Plannen en prijzen
Basisplannen
Eersteklas ticketsysteem voor het beheren van e-mails
Zendesk Suite-plannen
Vanaf €55/maandType abonnement
Aantal agents
Nieuw: Add-on
Geavanceerde AI
€50per agent/maand
Geavanceerde AI die veelvoorkomende problemen van klanten direct begrijpt, tickets doorstuurt en je teams bruikbare inzichten en suggesties biedt. Je krijgt de beschikking over AI-gedreven tools, waardoor je workflows kunt optimaliseren, agents sneller problemen kunnen oplossen en je je kennisbank eenvoudig kunt opschalen.
Geavanceerde AI is beschikbaar in alle pakketten vanaf Professional.
Nieuw: Add-on
Zendesk Workforce Management
€25 per agent/maand
Voor organisaties die teams beheren in Zendesk is Workforce Management (WFM) de ideale planningsoplossing, zodat je kunt voldoen aan door AI-voorspelde behoeften en uitgebreide historische en real-time rapportages kunt opvragen over teamprestaties en capaciteit.
Beschikbaar voor alle Zendesk-pakketten.
Nieuw: Add-on
Zendesk Quality Assurance (voorheen Klaus)
Vanaf €23 per agent/maand
Automatisch alle gesprekken analyseren en een score toekennen voor alle agents, BPO’s, kanalen en talen. AI detecteert problemen, kennishiaten en coachingkansen om de dienstverlening te verbeteren.
Beschikbaar voor alle Zendesk-pakketten.
Nieuw: Add-on
Geavanceerde gegevensbescherming en -privacy
€50per agent/maand
Kom je verplichtingen op het gebied van naleving en beveiliging na met een extra laag bescherming en privacy bovenop de vertrouwde ervaring die je al van ons gewend bent.
Bepaalde functies zijn nog niet beschikbaar. Alle functies komen beschikbaar in 2024. Neem contact op met sales voor meer informatie.
Startups krijgen Zendesk zes maanden gratis
Plannen vergelijken
Support Team | Support Professional | Support Enterprise | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
*24/7 support alleen in het Engels. 8.00 uur tot 17.00 uur plaatselijke kantooruren van de klant voor aangegeven talen.
Ontdek Zendesk Suite
Bied gesprekservaringen op elk kanaal met een complete serviceoplossing die gemakkelijk in gebruik is en op elke schaal werkt.
Zie de Zendesk Suite-plannenProbeer de volledige Zendesk-ervaring
Ontdek hoe je bedrijf met meer klanten in contact kan komen, en op meer plaatsen.
Gratis Suite-proefperiode