext en -informatie naar de plaats in Zendesk Support waar dat nodig is of koppel informatie van Support aan uw onderneming.

Blader door onze apps

Neem uw helpdesk met u mee

Agenten kunnen met eigen apps voor mobiele apparaten reageren op aanvragen van klanten, zelfs wanneer zij zich niet in de buurt van hun bureau bevinden.

Hier downloaden
Zendesk-app voor iOS Zendesk-app voor Android
guide-logo

Klanten kunnen zichzelf helpen

Zendesk Guide is een slimme kennisbank waarmee gemakkelijk een naadloze zelfservice-ervaring kan worden geboden en antwoorden op terugkerende supportaanvragen kunnen worden geautomatiseerd.

Meer Guide

Embeddables

Breng klantensupport rechtstreeks bij uw klanten

Embeddables worden in elke omgeving probleemloos in Zendesk-functionaliteit geïntegreerd, zodat bedrijven hulp binnen handbereik van hun klanten kunnen brengen. Met Zendesk Embeddables kunnen bedrijven support aanbieden, informatie geven of een gesprek beginnen.

Web Widget

In plaats van klanten te dwingen een speurtocht te beginnen of uw website te verlaten om hulp te vinden, kunt u Web Widget inzetten, die altijd aanwezig is als de klant hulp nodig heeft.

Mobile SDK

Onze SDK is ingebouwd in zowel Objective C als Java voor iOS en Android. De SDK is gemakkelijk te bouwen, integreren en aan te passen.

Meer embeddables

Insights

De gegevens zitten in de details

Zendesk Support geeft uw analysetools waarmee u uw klantenservice kunt meten en verbeteren.

Neem contact op met de verkoopafdeling
Stuur ons een bericht

Ons supportteam wordt ingelicht. Een ogenblik geduld...

  • Aantal werknemers
  • Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op.

    Er is iets fout gegaan.

    Laad de pagina opnieuw en probeer het nog een keer.

    Stuur ons een bericht Error

Kom naar onze live productdemo

U krijgt een demonstratie van de productfamilie en we beantwoorden al uw vragen over Zendesk.

Een demo plannen