Onze mensen
zijn jouw mensen

Ons team heeft uitvoerige kennis en ruime ervaring op het gebied van klantenservice en een diepgaande productkennis om u te helpen met het leveren van een gedifferentieerde klantervaring. Wij zorgen er altijd voor dat u het beste van Zendesk krijgt, van een strategische implementatie tot een service die altijd beschikbaar is.


Download de gids
De support achter Support

Wij zijn een supportorganisatie binnen een supportorganisatie, dus wij weten wat we doen. Als supergebruikers en eerste bètatesters die elke dag met de software werken, beschikken wij over alles om uw vragen te beantwoorden.

Hulp nodig?

Maak gebruik van onze kennisbank

Wij hebben talloze zelfservicemogelijkheden. De kans is groot dat wij uw vraag al eens eerder hebben gehoord.

Nu antwoord vinden
Raadpleeg onze community

Wij bedienen een breed aanbod aan klanten uit uiteenlopende bedrijfstakken.

Meer informatie
Een aanvraag indienen

Wij staan voor u klaar als u hulp nodig hebt.

Praat met ons team
Problemen oplossen, geen tickets

Wij zijn een team bestaande uit experts die werken in een oplossingencentrum en er alles aan doen om uw problemen op te lossen.

Mensen eerst
91,5%
Agenttevredenheidsscore
Tevreden klanten
95%
Klanttevredenheidsscore

Premier-support

Hulp en begeleiding op maat voor je veranderende bedrijfsbehoeften en technische omgeving.

Toegewijde engineers

Beheer alle complexiteit vol vertrouwen met een Personal Support Engineer die je bedrijf en CX-stack kent.

Support voor ontwikkelaars

Je ontwikkelaars ontvangen verregaande support voor API's en integraties van ervaren en gecertificeerde specialisten.

Proactieve monitoring

Ontdek door middel van regelmatige gezondheidscontroles tijdig problemen en optimaliseer je CX en oplossingen voortdurend.

Meer informatie

Premier Enterprise

Bereik je grootste doelen mede dankzij het hoogste niveau van strategisch en technisch partnerschap.

Premier-support

Ervaar alle voordelen van onze uitvoerige support, waaronder uitgebreide dekking, een toegewijd Premier-team en ondersteuning voor ontwikkelaars.

Technical Account Manager

Bevorder strategische afstemming en momentum in Zendesk-projecten en -programma's met een doorgewinterde technisch-adviseur.

Zendesk Assist

Voer je roadmap sneller uit en presenteer sneller resultaten met de hulp van een Technical Architect of Service Consultant als onderdeel van uw teams.

Meer informatie

Informatiebronnen

Zendesk over Zendesk

Zie hoe ons team van supergebruikers zijn Support organiseert.

Meer informatie
Tips van Zendesk

Ontdek tips en trucs van ons team met experts.

Tips bekijken
Wat is er nieuw?

Kijk wat onze nieuwste en beste innovaties zijn.

Meer informatie
“Ik bewonder de filosofie van het klantenserviceteam van Zendesk en hun constante motivatie om hogere serviceniveaus te realiseren. De mensen van het team zijn een onmisbare partner die niet alleen proactief onze klantervaring verbetert, maar er ook mede voor zorgt dat wij onze klanten een uitmuntende service kunnen verlenen.”
— Emily Glass, Customer Experience Officer, Datto