Ontdekken

Zendesk Explore biedt analyses voor bedrijven om de gehele klantervaring te meten en verbeteren.
Foto: logo van Zendesk Explore

Geef uw support meer slagkracht

Explore is meer dan alleen een fraai ogende verzameling dashboards. Explore is een uitgebreide toolkit waarmee klantgegevens kunnen worden geanalyseerd en waarmee je elke interactie die een klant met je bedrijf heeft, kunt meten en optimaliseren. Explore wordt naadloos in elk Zendesk-kanaal geïntegreerd, zodat je team altijd over de gegevens beschikt om betere beslissingen te nemen.

Interactieve dashboards voor elk kanaal

Aanbevolen werkwijzen wijzen de weg

Wij hebben het zware werk gedaan en formules ontwikkeld die uw klantenservice nodig heeft, zodat u meteen aan de slag kunt gaan om uw klantgegevens te meten.

Onderneem actie naar aanleiding van realtime trends

Maak gebruik van live dashboards om belangrijke klantenservicemetrics te bewaken voor teams en kanalen.

Alles analyseren

Filter je gegevens op team, datum of aangepaste velden om in te zoomen op elk onderdeel van je bedrijf.

Inzoomen op details

Analyseer trends in uw klantgegevens of bekijk details op ticketniveau om te zien welke onderliggende factoren van invloed zijn op de prestaties.

Resultaten exporteren

Download klantgegevens in diverse indelingen: csv, Excel, pdf of Image, zodat je de gegevens kunt gebruiken zoals je wilt.

Pas rapporten aan je wensen aan

Bewerken met slepen-en-neerzetten

Maak aangepaste grafieken en dashboards zonder maar één enkele regel code te schrijven.

Meer dan 20 grafiektypen beschikbaar

Kies uit meer dan 20 grafiektypen om uw gegevens op betere manieren weer te geven. Van staafdiagrammen tot taartdiagrammen, Explore heeft elke visualiseringsoptie die u nodig hebt.

Alles is aanpasbaar

Wijzig de opmaakopties van een grafiek, zodat uw gegevens gemakkelijk zijn te lezen, en pas dashboards aan uw merk aan.

Intuïtief doorklikken

Duik diep in uw gegevens met een doorklikoptie waarmee u trends en patronen boven water haalt.

Grafiekaanbevelingen

Laat Explore het beste grafiektype aanbevelen voor uw gegevens of maak uw eigen grafieken op maat, allemaal in een fraaie interface en zonder ook maar één regel code te schrijven.

Aangepaste velden

Maak metingen en kenmerken die aansluiten op uw supportdoelstellingen en volg de gegevens die belangrijk zijn voor uw team.

Prognoses maken

Krijg een beter idee van je ticketvolumes of reactietijden om je planning en personeelsbehoefte te optimaliseren.

Resultaten beheren

Sorteer gemakkelijk uw gegevens, pas patronen toe of beperk uw resultaten tot de tien beste of slechtste kenmerken om een gedetailleerder beeld van uw bedrijf te krijgen.

Alles fraai geordend

Organiseer onze analytische werkruimte door je aangepasten velden te groeperen, weergave-indelingen te wijzigen en veelvoorkomende vragen als favorieten te markeren.

“Ik gebruik de dashboards die in Explore zijn ingebouwd dagelijks. Wat ik vooral waardeer is dat ik gemakkelijk tabellen kan maken met behulp van sjablonen maar dat ik de tabellen ook kan aanpassen. De gegevens kunnen gemakkelijk worden bewerkt en we kunnen kenmerken aanbrengen, waardoor ik precies de rapporten kan opstellen die ik nodig heb. Alles verloopt heel soepel.”

Sébastien Faure

Head of Customer Service & Support bij Devialet

Delen en samenwerken met collega's

Dashboard-viewerportal

Eén plaats waar uw gehele team alle gedeelde dashboards kan bekijken.

Met uw team delen

Publiceer live dashboards, plan automatische bezorging en deel dashboards met openbare links of met links die met een wachtwoord zijn beveiligd, zodat iedereen op de hoogte is.

Productbreed zoeken

Zoek in al uw dashboards, query's of gegevensbronnen om precies te vinden wat u zoekt.

Rollen en machtigingen

Geef beveiligingsmachtigingen op om te bepalen wat gebruikers mogen zien en doen.

Beveiligde kenmerken

Beperkt de gegevens die worden weergegeven in dashboards tot een bepaalde groep agenten.

Meerdere talen

Met vertaalde klantenanalyses kunnen teams hun klantenservice-inspanningen wereldwijd opschalen.

Wereldwijd beschikbaar

Sla uw Explore-gegevens overal op waar uw exemplaar van Zendesk Support wordt gehost.