Dit is een big deal Ontvang 25% korting op Zendesk tot 2 december Meer informatie

Software voor aanvraagbeheer

Een vijf sterren-service begint met klantenservice

Tegenwoordig zijn consumenten 24/7 online. Ze kunnen dus op elk moment contact opnemen met je klantenservice. Welk kanaal ze daarvoor kiezen hangt van veel factoren af, bijvoorbeeld de complexiteit van de vraag, hoe gemakkelijk het is om hulp te vinden en de context (wie is de klant, wat doet hij of zij, en hoe dringend is het antwoord).

Met de Software voor aanvraagbeheer van Zendesk kunnen klanten op meerdere manieren aanvragen indienen. Dat betekent echter niet dat er ook meer problemen binnen zullen komen.

Alles wat je moet weten over software voor aanvraagbeheer

Bij Zendesk weten we dat het lastig kan zijn om goede, consistente support op meerdere kanalen te bieden. We geloven echter ook dat het bieden van klantensupport via verschillende kanalen niet ingewikkeld of duur hoeft te zijn. Een vijf sterren-service begint bij je klanten en het afstemmen van je aanbod op hun behoeften.

Wist je dat?

Het gebruik van Zendesk voor klantenservice-aanvragen en -beheer maakt het eenvoudig om service te bieden via elk kanaal. Het is echt heel eenvoudig. Agents hebben op één centrale plek toegang tot al je kanalen, zodat hun processen, workflows en gesprekken consistent zijn.

Zet de klantervaring centraal

Een naadloos softwaresysteem voor beheer

  • TIP#1 – Als je agents over de juiste tools beschikken worden ze niet alleen superhelden, maar voelen ze zich ook slimmer, trotser en gelukkiger. Zo wordt het eenvoudiger om je klanten tevreden te houden.
  • TIP#2 – Tegenwoordig zijn consumenten 24/7 online. Ze kunnen dus op elk moment contact opnemen met je klantenservice. Daarom is het kiezen van de juiste combinatie van kanalen net zo belangrijk als het bieden van uitmuntende support via die kanalen.
  • TIP#3 – Bepaal welke kanalen het beste zijn voor je klanten en leer meer over wat je met elk kanaal kunt doen. Neem de tijd om na te denken over het soort vragen dat je het vaakst ziet en houd ook rekening met de leeftijd en locatie van je klanten.