Doe het goed

Zendesk Support is een fraai en eenvoudig systeem om supporttickets van klanten te volgen, een prioriteit toe te wijzen en op te lossen

Kenmerken van plannen vergelijken

Vind het ideale plan

Essential

Team

Professional

Enterprise

Elite

PRIJZEN VAN ZENDESK SUPPORT
Jaarlijks gefactureerd (per agent per maand) $ $ 1 $ 4 $ 9 $ 199
Maandelijks gefactureerd (per agent per maand) $ 9 $ 25 $ 59 $ 125 -
KLANTENSUPPORT VAN HET ZENDESK-TEAM
Support via e-mail 8x5 24x5 24x7 24x7
Telefonische support (in het Engels) 24x5 24x7 24x7
Support via chatsessies (in het Engels) 24x7 24x7
Begeleidingsprogramma tijdens lancering (eerste 60 dagen)

Garantie van serviceniveau Wij garanderen bij 95% van alle aanvragen in het Engels wereldwijd een tijd tot de eerste reactie van één uur.

*

Professionele services Werk samen met deskundigen van ons succesteam aan een oplossing op maat. Op basis van uw doelstellingen kunnen we programma’s implementeren die de acceptatie van Zendesk versnellen, uw supportprocessen optimaliseren of uw onderneming transformeren en klanten en agenten een betere ervaring bieden.

* * * * *
KLANTCOMMUNICATIEKANALEN

E-mail Standaardintegratie van e-mail (u hoeft uw mailserver niet in te stellen) met een onbeperkt aantal e-mailadressen. Aanpasbare HTML en tekstsjablonen.

Facebook en Twitter Betrek klanten via Twitter en Facebook en zet berichten eenvoudig om in tickets.

Web Widget Sluit support in uw website in. Geef klanten de mogelijkheid te zoeken in de kennisbank, een bericht te verzenden of een live chatgesprek te starten.

Support en Chat SDK Lever Support en Chat in apps voor iOS en Android. Ga naar developer.zendesk.com voor meer informatie.

Talk (telefonische support) Voer inkomende of uitgaande gesprekken met klanten, rechtstreeks in Zendesk Support. Voicemailopnamen en transcripties worden automatisch vastgelegd in tickets.

* * * * *

Telefoon: CTI-toolkit en -integraties Wij hebben meer dan 40 Plug-&-Play CTI-integraties beschikbaar in onze Marketplace. U kunt ook uw eigen callcenter aanpassen met onze CTI-toolkit, die toegang geeft tot de bouwstenen om uw huidige telefonische supportoplossing te integreren.

* * * * *

Chat Lever uw klanten real-time support, laat agenten samenwerken dankzij chatsessies en wees proactief betrokken bij bezoekers op uw website.

* * * * *
Efficiëntie van agenten

Vooraf gedefinieerde reacties (macro's) Met macro's kunnen agenten snel met een standaardantwoord reageren op algemene vragen.

App voor mobiele apparaten Gebruik Zendesk Support vanaf uw favoriete mobiele apparaten om supportaanvragen te bekijken en erop te reageren.

Vertaalde interface voor agenten (28 talen) Agenten kunnen in de taal van hun voorkeur werken, in een vertaalde beheerinterface. Beschikbare talen zijn onder andere: Nederlands, Frans, Duits, Japans, Portugees, Engels, Engels (VK), Spaans, Italiaans, Noors, Pools, Zweeds, Turks, Deens, Russisch, Oekraïens, Vereenvoudigd Chinees, Traditioneel Chinees en Koreaans.

Kaart met essentiële gegevens
Interactiegeschiedenis

Aangepaste weergaven en groepsweergaven Weergaven zijn ticketverzamelingen die zijn gebaseerd op ticketstatus, medewerker, groep of andere ticketvoorwaarden. Zendesk Support wordt geleverd met vooraf geconfigureerde weergaven die wij als aanbevolen werkwijzen aanraden. U kunt er zelf meer toevoegen, aanpassen of uitschakelen.

Dynamische inhoud Meertalige plaatsaanduidingen die dynamisch inhoud aan tickets toevoegt op basis van de taalvoorkeur van de eindgebruiker.

Contextuele werkruimten Geef het relevante ticketformulier en de macro's die betrekking hebben op het desbetreffende ticket weer en selecteer vooraf de apps die u wilt uitvouwen of samenvouwen. Creëer tot 20 actieve werkruimten met tot 10 voorwaarden.

De app Pathfinder Met de app Pathfinder kunnen agenten zien welke Helpcenter-artikelen en communityberichten klanten hebben bekeken voordat en nadat ze een ticket indienden.

*

Begeleide modus Zet tickets voor agenten klaar om af te handelen, en begeleidt ze van het ene naar het andere ticket, zodat ze niet de krenten uit de pap halen, maar juist sneller reageren en kortere verwerkingstijden hebben.

Op vaardigheden gebaseerde routering
HELPDESK BEHEREN

Ticket delen tussen Zendesk Support-accounts Maak workflows die tickets delen tussen meerdere Zendesk Support-accounts.

Geautomatiseerd Geautomatiseerd
Grootte van bestandsbijlagen bij tickets 1 MB 7 MB 20 MB 20 MB 20 MB

Aangepaste bedrijfsregels (triggers en automatiseringen) Start workflows die worden geactiveerd door wijzigingen in tickets of op basis van tijdstip. Zendesk Support wordt geleverd met vooraf geconfigureerde bedrijfsregels die we als aanbevolen werkwijzen aanraden. U kunt er zelf meer toevoegen, aanpassen of uitschakelen.

Kantooruren Bepaal wat uw kantooruren zijn in Zendesk Support, zodat klanten weten wanneer er support beschikbaar is.

Eén Meerdere Meerdere

Beheer van serviceniveauovereenkomsten (SLA's) SLA’s worden op de minuut nauwkeurig gemeten en toegepast op basis van voorwaarden die u instelt. SLA’s kunnen aan elke weergave worden toegevoegd zodat uw team eenvoudig de status kan zien en een schending ervan kan voorkomen.

Meerdere ticketformulieren Maak meerdere supportaanvraagformulieren, elk met unieke ticketvelden, zodat u zeker weet dat u voor elke supportaanvraag de juiste informatie bij uw klant opvraagt.

*

Light agenten Light agenten kunnen privé-opmerkingen lezen en schrijven in tickets. Geschikt voor interne samenwerking met andere afdelingen dan supportafdelingen.

* *

Aangepaste rollen en machtigingen Geef gedetailleerde machtigingen op voor agenten en bepaal waartoe ze toegang hebben in Zendesk Support, Chat en Talk.

Premium-sandbox Voer tests op Zendesk Support uit in een testomgeving, gescheiden van uw productieomgeving.

* *

Sandbox-testomgeving Voer tests uit op Zendesk Support in een evaluatieomgeving, gescheiden van uw productieomgeving.

* *
beheren van klantrelaties
Contacten en ticketgeschiedenis
Contactformulier

Gegevenslogbestanden van apparaten Embeddables (SDK en Web Widget) genereren automatisch informatie over welk apparaat of welke versie van een app werd gebruikt toen een gebruiker om hulp vroeg.

Contactpersonen groeperen op organisatie Voeg een gebruiker aan één of een groot aantal organisaties toe om regels toe te passen op basis van de groep waartoe deze behoort. Toevoegen aan meerdere organisaties is nuttig voor contractanten, supervisors en werknemers die tot meerdere business units, afdelingen of locaties behoren.

Eén Meerdere Meerdere Meerdere

Aangepaste gebruikers- en organisatievelden Leg klantinformatie vast in gebruikers- en organisatievelden. Stel klantgecentraliseerde workflows rond deze velden in.

Klanttevredenheidsbeoordelingen en vervolgenquêtes en vervolgenquêtes Bied uw klanten automatisch de mogelijkheid de support te beoordelen die zij voor een ticket krijgen en vraag ook waarom zij voor die beoordeling kiezen.

Klantenlijsten Weet wie uw klanten zijn buiten de supporttickets om. Organiseer uw klanten in lijsten op basis van tags en gebruikersvelden.

* * *

Net Promoter Score® Surveys "NPS® is een meting voor loyaliteit van klanten. Stuur NPS-enquêtes uit om loyaliteit van klanten te volgen en feedback bij klanten te verzamelen. Net Promoter, NPS en aan NPS verwante e-moticons zijn geregistreerde handelsmerken, en Net Promoter Score en Net Promoter System zijn servicemerken van Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. en Fred Reichheld."

* * *

Tevredenheidsprognoses Voorspel hoe waarschijnlijk het is dat klanten tevreden zullen zijn. Dit model wordt aangestuurd door een zelflerend systeem, zodat uw team met meer context kan deelnemen aan gesprekken.

Rapportage en analyses

Overzichtdashboard Krijg een beknopte samenvatting van uw belangrijkste ticketmetingen op kanaal, benchmark en snelheid tot eerste reactie, evenals uw belangrijkste artikelen, zoekopdrachten en agenten.

Zendesk-benchmark Kijk hoe u zich op belangrijke benchmarkpunten verhoudt tot collega's in de sector, bijvoorbeeld voor wat betreft klanttevredenheid, snelheid tot de eerste reactie en ticketvolume.

Dashboards om de prestaties van support te meten Krijg inzicht in ticketvolume, klanttevredenheid en de prestatie van agenten met KPI-dashboards.

Geavanceerde analytics, mogelijk gemaakt door Zendesk Explore
Platform

Openbare apps en integraties Zendesk Support heeft honderden openbare apps en integraties beschikbaar in zijn Marketplace, zodat u uw bedrijfsactiviteiten kunt harmoniseren door uw favoriete hulpmiddelen en belangrijke gegevens te integreren.

Aangepaste privé-apps en integraties Ontwikkel uw eigen Zendesk Support-app of -kanaal, voor exclusief gebruik in uw account, door ons App Framework of Channel Framework te gebruiken. Geef externe gegevens weer en werk externe gegevens bij, verberg een veld voor een gebruiker of geef deze juist weer, of maak een aangepaste workflow voor tickets.

Aangepaste objecten

SLA met 99,9% uptime Onze garantie dat onze service een beschikbaarheid heeft van 99,9% per maand wordt aangevuld door servicetegoeden in het geval wij in gebreken blijven.

*
Limiet voor het aantal API-aanvragen 10 aanvragen per minuut 200 aanvragen per minuut 400 aanvragen per minuut 700 aanvragen per minuut 700 aanvragen per minuut
BEVEILIGINGSFUNCTIES

SSL-versleuteling SSL-versleuteling voor gebruikers en klanten die verbinding maken met uw Zendesk.

SNI Op basis van SNI of IP-adres Op basis van SNI of IP-adres Op basis van SNI of IP-adres

Digitaal onderstekende e-mails (DKIM/DMARC) Schakel SSL voor uw aangepaste domein in door een certificaat naar uw Zendesk te uploaden. Verstuur digitaal ondertekende e-mailberichten voor uw aangepaste domein ter ondersteuning van de DKIM- en DMARC-standaard.

Verificatie op basis van twee factoren Een optionele beveiligingsfunctie voor Admins en agenten. Deze functie maakt het anderen moeilijker om zich als u aan te melden, doordat er tijdens het aanmelden naast een wachtwoord ook een mobiele wachtwoordcode is vereist.

Beheer van apparaten van agenten Zendesk volgt de apparaten waarmee toegang tot uw Zendesk-account wordt verkregen. Admins ontvangen een e-mailmelding wanneer er een nieuw apparaat wordt toegevoegd.

Enkelvoudige aanmelding (SSO) voor web en mobiel Bied SSO-integratie met uw bestaande identiteitsbeheersysteem (Active Directory). Zendesk SSO vertrouwt op een technologie genaamd JSON Web Token (JWT) of SAML om de uitwisseling van gebruikersverificatiegegevens te beveiligen.

JWT JWT/SAML JWT/SAML JWT/SAML

Automatische verberging Verwijder creditcardnummers uit binnenkomende tickets, opmerkingen en aangepaste velden om te voorkomen dat creditcardnummers in Zendesk Support worden opgeslagen, zodat vertrouwelijke informatie is beschermd.

Netwerktoegang beperken Sta alleen toegang tot uw helpdesk toe vanaf opgegeven IP-bereiken. U kunt de beperking opleggen aan alle gebruikers of alleen de agentenportal.

Analyse van bedrijfsregels Uitvoerige analyse van hoe een bepaalde ticketeigenschap wordt gebruikt door triggers, automatiseringen, macro’s en ticketweergaven.

Auditlogboeken Bekijk een gedetailleerde lijst met cruciale wijzigingen die in Zendesk Support zijn aangebracht.

E-mailarchief voor nalevingsdoeleinden Stuur alle e-mailmeldingen van Zendesk Support naar een privéadres van uw keuze zodat u een volledig communicatiearchief bijhoudt.

Locatie van datacenter Geef een regio of land op waar u uw accountgegevens opgeslagen wilt hebben. Kies uit Alleen VS of Alleen EU. Bepaalde beperkingen zijn van toepassing.

*

Versleuteling: gegevens die zijn opgeslagen en die worden verzonden Communicatie tussen u en uw Zendesk-servers wordt versleuteld via HTTPS en Transport Layer Security (TLS), de beste versleuteling in de sector. Zendesk kan desgewenst ook versleuteling van opgeslagen gegevens bieden.

Noodherstel Ons noodherstelprogramma zorgt ervoor dat onze services beschikbaar blijven of eenvoudig kunnen worden hersteld als er zich een noodsituatie voordoet. Doeltijden zijn op aanvraag beschikbaar.

Uitgebreid* Uitgebreid

Mogelijkheid om HIPAA te configureren Zendesk heeft een HIPAA/HITECH-beoordeling en kan haar Business Associate Agreement (BAA) beschikbaar maken aan abonnees om uit te voeren.

*
VOLLEDIGE BEVEILIGINGSSPECIFICATIES

Specificaties weergeven

Volledige technische specificaties

Specificaties weergeven

* Beschikbaar als add-on