Start
Support
Contextuele werkruimten

Contextuele werkruimten

Geef agenten de hulpmiddelen die ze nodig hebben voor het ticket dat ze willen oplossen.

Stel werkruimten samen die relevant zijn voor het ticket dat wordt verwerkt

Naarmate uw klantenserviceteam groeit en uw supportactiviteiten complexer worden, kan het gebeuren dat agenten vastlopen in hun zoektocht naar de juiste productiviteitstools. Met contextuele werkruimten kunt u automatisch de meest relevante tools oproepen om een ticket op te lossen.

Meteen het juiste ticketformulier weergeven

Het formulier dat uw klant heeft gebruikt, wordt automatisch weergegeven wanneer u het ticket opent

Contextuele werkruimten

Alleen de relevante macro's weergeven

U ziet alleen de macro's die relevant zijn voor het ticket dat u afhandelt, zodat u niet door een lange lijst hoeft te bladeren om de juiste macro te vinden

Eenvoudig de juiste apps weergeven

U hebt de flexibiliteit om vooraf te selecteren welke apps u wilt uitvouwen of wilt samenvouwen wanneer u het ticket opent

Meer informatiebronnen

  • DE WAARDE VAN CONTEXTUELE WERKRUIMTEN

    Krijg inzicht in de waarde van op maat gemaakte ticketinterfaces voor uw klantenserviceteam

    Lees hier meer
  • Stel alles zelf in

    Wilt u meer weten over hoe u een contextuele werkruimte inricht?

    Aan de slag
  • CONTEXTUELE WERKRUIMTEN BEHEREN

    Ontdek de beginselen van het beheer van contextuele werkruimten

    Meer informatie
  • Aanbevolen werkwijzen

    Wilt u tips voor een strategische benadering van uw contextuele werkruimten?

    Lees hoe

Start a free trial