Stand van Messaging 2020: het rapport over zakelijke messaging is klaar!

Bekijk het vandaag nog
×
Productvoorbeeld

Zorg dat de boodschap overkomt

Klanten willen moeiteloos met je bedrijf communiceren, zoals ze dat ook met hun vrienden doen. Zendesk stelt je team in staat om met populaire messaging-apps zoals WhatsApp, WeChat en Facebook, natuurlijke en gepersonaliseerde gesprekken met klanten te voeren. En dat allemaal vanuit één enkele werkruimte.

Registreren
Messaging-pilaar

Echt persoonlijke communicatie

De beste messaging-apps zijn de apps waar je klanten de voorkeur aan geven. Met integraties in WhatsApp, Facebook Messenger, persoonlijke berichten van Twitter, LINE en WeChat kun je zinvolle relaties opbouwen op een manier die je klanten het beste bevallen.

One size fits all

Maak het je klanten en agenten gemakkelijk. Je team kan alle klantinteracties via populaire messaging-apps, live chat, e-mail en telefoon in één werkruimte voor agenten bekijken.

Moeiteloos toe te voegen

Voeg de mogelijkheid van berichtgeving toe aan Zendesk. Koppel populaire messaging-apps snel en eenvoudig aan Zendesk Support of Zendesk Suite, zodat je teams de productiviteit van hun bestaande workflows kunnen verhogen.

Mogelijkheden

Zet die extra stap

Meldingen van messaging-apps voor sociale media

Houd de vinger aan de pols

Houd overzicht. Een live weergave met kennisgevingen zorgt ervoor dat agenten gesprekken van messaging-apps in realtime zien, zelfs wanneer ze op tickettabbladen aan het werk zijn.

Aangepaste knopinstellingen

Altijd paraat

Sta klaar wanneer je klanten je nodig hebben. Maak aangepaste knoppen voor je website of in je mobiele app om klanten te laten weten dat ze je altijd en overal een bericht kunnen sturen.

Automatische antwoorden

Reageer in een oogwenk

Klanten hoeven niet te wachten als agenten offline of bezet zijn. Dankzij automatische antwoorden kun je klanten direct via populaire berichtenplatforms antwoorden op maat sturen.

Handen die elkaar raken

Efficiënt berichten uitwisselen, met echte resultaten

Reageer in recordtijd

"Toen we de WhatsApp-integratie implementeerden, ging het snel. De reactietijd binnen onze serviceniveauovereenkomst daalde van 24 uur naar 6 uur en daarna, door meer training van agenten, verder naar één minuut. WhatsApp is een van de beste communicatiemiddelen die we op dit moment voor klanten hebben."

Oswaldo Romero Carranza

Customer Service Manager bij PayJoy

Wat wij u bieden

'Berichten via sociale media' kan als add-on worden toegevoegd aan het Professional- en Enterprise-plan voor Zendesk Support. De kosten bedragen   per agent per maand, maar deze functie is gratis inbegrepen in Zendesk Support Suite-plannen.*

*Het aantal gekochte licenties moet overeenkomen met het bestaande aantal licenties voor Zendesk Support

In de prijs is geen WhatsApp-telefoonnummer inbegrepen. WhatsApp-telefoonnummers kosten   per telefoonnummer per maand

Beschikbaar bij bepaalde serviceplannen