Multiparty-gesprekken

Groepchat

Als voor je bedrijf een goede coördinatie noodzakelijk is tussen verkopers, chauffeurs, koeriers en je klanten, kan het leveren van een uitmuntende klantervaring best lastig zijn. Met de functie 'Gesprekken met meerdere partijen' kan elke deelnemer in realtime inspelen op de behoeften van de klant, waardoor je het gesprek van de dag wordt.

Nu onderdeel van het Early Access-programma

Peilers onder gesprekken met meerdere partijen

Allen beantwoorden

Koppel kopers, verkopers, chauffeurs en koeriers rechtstreeks aan je klanten in een real-time gesprek om productvragen, updates over leveringen en meer te stroomlijnen. Verbeter de klanttevredenheids- en NPS-score - plus het salesvolume - wanneer je het iedereen gemakkelijk maakt om met elkaar in gesprek te komen.

Geef agenten meer lucht

Met de functie 'Gesprekken met meerdere partijen' worden talloze taken uit handen genomen van agenten, zodat ze zich kunnen concentreren op complexe zaken. Verbeter de productiviteit van agenten en beantwoord vragen van klanten nog sneller.

Krijg inzicht in je gegevens

Je gegevens zijn geen mysterie meer. Met directe toegang tot gegevens over gesprekken, krijg je in realtime volledig inzicht in je klanten. Laat communicatie uitsluitend op je platform plaatsvinden om een einde te maken aan fraude en misbruik en om omzetverlies terug te dringen.

Kenmerken

Groepsberichten voor iedereen

Alle neuzen dezelfde kant op

Maak een einde aan geïsoleerde gesprekken door alle bij een transactie betrokken partijen bij elkaar te brengen. Voeg tot 10 deelnemers toe aan het groepsbericht en gebruik de typindicatie en leesbevestigingen om iedereen bij het gesprek betrokken te houden.

Schermafbeelding van product
Schermafbeelding van product

Samenwerken

Voeg externe en mobiele teamleden toe aan een groepsgesprek over problemen van klanten, verantwoordelijkheden van teams en meer. Zo kunnen je medewerkers alle bezorgers in de buurt van updates voorzien.

Bouw community's voor je klanten

Maak unieke gebruikersgroepen en laat ze productaanbevelingen, best practices en tips delen om de betrokkenheid bij de klant te stimuleren. Gebruikersgroepen kunnen zijn gebaseerd op geografische locatie, klantsegment of producttype.

Schermafbeelding van product
Schermafbeelding van product

Inzicht in gesprekken

Zie alle gesprekken en ontvang analyses over gebruikers, lees productfeedback, pak fraude aan, maak een einde aan misbruik van het platform en zorg voor compliance. Leer hoe je klantverloop kunt afremmen en sales kunt verhogen.

Targetsectoren

Pictogram: markt

Marketplaces

Koppel kopers, verkopers, chauffeurs, passagiers en anderen aan elkaar

Pictogram: gezondheidszorg

Medisch

Geef zorgverleners de mogelijkheid te praten met patiënten, familieleden, dokters en anderen

Pictogram: financiële dienstverlening

Financiële dienstverlening

Luister via elk kanaal mee met gesprekken die portfoliomanagers met klanten voeren

Pictogram: gaming

Gaming

Verleid gamers gebruik te maken van een community waar gesprekken worden gevoerd, om hun betrokkenheid te vergroten

Pictogram: retail

Retail

Laat winkelmedewerkers chatten met voorraadmedewerkers, de hoofdvestiging en ploegleiders