Start
Helpdesksoftware
Context van de klant

Context van de klant

Geeft agenten de relevante context die zij nodig hebben om sneller en persoonlijker op klanten te reageren.

De tools die u nodig hebt om uw reacties te personaliseren

Klanten verwachten naadloze support wanneer ze contact met uw agenten hebben. Met de Kaart met essentiële gegevens en Interactiegeschiedenis beschikken agenten over de context die ze nodig hebben zodat ze klanten antwoorden op maat kunnen geven.

Relevante gegevens bij de hand

Ken alle relevante details van de klant – zoals contactinformatie, taal en opmerkingen – die u in de kaart met essentiële gegevens aantreft.

Context van de klant

Ken hun traject

Krijg inzicht in alle gebeurtenissen en gesprekken uit het verleden met uw klanten dankzij Interactiegeschiedenis.

Koppeling met uw eigen gegevens

Leg klantgebeurtenissen vast – zoals web- en winkelwagenactiviteit – dankzij onze Events API, zodat u alle interacties op één plaats kunt centraliseren.

Meer informatiebronnen

  • DEZE FUNCTIES GEBRUIKEN

    85% van de klanten is het ermee eens dat zij het traject van hun consumenten nu beter begrijpen dankzij Kaart met essentiële gegevens en Interactiegeschiedenis.

    Ontdek hoe
  • UW INTERACTIES PERSONALISEREN

    71% van de klanten zegt dat zij de interacties van hun consumenten met hun bedrijf beter begrijpen.

    Lees hoe

Klaar om uw klantinteracties te personaliseren?

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met je door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die je over Zendesk hebt.

Een demo plannen