Ontdekken

Zendesk Explore biedt analyses voor bedrijven om de gehele klantervaring te meten en verbeteren.

Start je gratis proefperiode van Explore Professional vandaag nog

Lite

  met Support Professional
en hoger

 

  • Geïntegreerde Zendesk-rapporten
  • Kant-en-klare dashboards
  • Analyse volgens aanbevolen werkwijzen
  • Filters en diepteanalyses
  • Exporteren van grafieken en dashboards
  • Dagelijks gegevens verversen

Professional

  per agent
per maand

Lite en...

  • Aanpasbare grafieken en dashboards
  • Meer dan 20 grafiekstijlen
  • Bewerkbare metingen en kenmerken
  • Berekeningen en resultaatmanipulatie
  • Aangepaste filters en inzoomen op gegevens
  • Prognoses en ‘what-if’-analyses
  • Deelbare dashboards en geplande levering
  • Rollen en gegevenstoegangbeheer
  • Gegevens elk uur ververst

Getoonde prijzen worden jaarlijks gefactureerd. Klik hier voor prijzen die maandelijks in rekening worden gebracht.
Vereist een abonnement op Zendesk Support Professional of hoger.

Antwoorden op veelgestelde vragen

Algemeen

Hoe werkt de gratis evaluatieperiode?

Nadat je een account hebt gemaakt, heb je direct toegang tot alle functies van Zendesk Explore volgens het Explore Professional-plan. Gedurende deze periode kun je op elk moment een upgrade uitvoeren naar een volledig betaald plan.

U hebt geen creditcard nodig gedurende de evaluatieperiode.

Heb ik een Support-plan nodig om Zendesk Explore te gebruiken?

Ja. Als u Zendesk Explore wilt gebruiken, moet u een Support Professional-plan of hoger hebben.

Moet ik een Explore-plan kopen om mijn rapporten te customizen?

Ja, als u aangepaste rapporten wilt maken, moet u een Explore Professional-licentie kopen.

Hebben mijn agenten toegang tot Zendesk Explore?

Ja, agenten hebben toegang tot Zendesk Explore en administrators hebben flexibele controle over hun machtigingen.

Wat gebeurt er na de gratis proefperiode?

Als je klant van Zendesk bent en Explore na de testperiode wilt blijven gebruiken, zul je Explore aan je Zendesk-abonnement moeten toevoegen. Zendesk Explore Lite en Professional zijn beschikbaar voor klanten met een Support Professional-plan of hoger. Als je nog geen klant van Zendesk bent, moet je een abonnement nemen op Zendesk Support Professional of hoger om Explore te kunnen blijven gebruiken.

Kan ik op elk moment van plan veranderen?

Plannen worden maandelijks of jaarlijks verlengd. U kunt uw pakket op elk moment wijzigen, maar onthoud dat de wijziging pas ingaat aan het einde van uw factureringscyclus.

Hebben Light agenten toegang tot Zendesk Explore?

Nee. Light agenten hebben momenteel geen toegang tot Zendesk Explore. Gebruikers hebben een volledige seat van Support Professional of hoger nodig om Explore te kunnen gebruiken.