Houd contact

Zendesk Message is nieuwe berichtensoftware voor klanten, waarmee bedrijven klanten aan zich kunnen binden in de favoriete berichten-apps van de klant, zoals Facebook en Twitter.

Het bericht is het medium

Berichten uitwisselen heeft zich tot iets nieuws ontwikkelt

Doe mee met de evolutie

Bereik uw klanten, al uw klanten

Messaging is het populairste digitale communicatiekanaal en geeft bedrijven de mogelijkheid een nieuwe generatie klanten te bereiken. Het is een supportkanaal dat “altijd aan staat,” en zich tot een primaire stimulans voor klanttevredenheid ontwikkelt. Met Zendesk Message kunt u support via populaire berichten-apps opschalen. Het is de volgende stap in de evolutie van klantensupport.

GA HET GESPREK AAN

We geven robots een menselijke touch

Robots zijn geweldige hulpmiddelen om reacties te automatiseren en zo meer klanten te bereiken. Met Zendesk Message kunnen bedrijven menselijke agenten combineren met robots om de efficiëntie te verhogen—en die menselijke touch toe te voegen.

"Robots op Messenger zijn een goed voorbeeld van hoe commercie via gesprekken zich momenteel ontwikkelt, en Spring gaat enthousiast met Zendesk aan de slag om gebruikers een winkelervaring te bieden die een geautomatiseerde persoonlijke winkelassistent naadloos met hoogwaardige assistentenklantenservice integreert."

- Alan Tisch, CEO, Spring Inc

Personaliseer uw relaties

Bedrijven op Messenger van Facebook

Stap 1
Maak via Facebook Messenger contact met klanten

Klanten kunnen er door middel van opt-in na een aankoop voor kiezen updates via Facebook Messenger te ontvangen

Stap 2
Stuur klanten gedetailleerde berichten met beeld en geluid

Bedrijven gaan een gesprek aan door berichten op maat te verzenden over orderbevestigingen, verzendgegevens en meer

Stap 3
De relatie ontwikkelt zich verder

Klanten kunnen nu in real-time via Facebook Messenger met een bedrijf chatten en hun ordergeschiedenis op één plaats bijhouden

Neem contact op met de verkoopafdeling
Stuur ons een bericht

Ons supportteam wordt ingelicht. Een ogenblik geduld...

  • Aantal werknemers
  • Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op.

    Er is iets fout gegaan.

    Laad de pagina opnieuw en probeer het nog een keer.

    Stuur ons een bericht Error