Productvoorbeeld

Exclusieve aanbieding

Naadloze ondersteuning met Zendesk en WhatsApp

Maak persoonlijk contact met klanten door berichten te sturen via sociale netwerken. De meest populaire app, WhatsApp Business, is een goed begin. Gesprekken voelen natuurlijker aan. Bovendien kun je ze samenvoegen in één universele werkruimte voor supportteams die gebruikmaken van Zendesk.

Registreren

WhatsApp en Zendesk Support: wat is er nieuw?

Zet uw kennis in

Tijdens gesprekken met klanten in WhatsApp wordt er gebruikgemaakt van bestaande workflows in Zendesk Support

Meteen reageren

Met automatische beantwoorders kun je meteen op klanten reageren door een op maat gemaakt bericht te sturen via WhatsApp, zodat klanten niet hoeven te wachten als agenten offline zijn of bezig zijn met iets anders

Alles netjes bij elkaar

Met het speciale meldingenvenster worden inkomende WhatsApp-gesprekken gestroomlijnd, zodat agenten alles kunnen volgen vanaf het Support-dashboard

WhatsApp in Zendesk Support

Wat wij u bieden

WhatsApp is beschikbaar als add-on voor het Professional- en Enterprise-plan voor Zendesk Support en Zendesk Suite en kost € 5 per agent, per maand.*

*Het aantal WhatsApp-licenties moet overeenkomen met het huidige aantal licenties voor Zendesk Support of Zendesk Suite (met € 100 als minimumbedrag voor WhatsApp)
De prijs geldt voor 1 WhatsApp-telefoonnummer
Beschikbaar voor bepaalde serviceplannen

Illustratie: hand die telefoon vasthoudt Illustratie: hand die telefoon vasthoudt
Voer je gegevens in om het WhatsApp-integratieproces in gang te zetten
Geef je voornaam op
Geef je achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig mobiel nummer op
Geef je land op

Bijna klaar. Vertel ons over je bedrijf.

Geef je bedrijfsnaam op
Selecteer aantal medewerkers
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (Je kunt je op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Bedankt voor het verzenden van je gegevens.

Een van onze medewerkers neemt spoedig contact met je op. Houd de volgende gegevens bij de hand, zodat je ze eenvoudig kunt raadplegen.

Je vindt deze gegevens hier:

Facebook Business Manager-id

Zonder deze gegevens kan je WhatsApp-account niet worden geactiveerd. Je vindt dit nummer in het gedeelte 'Bedrijfsgegevens' op het Facebook Business Manager-dashboard.

Waar vind je de Facebook Business Manager-id

Open je Facebook Business Manager

Gewenst WhatsApp-nummer

Geef het nummer op dat je wilt activeren voor je officiële WhatsApp Business-pagina. Dit kan elk gewenst nummer zijn dat nog niet in WhatsApp is gebruikt.

Opmerking: om de activering te kunnen voltooien, moet je op dit nummer een pincode kunnen ontvangen in een sms of spraakbericht.

Praktische uitleg: Gewenst WhatsApp-nummer
Weergavenaam

Dit is de naam die bij je bericht wordt weergegeven in de app van je klant. De naam kan later niet meer worden gewijzigd of bewerkt.

Er is iets fout gegaan.

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog een keer, of e-mail ons rechtstreeks op support@zendesk.com.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.

Door deze informatie te verzenden, ga je ermee akkoord dat Zendesk je gegevens deelt met WhatsApp Inc. om te controleren of je in aanmerking komt voor de WhatsApp-Zendesk-integratie.