Ga het gesprek aan
Bereik uw klanten, direct via het web, mobiele apparaten en messaging

LITE |
TEAM |
PROFESSIONAL |
ENTERPRISE |
|
Prijzen van Zendesk Chat | ||||
Jaarabonnement (per agent per maand) | $ 0 | $ 14 | $ 29 | $ 59 |
Maandabonnement (per agent per maand) | $ 0 | $ 19 | $ 35 | $ 70 |
Totaal aantal agentenTotaal aantal agenten dat door het plan wordt ondersteund. |
Slechts 1 | Onbeperkt | Onbeperkt | Onbeperkt |
Support van het Zendesk-team | ||||
Helpcenter voor zelfservicedoeleinden en communityRegelmatig bijgewerkt Helpcenter met artikelen over functies van Zendesk Chat en gebruiksscenario's |
||||
Support via e-mailE-mail ons op chat@zendesk.com |
||||
Live chat support (alleen in het Engels)Real-time support via de chatwidget op onze website |
24x5 | 24x5 | 24x7 | |
Chatervaring | ||||
Gelijktijdige chatsessiesAantal gelijktijdige chatsessies |
Slechts 1 | Onbeperkt | Onbeperkt | Onbeperkt |
ChatbeoordelingHiermee kunnen bezoekers hun chatervaring beoordelen |
||||
SnelkoppelingenZet enkele tekens om in volledige zinnen door middel van vooraf ingestelde opdrachten |
||||
Automatische vertalingChatgesprekken worden automatisch vertaald in Dashboard (mogelijk gemaakt door Google Translate). |
||||
Apps voor Android en iOSApps voor Android en iOS |
||||
Formulier voorafgaand aan chatsessieVraag bezoekers naar hun persoonlijke gegevens voordat u een chatgesprek begint |
||||
Offline formulierBezoekers kunnen u een bericht sturen wanneer u niet bent aangemeld bij Dashboard (of als u als Onzichtbaar wordt weergegeven) |
Altijd actief | Aanpasbaar | Aanpasbaar | Aanpasbaar |
Bestand verzendenBestanden overdragen tussen u en uw bezoekers |
||||
Beheer | ||||
ChatgeschiedenisDoor afgelopen chatgesprekken bladeren. |
Slechts 30 dagen | Onbeperkt | Onbeperkt | Onbeperkt |
BezoekerslijstVolg alle bezoekers op uw website vanuit Zendesk Chat Dashboard. Bekijk het land van oorsprong, de gebruikte browser en het gebruikte besturingssysteem, en de verwijzende website |
||||
Tags voor chatsessiesOrden uw chatsessies en geef ze context met aanpasbare labels |
||||
Chatsessies overdragen tussen agenten en afdelingenDe agent die een chataanvraag beantwoordt, kan het gesprek overdragen aan een andere agent of afdeling |
||||
TriggersMet triggers kunt u automatisch acties laten uitvoeren op basis van specifieke criteria. Dit is een prachtige manier om uw aandacht te richten op leads met een hoge waarde. |
2 triggers | Onbeperkt | Onbeperkt | |
AfdelingenGroepeer uw agenten in verschillende afdelingen |
2 afdelingen | Onbeperkt | Onbeperkt | |
KantoorurenZorg dat je altijd beschikbaar bent wanneer je klanten je nodig hebben door de online/offline status van je agenten te beheren |
||||
Routeren van chataanvragenRouteer inkomende chataanvragen automatisch naar toegewezen agenten |
||||
Op vaardigheden gebaseerde routeringDoor klanten automatisch te koppelen aan de juiste agent, kunt u reactietijden inkorten en de klanttevredenheid vergroten. |
||||
Rollen en machtigingenGeef gedetailleerde machtigingen op voor agenten en bepaal waartoe ze toegang hebben in Chat. |
||||
Dashboard voor intensief gebruikKlanten met toegenomen verkeer kunnen voor een soepelere werkervaring gebruikmaken van 'Dashboard voor intensief gebruik' |
||||
Aanpassingen | ||||
Chat Widget aanpassenWijzig de naam, kleur en positie van Chat Widget |
||||
Geavanceerde aanpassingen van Chat WidgetWijzig de grootte van de widget, berichtenstijl en voeg een avatar voor agenten toe |
||||
ChatbadgeTrek de aandacht van uw bezoekers met een prominente Chatbadge |
Altijd actief | Aanpasbaar | Aanpasbaar | Aanpasbaar |
Widget verbergen indien offlineVerberg Chat Widget op de website wanneer u zich niet hebt aangemeld bij Dashboard (of wanneer u als Onzichtbaar wordt weergegeven) |
||||
Branding uit widget verwijderenVerwijder "Zendesk Chat"-merktekens uit Chat Widget |
||||
Analyse en rapporten | ||||
Chat- en agentrapportenVolg uw chatvolume, bewaak de productiviteit van agenten en gebruik metingen om te anticiperen op klantbehoeften en de tevredenheid te vergroten. |
Alleen per organisatie | Per organisatie en afdeling | ||
E-mailrapportenBeknopt overzicht van chat- en agentactiviteiten, rechtstreeks bezorgd in de inbox van een admin |
Alleen per week/maand | Dagelijks/wekelijks/maandelijks | ||
Agent leaderboardBlader door statistieken over uw agenten, waaronder informatie over het aantal beantwoorde chataanvragen, aantal voltooid, reactietijden, gemiddelde duur en tevredenheidsbeoordelingen |
||||
Conversies bijhoudenStel bedrijfsdoelen op om te meten hoe vaak uw klanten aan uw doelen voldoen, zoals het doen van een aankoop of aanmelding voor uw nieuwsbrief. Meer informatie. |
||||
Chat-rapporten in ExploreAangepaste Chat-rapporten en dashboards maken met Explore en beter inzicht krijgen in prestaties van al uw supportkanalen. Vereist Zendesk Support Professional. |
||||
Real-time controleGebruik real-time metingen over chatvolume, de bezoekerservaring en de prestaties van agenten om potentiële problemen te identificeren en de situatie te verbeteren. |
||||
Platform | ||||
Mobile Chat SDKNeem live chat op in je iOS- en Android-apps. Ga naar developer.zendesk.com voor meer informatie. |
||||
Integratie met Zendesk SupportIntegreer Zendesk Chat met Support en beheer uw klantinteracties |
||||
Integratie met derdenIntegraties voor WordPress, Shopify, Salesforce en JIRA |
Slechts 1 | Slechts 1 | Slechts 1 | Slechts 1 |
JavaScript-APIGedetailleerde aanpassingsopties voor de chatwidget. Ga naar api.zopim.com voor meer informatie. |
||||
REST APIExporteer chat-, agent- en bezoekersgegevens in tools van derden of maak uw eigen app om gegevens over Chat te beheren |
||||
Public appsKoppel uw favoriete, zakelijke tools aan Zendesk en geef contextinformatie van de klant en andere informatie in Chat weer. Vereist Zendesk Support Team. |
||||
Privé-appsBouw uw eigen Zendesk Chat App voor exclusief gebruik binnen uw account. Vereist Zendesk Support Professional. |
||||
Custom Font APIWijzig het lettertype van de chatwidget. Ga naar api.zopim.com voor meer informatie. |
||||
Chatbots (mogelijk gemaakt door de Conversations API)Gebruik de Conversations API om chatbots die door jou of een derde partij zijn gebouwd in Zendesk Chat te integreren. |
||||
Real-Time APIAlle metingen in Real-time controle zijn beschikbaar via de Real-Time API |
||||
Web SDKStel een volledig unieke chatervaring samen voor uw klanten met de Web SDK |
||||
Beveiliging | ||||
SSL-versleutelingOnze verbindingen zijn veilig dankzij het SSL-versleutelingsprotocol. |
||||
Verificatie op basis van twee factorenEen optionele beveiligingsfunctie voor admins en agenten. Deze functie maakt het kwaadwillenden moeilijker je account te misbruiken, doordat er tijdens het aanmelden naast een wachtwoord ook een mobiele wachtwoordcode is vereist. |
||||
Single sign-on (SSO) for web and mobile**Bied SSO-integratie met je bestaande identiteitsbeheersysteem (bijvoorbeeld Active Directory). Zendesk SSO vertrouwt op een technologie genaamd JSON Web Token (JWT) of Security Assertion Markup Language (SAML) om de uitwisseling van gebruikersauthenticatiegegevens te beveiligen. |
JWT | JWT/SAML | JWT/SAML | |
Bezoekers blokkerenBlokkeer specifieke IP-adressen om spam te voorkomen. |
||||
NoodherstelOns noodherstelprogramma zorgt ervoor dat onze services beschikbaar blijven of eenvoudig kunnen worden hersteld als er zich een noodsituatie voordoet. |
Standaard | Standaard | Standaard | Uitgebreid (wanneer je de add-on Uitgebreid noodherstel koopt) |
Geblokkeerde landen Verberg Zendesk Chat Widget in bepaalde landen. |
||||
Toegestane domeinen Beperk de websites waarop uw Zendesk Chat Widget wordt weergegeven en zorg ervoor dat niemand de code voor uw chatwidget kan kopiëren en in andere domeinen kan gebruiken |
||||
Bewerken van creditcardVerberg automatisch creditcardnummers in chatgesprekken en verwijder ze uit uw chatgeschiedenis en database om vertrouwelijke informatie te beschermen. |
||||
IP-toegangsbeperkingBeperk aanmeldingen bij Zendesk Chat Dashboard en accountpagina's met een specifiek bereik met IP-adressen |
||||
Industriecertificering (waaronder HIPAA)Zendesk heeft een HIPAA/HITECH-evaluatie uitgevoerd en kan zijn Business Associate Agreement (BAA) beschikbaar maken zodat abonnees deze kunnen uitvoeren |
Hiervoor is een Zendesk Support-account nodig |
** Feature availability depends on Chat account type + requires Support