Start
Explore
Voorspelling van tevredenheid

Voorspelling van tevredenheid

Wees de ontwikkeling een stap voor en voorspel negatieve klanttevredenheidsbeoordelingen voordat ze plaatsvinden

Voeg een nieuwe laag met kennis aan uw klantenservice toe

Werp een blik in de toekomst door klanttevredenheid te voorspellen met Zendesk. Met Voorspelling van tevredenheid krijgt u beter inzicht in hoe een gesprek verloopt, terwijl u nog contact hebt met de klant. In plaats van te wachten op feedback tot de interactie voorbij is, kunt u meteen wijzigingen aanbrengen om voor een positief resultaat te zorgen.

Identificeer interacties die dringend om aandacht vragen

Bespaar tijd wanneer u handmatig interacties beoordeelt door op basis van de voorspellingsscore interacties te ontdekken waarvoor extra support nodig is.

Voorspelling van tevredenheid

Neem met meer context deel aan gesprekken

Gebruik de voorspellingsscore voor tevredenheid om de temperatuur van uw relatie te meten. Ontvang meteen feedback op uw acties omdat de voorspelling in real-time wordt bijgewerkt.

Maak doeltreffende bedrijfsregels op basis van tevredenheidsscores

Reageer op urgente situaties door de voorspellingsscore in uw bedrijfsregels op te nemen. Voorkom problemen door tickets met een lage voorspelde tevredenheidsscore een hogere prioriteit te geven.

Meet de tevredenheidsvoorspelling

Met Zendesk Explore kunt u zien hoe supportmetingen de voorspelling beïnvloeden en ontdekt u wat u kunt verbeteren. Meet de status van verschillende ticketwachtrijen en zie hoe de voorspelling in de loop van de tijd verandert.

Aandacht voor de ervaring

Easy Taxi maakt gebruik van Zendesk om de band met zijn chauffeurs te verstevigen. Het bedrijf maakt gebruik van voorspellende analyses en is daardoor efficiënter als het gaat om het bedienen van zijn klanten.

"Vroeger hadden we een medewerker die speciaal onze tickets doorliep en ervaringen escaleerde die hij als mogelijk negatief herkende. Nu gebruiken we de voorspellingsscore om dergelijke tickets nauwkeurig en automatisch te identificeren, zodat onze agenten zich met waardevollere zaken kunnen bezighouden."

Maggie Armato

Reactive Support Lead bij Pinterest

Meer informatiebronnen

  • ONDER DE MOTORKAP

    Begrijp welke gegevens worden gebruikt om uw scores voor de voorspelling van tevredenheid te berekenen

    Meer informatie >
  • AAN DE SLAG

    Volg deze eenvoudige stappen om Voorspelling van tevredenheid in uw Zendesk in te stellen

    Meer informatie >
  • ANALYSERAPPORT

    Hoor van Ovum Research hoe het voorspellen van klanttevredenheid u kan helpen bij het toekennen van prioriteiten aan interacties

    Meer informatie >
  • MODERNE RELATIES

    Bekijk deze webinar en ontdek hoe zelflerende systemen uw klantrelaties kunnen verbeteren

    Meer informatie >

Beschikbaar bij het Zendesk Enterprise-plan