Messagingplatform

Benut de kracht van messaging

Met Sunshine Conversations creëer je boeiende gesprekservaringen in elke fase van de levenscyclus van de klant.

Detailhandel en e-commerce

Van kostenpost tot inkomstenbron

E-commercebedrijven hebben vaak sterke supportsystemen, maar vertrouwen op traditionele salesmodellen om klanten binnen te halen. Met Sunshine Conversations kun je direct vanuit de messaging-ervaring sales in gang zetten, begeleiden en afronden.

Verkoop meer

Bied agents de mogelijkheid om meer deals te sluiten met gepersonaliseerde aanbevelingen, aanbiedingen en de mogelijkheid om rechtstreeks vanuit het kanaal af te rekenen. "Toevoegen aan winkelwagentje" is nog nooit zo makkelijk geweest.

Verbeter je retailcommunicatie

Winkelmanagers kennen hun klanten beter dan wie ook. Geef je fysieke winkellocaties de mogelijkheid om klanten of elkaar berichten te sturen om de beschikbaarheid van producten te garanderen.

Zet de eerste stap

Stuur proactieve herinneringen, aanbiedingen of educatieve informatie om de interesse van je klanten te wekken en je sales te stimuleren.

Groepsmessaging

Kom erbij

Breng iedereen (agents, afdelingen, klanten en leveranciers) samen in één thread om hen op de hoogte te houden en problemen sneller op te lossen. Het is beveiligd, dus persoonlijke informatie blijft privé.

Voor interne samenwerking

Maak het interne teams gemakkelijk om samen te werken, roosters te beheren, logistiek te coördineren en complexe supportproblemen van meerdere afdelingen in realtime op te lossen.

Voor marktplaatsen van leveranciers

Verbind alle partijen in één gesprek over een specifieke marktplaats-transactie, zoals bestellingen, boekingen of reizen.

Voor online communities

Creëer onderwerpsgebonden forums voor gebruikers om tips, trucs en best practices uit te wisselen. Escaleer zaken naar genomineerde supergebruikers of je klantenservice wanneer nodig.

Evenementenbeheer

Host events zonder problemen

Of je evenement nu 10 of 10.000 bezoekers heeft, je hebt altijd proactive communicatie nodig. Houd je deelnemers op de hoogte en stel ze op hun gemak vóór, tijdens en na je bijeenkomst.

Vóór het evenement

Stuur herinneringen, dingen waarvoor bezoekers zich kunnen inschrijven en promoot aanbiedingen en diensten van partners ter voorbereiding van je conferentie of geplande dienst.

Tijdens het evenement

Creëer een groepsgevoel met informatieve updates en hulpdiensten. Deelnemers kunnen hun schema aanpassen en feedback geven, zodat je je service meteen kunt verbeteren.

Na het evenement

Profiteer van je momentum met beloningen voor doorverwijzing, extra promoties en mogelijkheden voor feedback.

Hé, ontwikkelaars

Bekijk onze documentatie voor alle details.

Je bent in goed gezelschap.

Logo: Latam Airlines
Logo: Lightspeed
Logo: Tile
Logo: Loft
Logo: Smiles
Logo: Payjoy