Breng gesprekken naar een hoger plan

De volledige service-ervaring

Logo: The Support Suite
Professional
Enterprise

Per agent/per maandmeer dan 35% korting

Omnichannel support met e-mail, chat, telefoon en openbare kanalen van sociale media

De add-on Berichten via sociale media (WhatsApp**, WeChat, LINE, Facebook Messenger en privéberichten van Twitter)

Kennisbank voor zelfservicedoeleinden

Werkruimte voor agenten

Dashboards en rapporten, voor elk kanaal

Platform uitbreidbaar met privé-apps en openbare apps

Talk Partner Edition

Meerdere ticketformulieren

*

Rollen en machtigingen, Op vaardigheden gebaseerde routering en Teampublicaties

Meerdere merken

Branding verwijderen uit Chat Widget en SDK voor chatweb

Identificeer ontbrekende kennis met de functie Aanwijzingen over benodigde inhoud

24/7 support via telefoon en chat

Aangepaste objecten, mogelijk gemaakt door Sunshine

Getoonde prijzen worden jaarlijks gefactureerd. Klik hier voor prijzen die maandelijks in rekening worden gebracht.
Gebruik, waaronder telefoonnummers, inkomende minuten, uitgaande minuten, voicemailminuten en optionele voicemailtranscripties worden afzonderlijk verkocht.
*Beschikbaar als add-on
**Aanvullende kosten van toepassing voor WhatsApp-telefoonnummers

Antwoorden op veelgestelde vragen

Waaruit bestaat Support Suite?

Elke agent in Support Suite heeft toegang tot Support, Guide, Chat, Talk en de add-on Berichten via sociale media in de Professional- of Enterprise-editie van elk van deze producten.

Krijgen al mijn agenten toegang tot de producten in Support Suite?

Ja! Al je agenten krijgen toegang tot Support, Guide, Chat, Talk en de add-on Berichten via sociale media. Dit betekent geen complicaties meer bij het nemen van beslissingen over wie wat nodig heeft. Al je agenten kunnen omnichannel support leveren.

Wat als ik slechts enkele producten uit Support Suite wil hebben?

Support Suite is de eenvoudigste manier om snel aan de slag te gaan met alles wat je agenten nodig hebben om tegen een aantrekkelijke prijs omnichannel support aan te bieden. Als je slechts enkele producten uit Support Suite nodig hebt, kun je je eigen oplossing samenstellen uit de afzonderlijke producten en bepalen welke agenten toegang tot welke producten moeten hebben.

Kan ik Support Suite én afzonderlijke producten kopen?

Support Suite kan samen worden gekocht met add-ons voor Zendesk en producten die geen deel uitmaken van Support Suite. Support Suite kan niet samen worden gekocht met extra licenties voor Support, Guide, Chat, Talk of de add-on Berichten via sociale media.

Hoe ga ik met Support Suite aan de slag?

Met Support Suite Self-Starter Pack leren admins en agenten de ins en outs van elk product snel kennen en leren ze de best practices voor het instellen van een oplossing die in hun behoeften voorziet.