Zet uw kennis in

Een slimme kennisbank voor een betere zelfservice en productievere agenten.
Image: Zendesk Guide Product Logo

Begin uw gratis 30-daagse evaluatieperiode van Guide Professional vandaag nog

Lite

   
Inbegrepen in Zendesk Support

 

  • Kennisbank
  • Formulier waarmee support kan worden aangevraagd
  • Google Analytics-rapportage
  • Artikelen zoeken, bekijken en invoegen met de Knowledge Capture-app

Professional*

   
per agent per maand

Lite, plus

  • Aangepaste thema’s
  • Meertalige inhoud
  • Kennisbank voor agenten
  • Communityforums
  • Portal met aanvragen van klanten
  • Prestatiedashboards
  • Markeer en maak artikelen met de Knowledge Capture-app

Enterprise

   
per agent per maand

Professional, plus

  • Teampublicaties: de levenscyclus van artikelen beheren, updates van artikelen toewijzen en publicatiemachtigingen verlenen
  • Aanwijzingen over benodigde inhoud om lacunes in de kennis te identificeren**
  • Meerdere Helpcenters
  • Geïntegreerde workflow voor het vastleggen van kennis

Answer Bot

Optioneel
vanaf...
   
per maand

Voeg Answer Bot toe aan Guide Professional of Enterprise…

  • Automatische beantwoording van klanten met behulp van informatie uit de kennisbank

Getoonde prijzen worden jaarlijks gefactureerd. Klik hiervoor prijzen die maandelijks in rekening worden gebracht.
Voor Guide is een Support-account nodig.
Beschikbaarheid van functies is afhankelijk van uw Support-plan.
*30-daagse gratis evaluatie begint vanaf Guide Professional.
**Aanwijzingen voor benodigde inhoud is een functie die momenteel deel uitmaakt van het Early Access Program.


Antwoorden op veelgestelde vragen

  • EVALUATIEPERIODE

  • Hoe werkt de Zendesk Guide-evaluatie?

    +
    -

    Uw Zendesk Guide-evaluatieperiode begint met het Professional-plan en duurt 30 dagen.

  • Wat gebeurt er aan het einde van mijn Guide-evaluatieperiode?

    +
    -

    Als u klant bent van Zendesk Support en Guide na de evaluatieperiode wilt blijven gebruiken, hebt u twee opties:
    1 Neem een abonnement op Guide Professional.
    2. Downgrade naar Guide Lite voor $0 per agent/maand (inbegrepen in uw bestaande Zendesk Support-plan). U zult bepaalde geavanceerde functies van Guide Professional verliezen.

    Als u nog geen klant van Zendesk bent, dient u een abonnement te nemen op Zendesk Support voordat u Guide kunt gebruiken.

  • Wat gebeurt er al ik downgrade naar Guide Lite voor $0?

    +
    -

    Als u een downgrade uitvoert naar Guide Lite, blijft uw configuratie onveranderd. Maar het kan zijn dat u geen toegang meer hebt tot enkele zaken, zoals de mogelijkheid om een aangepast thema voor helpcenter te gebruiken en de mogelijkheid om Community te activeren. Mogelijk hebt u alleen nog beperkte rapportagemogelijkheden, en kunt u tickets niet meer automatisch voorkómen (een functie van onze Answer Bot).

  • Kopen

  • Kan ik Zendesk Guide los van Zendesk Support kopen?

    +
    -

    Als u Zendesk Guide wilt kopen, moet u een abonnement op Zendesk Support kopen. Meer informatie over deze plannen vindt u hier.

  • Zijn er aanvullende contracten of kosten? Kan ik van plan veranderen?

    +
    -

    Nee, u betaalt voor uw agenten. Dat is alles. Er zijn geen opstartkosten en de meeste klanten zijn binnen een dag volledig aan de slag.

    Het Guide Professional-plan kan per maand of per jaar worden betaald. U kunt uw plan op elk moment in laten gaan, stopzetten of wijzigingen aanbrengen, maar er wordt geen restitutie verleend als u annuleert of een downgrade uitvoert. (Zie onze Servicevoorwaarden voor volledige informatie.)

  • Moet ik voor elke agent in mijn Support-account een Guide-seat kopen?

    +
    -

    Ja. U hebt het precieze aantal seats nodig dat u voor uw Support-plan hebt. Op die manier kunnen agenten inhoud maken, in tickets met koppelingen naar inhoud verwijzen en artikelen markeren die moeten worden verbeterd, als dat nodig is.

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met u door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die over Zendesk heeft.

Een demo plannen