Overslaan naar belangrijkste inhoud

Software voor feedback van klanten

Verzamel feedback via al je supportkanalen

Meet, analyseer en verbeter de klanttevredenheid van je bedrijf met software en beheertools voor klantenfeedback.



Zendesk biedt bedrijven die hun klanten (en de manier waarop ze feedback geven) beter willen ondersteunen de nodige beheertools.

Luister naar al je klanten

Met software voor klantenfeedback kunnen supportagents op actieve supportkanalen online met klanten communiceren. Alle gesprekken via e-mail, de telefoon en chats, en alle reacties op social media worden samengebracht op één centraal platform. Door feedback en suggesties van gebruikers op een centrale plaats te bundelen hebben agents maar één softwareoplossing nodig om samen te werken. Verder kun je door het analyseren van feedback zien welke kanalen het populairst zijn en welke geoptimaliseerd moeten worden om je bedrijfsdoelstellingen te halen.

Snel resultaat

Dankzij software voor klantenfeedback zijn de reacties van klanten en agents in realtime te bekijken. Agents kunnen er met service level agreements (SLA's) en automatische meldingen voor zorgen dat supporttickets binnen een acceptabele termijn worden afgehandeld. Bij openstaande tickets worden alle gebruikers getoond die eraan hebben gewerkt, inclusief een live weergave van actieve reacties en beoordelingen.

Meet je prestaties en word beter

Via software voor klantenfeedback worden klantenquêtes, analyses van de prestaties van agents en algemene klanttevredenheidspercentages (CSAT) verzameld. Agents kunnen de gegevens bekijken om processen te verbeteren die aansluiten bij de bedrijfsdoelstellingen. Zo kunnen ze zich bijvoorbeeld voorbereiden op drukke servicetijden of zien welke klantenservicekanalen het meest efficiënt zijn.

Vergroot je bereik

Ondervraag je klanten en verbeter het beheer van feedback door software voor klantenfeedback te integreren met een aantal externe toepassingen en systemen. Supportteams kunnen feedback eenvoudiger verwerken in e-commercesites, CRM-databases, e-mailcampagnes en populaire chat- en samenwerkingstools.



Help agents zich volledig te ontplooien door online tools voor productiviteitsverhoging en tijdregistratie te integreren waarmee ze inzicht krijgen in hun prestaties en vorderingen.

Profiteer van nog meer kennis

Zendesk is de toonaangevende leverancier van software voor klantenfeedback en gebruikerstevredenheid. Leid klanten eenvoudig naar belangrijke hulpbronnen en stimuleer betrokkenheid die aansluit bij je bedrijfsdoelstellingen. Raadpleeg deze bronnen om te ontdekken hoe dit werkt.

Ontdek welk Zendesk-pakket het beste bij je past.