Samen sterk

Zendesk Gather zorgt voor een communityforum waarop klanten in contact kunnen komen met elkaar en kunnen samenwerken

Start je gratis proefperiode van Gather Professional vandaag nog

Professional

  per agent
per maand

 

  • Communityforums
  • Tickets escaleren
  • Gebruikersprofielen en aliassen
  • Moderator-machtigingen
  • Geïntegreerde zoekfunctie
  • Wachtrij voor keuren van content
  • Bescherming tegen spam dankzij kunstmatige intelligentie
  • Rapporten en analyses

Getoonde prijzen worden jaarlijks gefactureerd. Gather Professional is beschikbaar voor   indien maandelijks gefactureerd.
Voor Gather is een Support- en Guide-account vereist op een van de planniveaus.
Beschikbaarheid van functies is afhankelijk van je Support- en Guide-plan.

Antwoorden op veelgestelde vragen

Evaluatieversie

Hoe werkt de Zendesk Gather-proefperiode?

Je Zendesk Gather-proefperiode begint met het Professional-plan en duurt 14 dagen.

Wat gebeurt er aan het einde van mijn Gather-proefperiode?

Gather werkt in combinatie met Zendesk Guide- en Zendesk Support-plannen, waaronder Guide Lite, dat gratis beschikbaar is.

Als je klant bent van Support en Guide en Gather wilt blijven gebruiken na de gratis proefperiode, moet je een Gather Professional-abonnement nemen. Als je nog geen Zendesk-klant bent, moet je een abonnement nemen op Zendesk Support en Guide (of het gratis Lite-plan nemen) voordat je Gather verder kunt blijven gebruiken.

Kopen

Kan ik Zendesk Gather los van Zendesk Support kopen?

Als je Zendesk Gather wilt kopen, moet je een abonnement nemen op Zendesk Support en Guide (of je moet het gratis Lite-plan gebruiken). Meer informatie over deze plannen vind je hier.

Zijn er aanvullende contracten of kosten? Kan ik van plan veranderen?

Nee, het enige wat je moet doen, is betalen voor je agenten. Dat is alles. Er zijn geen opstartkosten en de meeste klanten zijn binnen een dag volledig aan de slag.

Het Gather Professional-plan kan per maand of per jaar worden betaald. Je kunt je plan op elk moment laten ingaan, stopzetten of wijzigen, maar er wordt geen restitutie verleend als je annuleert of een downgrade uitvoert. (Zie onze Servicevoorwaarden voor volledige informatie.)

Moet ik voor elke agent in mijn Support- en Guide-account een Gather-seat kopen?

Ja. Je hebt het precieze aantal seats nodig dat je voor uw Support-plan hebt. Je kunt echter elk planniveau combineren, waaronder Guide Lite dat gratis beschikbaar is.