Zet uw kennis in

Een slimme kennisbank voor een betere zelfservice en productievere agenten.
Image: Zendesk Guide Product Logo

Begin vandaag nog met uw 30-daagse evaluatieperiode van Guide Professional

Lite

   
Inbegrepen in Zendesk Support

 

  • Kennisbank
  • Formulier waarmee support kan worden aangevraagd
  • Google Analytics-rapportage

Professional*

   
per agent per maand

Lite en...

  • Aangepaste thema’s
  • Meertalige inhoud
  • Kennisbank voor agenten
  • Communityforums
  • Portal met aanvragen van klanten
  • Prestatiedashboards

Answer Bot

Optioneel
   
per succesvolle oplossing
Vanaf     / maand

Voeg Answer Bot toe aan Guide Professional…

  • Automatische beantwoording van klanten met behulp van informatie uit de kennisbank
  • Getrainde Deep Learning-modellen

Getoonde prijzen worden jaarlijks gefactureerd. Klik hier voor prijzen die maandelijks in rekening worden gebracht.
Voor Guide is een Support-account nodig.
Beschikbaarheid van functies is afhankelijk van uw Support-plan.
*30-daagse gratis evaluatie begint vanaf Guide Professional.


Antwoorden op veelgestelde vragen

  • EVALUATIEPERIODE

  • Hoe werkt de Zendesk Guide-evaluatie?

    +
    -

    Uw Zendesk Guide-evaluatieperiode begint met het Professional-plan en duurt 30 dagen.

  • Wat gebeurt er aan het einde van mijn Guide-evaluatieperiode?

    +
    -

    Als u klant bent van Zendesk Support en Guide wilt blijven gebruiken na de evaluatieperiode hebt u twee opties:
    1 Neem een abonnement op Guide Professional.
    2. Downgrade naar Guide Lite voor $ 0 per agent/maand (inbegrepen in uw bestaande Zendesk Support-plan). U zult bepaalde geavanceerde functies van Guide Professional verliezen.

    Als u nog geen klant van Zendesk bent, dient u een abonnement te nemen op Zendesk Support voordat u Guide kunt gebruiken.

  • Wat gebeurt er al ik downgrade naar Guide Lite voor $ 0?

    +
    -

    Als u een downgrade uitvoert naar Guide Lite, blijft uw configuratie onveranderd. Maar het kan zijn dat u geen toegang meer hebt tot enkele zaken, zoals de mogelijkheid om een aangepast thema voor helpcenter te gebruiken en de mogelijkheid om Community te activeren. Mogelijk hebt u alleen nog beperkte rapportagemogelijkheden, en kunt u tickets niet meer automatisch voorkómen (een functie van onze Answer Bot).

  • Kopen

  • Kan ik Zendesk Guide los van Zendesk Support kopen?

    +
    -

    Als u Zendesk Guide wilt kopen, moet u een abonnement op Zendesk Support kopen. Meer informatie over deze plannen vindt u hier.

  • Zijn er aanvullende contracten of kosten? Kan ik van plan veranderen?

    +
    -

    Nee, u betaalt voor uw agenten. Dat is alles. Er zijn geen opstartkosten en de meeste klanten zijn binnen een dag volledig aan de slag.

    Het Guide Professional-plan kan per maand of per jaar worden betaald. U kunt uw plan op elk moment in laten gaan, stopzetten of wijzigingen aanbrengen, maar er wordt geen restitutie verleend als u annuleert of een downgrade uitvoert. (Zie onze Servicevoorwaarden voor volledige informatie.)

  • Moet ik voor elke agent in mijn Support-account een Guide-seat kopen?

    +
    -

    Ja. U hebt het precieze aantal seats nodig dat u voor uw Support-plan hebt. Op die manier kunnen agenten inhoud maken, in tickets met koppelingen naar inhoud verwijzen en artikelen markeren die moeten worden verbeterd, als dat nodig is.

Kom naar onze live productdemo

U krijgt een demonstratie van de productfamilie en we beantwoorden al uw vragen over Zendesk.

Een demo plannen