Ontdekken

Zendesk Explore biedt analyses voor bedrijven om de gehele klantervaring te meten en verbeteren.
Foto: logo van Zendesk Explore

Start vandaag nog je gratis proefperiode van Explore

Lite

Voor teams die net beginnen met klantenanalyses

  met Support Professional
en hoger

 

  • Ingebouwde Zendesk-analyses
  • Filters en interactiviteit
  • Gegevens exporteren
  • Dagelijks nieuwe gegevens voor historische rapporten

Professional

Populairst
Voor teams die volledig aanpasbare klantanalyses willen hebben

  per agent
per maand

Lite en...

  • Aanpasbare analyses
  • Standaardmachtigingen
  • Geplande levering
  • Elk uur nieuwe gegevens voor historische rapporten

Enterprise

Voor teams die op zoek zijn naar het opschalen van klantenanalyses voor de rest van hun onderneming

  per agent
per maand

Professional, plus...

  • Live grafieken en dashboards
  • Geavanceerd delen
  • Meer live aanpassingen en gegevenswaarschuwingen volgen binnenkort
  • Insluitbare dashboards volgen binnenkort

Getoonde prijzen worden jaarlijks gefactureerd. Klik hier voor prijzen die maandelijks in rekening worden gebracht.
Vereist een abonnement op Zendesk Support Professional of hoger.

Antwoorden op veelgestelde vragen

Hoe werkt de gratis testperiode?

Nadat je een account hebt gemaakt, heb je direct toegang tot alle functies van Zendesk Explore volgens het Explore Professional-plan. Vul het contactformulier in voor een proefperiode van Explore Enterprise. Gedurende deze periode kun je op elk moment een upgrade uitvoeren naar een volledig betaald plan.

U hebt geen creditcard nodig gedurende de testperiode.

Heb ik een Support-plan nodig om Zendesk Explore te gebruiken?

Ja. Als u Zendesk Explore wilt gebruiken, moet u een Support Professional-plan of hoger hebben.

Moet ik betalen voor kant-en-klare rapporten?

Gebruikers met Support Professional of hoger krijgen toegang tot Explore Lite waarin kant-en-klare dashboards zijn opgenomen gebaseerd op beproefde werkwijzen voor elk Zendesk-kanaal.*

*Beschikbaarheid van Dashboard is afhankelijk van uw productplan

Moet ik een Explore-plan kopen om mijn rapporten te customizen?

Ja, als je aangepaste rapporten wilt maken, moet je een Explore Professional- of Enterprise-licentie kopen.

Hebben mijn agenten toegang tot Zendesk Explore?

Ja, agenten hebben toegang tot Zendesk Explore en administrators hebben flexibele controle over hun machtigingen.

Wat gebeurt er na de gratis proefperiode?

Als je klant van Zendesk bent en Explore na de proefperiode wilt blijven gebruiken, zul je Explore aan je Zendesk-abonnement moeten toevoegen. Zendesk Explore is beschikbaar voor klanten met een Support Professional-plan of hoger. Als je nog geen klant van Zendesk bent, moet je een abonnement nemen op Zendesk Support Professional of hoger om Explore te kunnen blijven gebruiken.

Kan ik op elk moment van plan veranderen?

Plannen worden maandelijks of jaarlijks verlengd. U kunt uw pakket op elk moment wijzigen, maar onthoud dat de wijziging pas ingaat aan het einde van uw factureringscyclus.

Hebben Light agenten toegang tot Zendesk Explore?

Klanten met het Support Enterprise-plan en de add-on Samenwerking kunnen dashboards die alleen kunnen worden weergegeven delen in Explore met Light agenten.