Zet uw kennis in

Een slimme kennisbank voor een betere zelfservice en productievere agenten.

Zendesk Guide Product Logo

Guide-prijsplannen

Start je gratis proefperiode van Guide Professional vandaag nog

Lite

 

  Inbegrepen in Zendesk Support

 

  • Kennisbank
  • Artikelen zoeken, bekijken en invoegen met de Knowledge Capture-app
  • Formulier waarmee support kan worden aangevraagd
  • Google Analytics-rapportage

Professional*

 

  per agent
per maand

Lite en...

  • Aangepaste thema's en integraties
  • Toegang beheerd per rol
  • Communityforums
  • Portal voor aanvragen van klanten
  • Markeer en maak artikelen met de Knowledge Capture-app en maak gebruik van aanbevelingen van het zelflerende systeem
  • Meertalige inhoud
  • Prestatiedashboards

Enterprise

 

  per agent
per maand

Professional, plus...

  • Meerdere Helpcenters
  • Meerdere themasjablonen
  • Artikelen toewijzen en publicatiemachtigingen verlenen met Teampublicaties
  • Levenscyclus van artikelen beheren met Teampublicaties en Artikelgebeurtenissen
  • Ontbrekende kennis identificeren met Aanwijzingen over benodigde inhoud
  • Content ordenen in subsecties, tot zes niveaus diep
Optioneel

Answer Bot

vanaf...

  per maand

Add-on Answer Bot naar Guide Professional of Enterprise…

  • Automatische beantwoording van klanten met behulp van informatie uit de kennisbank
Guide Lite is gratis beschikbaar in alle Support-plannen

Getoonde prijzen worden jaarlijks gefactureerd. Klik hier voor prijzen die maandelijks in rekening worden gebracht.
Beschikbaarheid van functies is afhankelijk van uw Support-plan.
*Uw gratis proefperiode begint met Guide Professional.

Antwoorden op veelgestelde vragen

Evaluatieversie

Hoe werkt de Zendesk Guide-evaluatie?

Uw Zendesk Guide-proefperiode begint met het Professional-plan en duurt 30 dagen.

Wat gebeurt er aan het einde van mijn Guide-evaluatieperiode?

Als u klant bent van Zendesk Support en Guide wilt blijven gebruiken na de proefperiode hebt u twee opties:

  1. Neem een abonnement op Guide Professional.
  2. Downgrade naar Guide Lite voor $ 0 per agent/maand (inbegrepen in uw bestaande Zendesk Support-plan). U zult bepaalde geavanceerde functies van Guide Professional verliezen.

Als u nog geen klant van Zendesk bent, dient u een abonnement te nemen op Zendesk Support voordat u Guide kunt gebruiken.

Wat gebeurt er al ik downgrade naar Guide Lite voor $ 0?

Als u een downgrade uitvoert naar Guide Lite, blijft uw configuratie onveranderd. Maar het kan zijn dat u geen toegang meer hebt tot enkele zaken, zoals de mogelijkheid om een aangepast thema voor helpcenter te gebruiken en de mogelijkheid om Community te activeren. Mogelijk hebt u alleen nog beperkte rapportmogelijkheden, en kunt u tickets niet meer automatisch voorkómen (een functie van onze Answer Bot).

Kopen

Kan ik Zendesk Guide los van Zendesk Support kopen?

Als u Zendesk Guide wilt kopen, moet u een abonnement op Zendesk Support kopen. Meer informatie over deze plannen vindt u hier.

Zijn er aanvullende contracten of kosten? Kan ik van plan veranderen?

Nee, u betaalt voor uw agenten. Dat is alles. Er zijn geen opstartkosten en de meeste klanten zijn binnen een dag volledig aan de slag.

Het Guide Professional-plan kan per maand of per jaar worden betaald. U kunt uw plan op elk moment in laten gaan, stopzetten of wijzigingen aanbrengen, maar er wordt geen restitutie verleend als u annuleert of een downgrade uitvoert. (Zie onze Servicevoorwaarden voor volledige informatie.)

Moet ik voor elke agent in mijn Support-account een Guide-seat kopen?

Ja. U hebt het precieze aantal seats nodig dat u voor uw Support-plan hebt. Op die manier kunnen agenten inhoud maken, in tickets met koppelingen naar inhoud verwijzen en artikelen markeren die moeten worden verbeterd, als dat nodig is.

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met je door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die je over Zendesk hebt.

Een demo plannen