Ga het gesprek aan

Bereik uw klanten, direct via het web, mobiele apparaten en messaging
Afbeelding: productlogo Zendesk Chat

LITE

TEAM

PROFESSIONAL

ENTERPRISE

Prijzen van Zendesk Chat
Jaarlijks gefactureerd (per agent per maand) $ 0 $ 14 $ 29 $ 59
Maandelijks gefactureerd (per agent per maand) $ 0 $ 19 $ 35 $ 70
Totaal aantal agentenTotaal aantal agenten dat door het plan wordt ondersteund.
Slechts 1 Onbeperkt Onbeperkt Onbeperkt
Support van het Zendesk-team
Helpcenter voor zelfservicedoeleinden en communityRegelmatig bijgewerkt Helpcenter met artikelen over functies van Zendesk Chat en gebruiksscenario's
Support via e-mailE-mail ons op chat@zendesk.com
Live chat support (alleen in het Engels)Real-time support via de chatwidget op onze website
24x5 24x5 24x7
Chatervaring
Gelijktijdige chatsessiesAantal gelijktijdige chatsessies
Slechts 1 Onbeperkt Onbeperkt Onbeperkt
ChatbeoordelingHiermee kunnen bezoekers hun chatervaring beoordelen
SnelkoppelingenZet enkele tekens om in volledige zinnen door middel van vooraf ingestelde opdrachten
Automatische vertalingChatgesprekken worden automatisch vertaald in Dashboard (mogelijk gemaakt door Google Translate).
Apps voor Android en iOSApps voor Android en iOS
Formulier voorafgaand aan chatsessieVraag bezoekers naar hun persoonlijke gegevens voordat u een chatgesprek begint
Offline formulierBezoekers kunnen u een bericht sturen wanneer u niet bent aangemeld bij Dashboard (of als u als Onzichtbaar wordt weergegeven)
Altijd actief Aanpasbaar Aanpasbaar Aanpasbaar
Bestand verzendenBestanden overdragen tussen u en uw bezoekers
Beheer
ChatgeschiedenisDoor afgelopen chatgesprekken bladeren.
Slechts 30 dagen Onbeperkt Onbeperkt Onbeperkt
BezoekerslijstVolg alle bezoekers op uw website vanuit Zendesk Chat Dashboard. Bekijk het land van oorsprong, de gebruikte browser en het gebruikte besturingssysteem, en de verwijzende website
Tags voor chatsessiesOrden uw chatsessies en geef ze context met aanpasbare labels
Chatsessies overdragen tussen agenten en afdelingenDe agent die een chataanvraag beantwoordt, kan het gesprek overdragen aan een andere agent of afdeling
TriggersMet triggers kunt u automatisch acties laten uitvoeren op basis van specifieke criteria. Dit is een prachtige manier om uw aandacht te richten op leads met een hoge waarde.
2 triggers Onbeperkt Onbeperkt
AfdelingenGroepeer uw agenten in verschillende afdelingen
2 afdelingen Onbeperkt Onbeperkt
KantoorurenZorg dat je altijd beschikbaar bent wanneer je klanten je nodig hebben door de online/offline status van je agenten te beheren
Routeren van chataanvragenRouteer inkomende chataanvragen automatisch naar toegewezen agenten
Op vaardigheden gebaseerde routeringDoor klanten automatisch te koppelen aan de juiste agent, kunt u reactietijden inkorten en de klanttevredenheid vergroten.
Rollen en machtigingenGeef gedetailleerde machtigingen op voor agenten en bepaal waartoe ze toegang hebben in Chat.
Dashboard voor intensief gebruikKlanten met toegenomen verkeer kunnen voor een soepelere werkervaring gebruikmaken van 'Dashboard voor intensief gebruik'
Aanpassingen
Chat Widget aanpassenWijzig de naam, kleur en positie van Chat Widget
Geavanceerde aanpassingen van Chat WidgetWijzig de grootte van de widget, berichtenstijl en voeg een avatar voor agenten toe
ChatbadgeTrek de aandacht van uw bezoekers met een prominente Chatbadge
Aanpasbaar Aanpasbaar Aanpasbaar
Widget verbergen indien offlineVerberg Chat Widget op de website wanneer u zich niet hebt aangemeld bij Dashboard (of wanneer u als Onzichtbaar wordt weergegeven)
Branding uit widget verwijderenVerwijder "Zendesk Chat"-merktekens uit Chat Widget
Analyse en rapporten
Chat- en agentrapportenVolg uw chatvolume, bewaak de productiviteit van agenten en gebruik metingen om te anticiperen op klantbehoeften en de tevredenheid te vergroten.
Alleen per organisatie Per organisatie en afdeling
E-mailrapportenBeknopt overzicht van chat- en agentactiviteiten, rechtstreeks bezorgd in de inbox van een admin
Alleen per week/maand Dagelijks/wekelijks/maandelijks
Agent leaderboardBlader door statistieken over uw agenten, waaronder informatie over het aantal beantwoorde chataanvragen, aantal voltooid, reactietijden, gemiddelde duur en tevredenheidsbeoordelingen
Conversies bijhoudenAangepaste Chat-rapporten en dashboards maken met Explore en beter inzicht krijgen in prestaties van al uw supportkanalen. Vereist Zendesk Support Professional.
Chat-rapporten in ExploreStel bedrijfsdoelen op om te meten hoe vaak uw klanten aan uw doelen voldoen, zoals het doen van een aankoop of aanmelding voor uw nieuwsbrief. Meer informatie.
Real-time controleGebruik real-time metingen over chatvolume, de bezoekerservaring en de prestaties van agenten om potentiële problemen te identificeren en de situatie te verbeteren.
Platform
Mobile Chat SDKNeem live chat op in je iOS- en Android-apps. Ga naar developer.zendesk.com voor meer informatie.
Integratie met Zendesk SupportIntegreer Zendesk Chat met Support en beheer uw klantinteracties
Integratie met derdenIntegraties voor WordPress, Shopify, Salesforce en JIRA
Slechts 1 Slechts 1 Slechts 1 Slechts 1
JavaScript-APIGedetailleerde aanpassingsopties voor Chat Widget. Ga naar api.zopim.com voor meer informatie.
Zendesk MessageBreid live support uit naar populaire berichtenkanalen zoals Facebook Messenger en LINE.
REST APIExporteer chat-, agent- en bezoekersgegevens in tools van derden of maak uw eigen app om gegevens over Chat te beheren
Public appsKoppel uw favoriete, zakelijke tools aan Zendesk en geef contextinfo van de klant en andere informatie in Chat weer. Vereist Zendesk Support Team.
Privé-appsBouw uw eigen Zendesk Chat App voor exclusief gebruik binnen uw account. Vereist Zendesk Support Professional.
Custom Font APIWijzig het lettertype van Chat Widget. Ga naar api.zopim.com voor meer informatie.
Chatbots (mogelijk gemaakt door de Conversations API)Gebruik de Conversations API om chatbots die door jou of een derde partij zijn gebouwd in Zendesk Chat te integreren.
Real-Time APIAlle metingen in Real-time controle zijn beschikbaar via de Real-Time API
Web SDKStel een volledig unieke chatervaring samen voor uw klanten met de Web SDK
Beveiliging
SSL-versleutelingOnze verbindingen zijn veilig dankzij het SSL-versleutelingsprotocol.
Verificatie op basis van twee factorenEen optionele beveiligingsfunctie voor admins en agenten. Deze functie maakt het kwaadwillenden moeilijker je account te misbruiken, doordat er tijdens het aanmelden naast een wachtwoord ook een mobiele wachtwoordcode is vereist.
Single sign-on (SSO) for web and mobile**Bied SSO-integratie met je bestaande identiteitsbeheersysteem (bijvoorbeeld Active Directory). Zendesk SSO vertrouwt op een technologie genaamd JSON Web Token (JWT) of Security Assertion Markup Language (SAML) om de uitwisseling van gebruikersauthenticatiegegevens te beveiligen.
JWT JWT/SAML JWT/SAML
Bezoekers blokkerenBlokkeer specifieke IP-adressen om spam te voorkomen.
VersleutelingCommunicatie tussen u en Zendesk-servers wordt versleuteld met HTTPS en Transport Layer Security (TLS), bewezen standaards in de industrie
Tijdens overdracht Tijdens overdracht Tijdens overdracht Bij opgeslagen gegevens (wanneer u de add-on Advanced Security koopt)
NoodherstelOns noodherstelprogramma zorgt ervoor dat onze services beschikbaar blijven of eenvoudig kunnen worden hersteld als er zich een noodsituatie voordoet.
Standaard Standaard Standaard Uitgebreid (wanneer u de add-on Advanced Security koopt)
Zwarte lijst met landen Verberg Zendesk Chat Widget in bepaalde landen.
Witte lijst met domeinen Beperk de websites waarop uw Zendesk Chat Widget wordt weergegeven en zorg ervoor dat niemand de code voor uw chatwidget kan kopiëren en in andere domeinen kan gebruiken
Bewerken van creditcardVerberg automatisch creditcardnummers in chatgesprekken en verwijder ze uit uw chatgeschiedenis en database om vertrouwelijke informatie te beschermen.
IP-toegangsbeperkingBeperk aanmeldingen bij Zendesk Chat Dashboard en accountpagina's met een specifiek bereik met IP-adressen
Industriecertificering (waaronder HIPAA)Zendesk heeft een HIPAA/HITECH-evaluatie uitgevoerd en kan zijn Business Associate Agreement (BAA) beschikbaar maken zodat abonnees deze kunnen uitvoeren
Hiervoor is een Zendesk Support-account nodig

** Feature availability depends on Chat account type + requires Support

Laten we chatten

Gratis testen

Bekijk onze productdemo

Wij laten u de voordelen zien van live chat en geven een demo van Zendesk Chat.

Demo bekijken