Ontdekken

Zendesk Explore biedt analyses voor bedrijven om de gehele klantervaring te meten en verbeteren.

Start je gratis proefperiode van Explore Professional vandaag nog

Lite

  met Support Professional
en hoger

 

  • Geïntegreerde Zendesk-rapporten
  • Kant-en-klare dashboards
  • Analyse volgens aanbevolen werkwijzen
  • Filters en diepteanalyses
  • Exporteren van grafieken en dashboards
  • Dagelijks gegevens verversen

Professional

  per agent
per maand

Lite en...

  • Aanpasbare grafieken en dashboards
  • Meer dan 20 grafiekstijlen
  • Bewerkbare metingen en kenmerken
  • Berekeningen en resultaatmanipulatie
  • Aangepaste filters en inzoomen op gegevens
  • Prognoses en ‘what-if’-analyses
  • Deelbare dashboards en geplande levering
  • Rollen en gegevenstoegangbeheer
  • Gegevens elk uur ververst

Getoonde prijzen worden jaarlijks gefactureerd. Klik hier voor prijzen die maandelijks in rekening worden gebracht.
Vereist een abonnement op Zendesk Support Professional of hoger.
Zendesk Explore kan gegevensvolumes tot 3 miljoen Zendesk Support-tickets beheren.
Klanten die vóór 13 november 2018 een Zendesk Support Professional-licentie of hoger hebben gekocht, ontvangen Zendesk Explore Professional helemaal gratis.

Antwoorden op veelgestelde vragen

General

Hoe werkt de gratis evaluatieperiode?

Nadat u een account hebt gemaakt, hebt u direct toegang tot alle functies van Zendesk Explore volgens het Enterprise-plan. Gedurende deze periode kunt u op elk moment een upgrade uitvoeren naar een volledig betaald plan.

U hebt geen creditcard nodig gedurende de evaluatieperiode.

Heb ik een Support-plan nodig om Zendesk Explore te gebruiken?

Ja. Als u Zendesk Explore wilt gebruiken, moet u een Support Professional-plan of hoger hebben.

Moet ik betalen voor kant-en-klare rapporten?

Gebruikers met Support Professional of hoger krijgen toegang tot Explore Lite waarin kant-en-klare dashboards zijn opgenomen gebaseerd op beproefde werkwijzen voor elk Zendesk-kanaal.*

*Beschikbaarheid van Dashboard is afhankelijk van uw productplan

Moet ik een Explore-plan kopen om mijn rapporten te customizen?

Ja, als u aangepaste rapporten wilt maken, moet u een Explore Professional-licentie kopen.

Hebben mijn agenten toegang tot Zendesk Explore?

Ja, agenten hebben toegang tot Zendesk Explore en administrators hebben flexibele controle over hun machtigingen.

Wat gebeurt er na de gratis proefperiode?

Als u klant van Zendesk bent en Explore na de proefperiode wilt blijven gebruiken, zult u Explore aan uw Zendesk-abonnement moeten toevoegen. Als u nog geen klant van Zendesk bent, moet u een abonnement nemen op Zendesk Support om Explore te kunnen blijven gebruiken.

Kan ik op elk moment van plan veranderen?

Plannen worden maandelijks of jaarlijks verlengd. U kunt uw pakket op elk moment wijzigen, maar onthoud dat de wijziging pas ingaat aan het einde van uw factureringscyclus.

Hebben Light agenten toegang tot Zendesk Explore?

Nee. Light agenten hebben momenteel geen toegang tot Zendesk Explore. Gebruikers hebben een volledige seat van Support Professional of hoger nodig om Explore te kunnen gebruiken.

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met je door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die je over Zendesk hebt.

Een demo plannen