Start
Support
De add-on Samenwerking

De add-on Samenwerking

Geef agenten de middelen die zij nodig hebben om efficiënt met andere teams samen te werken. Met de add-on Samenwerking kunnen agenten efficiënt communiceren met andere teams die zij willen betrekken bij het beantwoorden van vragen van klanten – allemaal binnen Zendesk Support.

Het is een inspanning van het hele team

Agenten zijn het eerste contactpunt voor uw klanten, maar zij zijn niet noodzakelijkerwijs de enigen die vragen kunnen beantwoorden. Met de add-on Samenwerking kunnen agenten Zijgesprekken gebruiken om te overleggen met personen binnen of buiten uw bedrijf, zonder dat anderen hiervoor toegang tot Support nodig hebben. Het is ook mogelijk om van andere teams Light agenten te maken. Zij hebben dan toegang tot Support en kunnen interne opmerkingen toevoegen.

De communicatie stroomlijnen

Om een ticket op te lossen, moeten agenten vaak kennis van het onderwerp hebben. Agenten kunnen via Zijgesprekken en Light agenten samenwerken met anderen om de juiste antwoorden op vragen te krijgen, of ze nu een bevestiging, goedkeuring of meer informatie willen. Uw agenten blijven het contactpunt voor klanten en kunnen de perfecte reactie opstellen om het ticket op te lossen.

De add-on Samenwerking

Alles is beschikbaar in Support

Agenten kunnen contact leggen met wie ze maar willen, zonder dat ze hiervoor Zendesk Support hoeven te verlaten. Alle antwoorden zijn aanwezig op één locatie. Agenten verspillen dus geen tijd door tussen communicatiekanalen te wisselen en hun workflow te onderbreken. Door alles te centraliseren, kunnen agenten eenvoudig een soepele klantervaring bieden.

Contact leggen via Zijgesprekken

Als agenten ondersteuning willen bij een probleem van een klant, kunnen zij via e-mail of Slack een afzonderlijk zijgesprek met iemand anders beginnen, zelfs als die persoon geen deel uitmaakt van het supportteam. Zijgesprekken zijn alleen zichtbaar voor de agenten en de persoon met wie zij samenwerken. Uw klant krijgt dus antwoord van de agent. Reacties blijven aanwezig in het ticket en er gaat niets verloren.

Op de hoogte blijven met Light agenten

Supportteams werken vaak nauw samen met andere interne teams, zoals facturerings-, retouren- en verkoopafdelingen. Light agenten kunnen interne opmerkingen over tickets lezen en toevoegen, waardoor reguliere agenten over de juiste context beschikken dankzij iemand met kennis van het onderwerp. Op deze manier kunnen agenten anderen bij het oplossen van vragen van klanten betrekken, zonder dat anderen volledige toegang tot Support nodig hebben.

"Zijgesprekken is een manier om buiten het ticket om met de rest van het bedrijf te communiceren, zonder het ticket te hoeven verlaten. Dat is revolutionair."

Zac Garcia

Customer Care bij Fossil Group

Meer informatiebronnen

  • SAMENWERKEN IN HET GEHELE ECOSYSTEEM

    80% van de Zendesk-klanten heeft meerdere communicatieplatforms in één systeem ondergebracht met de add-on Samenwerking.

    Ontdek hoe
  • ZIJGESPREKKEN BEHEREN

    Ontdek de beste manieren om zijgesprekken te voeren met partnerteams.

    Meer informatie