Zet uw kennis in

Een slimme kennisbank voor een betere zelfservice en productievere agenten.

Zendesk Guide Product Logo

Guide-prijsplannen

Start je gratis proefperiode van Guide Professional vandaag nog

Lite

 

  Inbegrepen in Zendesk Support

 

  • Kennisbank
  • Artikelen zoeken, bekijken en invoegen met de Knowledge Capture-app
  • Formulier waarmee support kan worden aangevraagd
  • Google Analytics-rapportage

Professional*

 

  per agent
per maand

Lite en...

  • Aangepaste thema's en integraties
  • Toegang beheerd per rol
  • Portal voor aanvragen van klanten
  • Markeer en maak artikelen met de Knowledge Capture-app en maak gebruik van aanbevelingen van het zelflerende systeem
  • Meertalige inhoud
  • Prestatiedashboards

Enterprise

 

  per agent
per maand

Professional, plus...

  • Meerdere Helpcenters
  • Meerdere themasjablonen
  • Artikelen toewijzen en publicatiemachtigingen verlenen met Teampublicaties
  • Levenscyclus van artikelen beheren met Teampublicaties en Artikelgebeurtenissen
  • Ontbrekende kennis identificeren met Aanwijzingen over benodigde inhoud
  • Content ordenen in subsecties, tot zes niveaus diep
Optioneel

Answer Bot

vanaf...

  per maand

Add-on Answer Bot naar Guide Professional of Enterprise…

  • Automatische beantwoording van klanten met behulp van informatie uit de kennisbank
Guide Lite is gratis beschikbaar in alle Support-plannen

Getoonde prijzen worden jaarlijks gefactureerd. Klik hier voor prijzen die maandelijks in rekening worden gebracht.
Beschikbaarheid van functies is afhankelijk van uw Support-plan.
*Uw gratis proefperiode begint met Guide Professional.

Antwoorden op veelgestelde vragen

Evaluatieversie

Hoe werkt de Zendesk Guide-evaluatie?

Uw Zendesk Guide-proefperiode begint met het Professional-plan en duurt 30 dagen.

Wat gebeurt er aan het einde van mijn Guide-evaluatieperiode?

Als u klant bent van Zendesk Support en Guide wilt blijven gebruiken na de proefperiode hebt u twee opties:

  1. Neem een abonnement op Guide Professional.
  2. Downgrade naar Guide Lite voor $ 0 per agent/maand (inbegrepen in uw bestaande Zendesk Support-plan). U zult bepaalde geavanceerde functies van Guide Professional verliezen.

Als u nog geen klant van Zendesk bent, dient u een abonnement te nemen op Zendesk Support voordat u Guide kunt gebruiken.

Wat gebeurt er al ik downgrade naar Guide Lite voor $ 0?

Als u een downgrade uitvoert naar Guide Lite, blijft uw configuratie onveranderd. Maar het kan zijn dat u geen toegang meer hebt tot enkele zaken, zoals de mogelijkheid om een aangepast thema voor helpcenter te gebruiken en de mogelijkheid om Community te activeren. Mogelijk hebt u alleen nog beperkte rapportmogelijkheden, en kunt u tickets niet meer automatisch voorkómen (een functie van onze Answer Bot).

Kopen

Kan ik Zendesk Guide los van Zendesk Support kopen?

Als u Zendesk Guide wilt kopen, moet u een abonnement op Zendesk Support kopen. Meer informatie over deze plannen vindt u hier.

Zijn er aanvullende contracten of kosten? Kan ik van plan veranderen?

Nee, u betaalt voor uw agenten. Dat is alles. Er zijn geen opstartkosten en de meeste klanten zijn binnen een dag volledig aan de slag.

Het Guide Professional-plan kan per maand of per jaar worden betaald. U kunt uw plan op elk moment in laten gaan, stopzetten of wijzigingen aanbrengen, maar er wordt geen restitutie verleend als u annuleert of een downgrade uitvoert. (Zie onze Servicevoorwaarden voor volledige informatie.)

Moet ik voor elke agent in mijn Support-account een Guide-seat kopen?

Ja. U hebt het precieze aantal seats nodig dat u voor uw Support-plan hebt. Op die manier kunnen agenten inhoud maken, in tickets met koppelingen naar inhoud verwijzen en artikelen markeren die moeten worden verbeterd, als dat nodig is.