Samen sterk

Zendesk Gather zorgt voor een communityforum waarop klanten in contact kunnen komen met elkaar en kunnen samenwerken

Software voor communityforums

Samen sterk

Soms willen klanten alleen een plek hebben waar ze kunnen overleggen. En dat hoeft niet altijd met jou te zijn. Je klanten gebruiken je producten immers elke dag en hun expertise kan heel goed van pas komen. Het enige wat je hoeft te doen, is de deur open te zetten, zodat zij kennis kunnen uitwisselen. Je kunt nog altijd inspringen en support verlenen als ze daar behoefte aan hebben. Zendesk Gather is software voor communityforums die dat allemaal mogelijk maakt. Met deze software creëer je een ruimte op het web waar klanten kunnen samenwerken met jouw bedrijf en elkaar.

Lever support die gemakkelijk is op te schalen

Begin een gesprek

Met Gather hoeft vertrouwde support waar je klanten naar op zoek zijn niet altijd afkomstig te zijn van je team. Creëer een plek waar zij elkaar kunnen steunen, en hulp kunnen geven en krijgen. Laat je klanten ideeën uitwisselen, feedback geven en hun eigen tips en trucs uitwisselen. En als er zich complexe problemen aandienen, kun je je agenten bij het gesprek betrekken, zodat gesprekken voortgang blijven maken en productief blijven.

Een nieuw bericht opstellen en vormgeven in Zendesk Gather
Beantwoord vragen, plaats opmerkingen en stem op opmerkingen en antwoorden in Zendesk Gather

Creëer betere content

Vertrouw de experts

Het kan lastig zijn om supportcontent te maken die aansluit op de behoeften van alle klanten. Met Gather kun je je klanten en productexperts betrekken bij het creëren van content. Op deze manier voorziet je kennisbank in oplossingen voor diverse thema's en nieuwe ideeën van degenen die je producten het meeste gebruiken. Bovendien vinden je klanten zo altijd de hulp waar ze naar op zoek zijn.

Betrek ze bij je bedrijf

Maak contact met je community

Wanneer je je klanten uitnodigt hun mening te geven, voelen zij zich gewaardeerd. Met Gather kun je hun feedback verzamelen, ontdekken wat goed werkt bij ze en begrijpen met welke problemen ze te maken hebben. Op deze manier kun je hun ervaring altijd verbeteren, waarmee je hun vertrouwen wint en loyaliteit verdient.

Een officiële opmerking op Zendesk Gather
“Wij hebben dankbaar gebruik gemaakt van onze enthousiaste community met ontwerpers om elkaar te helpen bij problemen die zich aandienden. We zijn getuige geweest van enkele eerlijke en fraaie gesprekken tussen onze klanten.

Dankzij onze community hebben we fantastische feedback gekregen over ons product en hebben we het aantal binnenkomende tickets kunnen terugdringen. Dit was mogelijk doordat branchegenoten elkaar in alle openheid hebben geholpen.”
Sean Kinney, Senior Director of Support bij InVision