Overslaan naar belangrijkste inhoud

Onze mensen
zijn jouw mensen

Ons team heeft uitvoerige kennis en ruime ervaring op het gebied van klantenservice en een diepgaande productkennis om je te helpen een unieke klantervaring te bieden. Wij zorgen er altijd voor dat je het beste van Zendesk krijgt, van een strategische implementatie tot een service die altijd beschikbaar is.

De support achter Zendesk

Wij zijn een supportorganisatie binnen een supportorganisatie, dus we weten waar we het over hebben. Als oorspronkelijke bètatesters en dagelijkse gebruikers van Zendesk zijn we in de perfecte positie om al je vragen te beantwoorden.

Hulp nodig?

Maak gebruik van onze kennisbank

Wij geloven in selfservice. De kans is groot dat we je vraag eerder hebben gezien.

Krijg nu antwoord

Profiteer van onze community

We helpen een grote verscheidenheid aan klanten in de meest uiteenlopende branches.

Meer informatie

Dien een aanvraag in

We staan voor je klaar als je hulp nodig hebt.

Praat met ons team

Problemen oplossen in plaats van tickets

Wij zijn een team van deskundigen die centraal samenwerken en er alles aan doen om je problemen op te lossen.

Mensgerichte service

91.5%

Agenttevredenheidsscore (ASAT)

Blije klanten

95%

Klanttevredenheidsscore (CSAT)

Premier-support

Hulp en begeleiding op maat voor je veranderende bedrijfsbehoeften en technische omgeving.

  • Toegewezen engineers

    Beheer alle complexiteit vol vertrouwen met een Personal Support Engineer die je bedrijf en CX-stack kent.

  • Support voor ontwikkelaars

    Je ontwikkelaars ontvangen verregaande support voor API’s en integraties van ervaren en gecertificeerde specialisten.

  • Permanente monitoring

    Ontdek problemen tijdig door middel van regelmatige controles en optimaliseer voortdurend je CX en oplossingen.

  • Meer informatie

Premier Enterprise

Bereik je grootste doelen dankzij het hoogste niveau van strategisch en technisch partnerschap.

  • Premier-support

    Ervaar alle voordelen van onze uitvoerige support, waaronder uitgebreide dekking, een toegewijd Premier-team en support voor ontwikkelaars.

  • Technische accountmanager

    Bevorder strategische afstemming en momentum in je Zendesk-projecten en -programma’s met een doorgewinterde technisch adviseur.

  • Meer informatie

Informatiebronnen

Zendesk over Zendesk

Ontdek hoe ons supportteam het bieden van support optimaliseert.

Meer informatie

Tips van Zendesk

Ontdek tips en trucs van ons team van experts.

Naar de tips

Wat is er nieuw?

Ontdek onze nieuwste en beste innovaties.

Meer informatie
Immunotec
Om ons proces te begrijpen en te zien hoe we het platform gebruiken, liep onze Technical Account Manager mee met ons team. Dankzij zijn aanbevelingen hebben we nu contact met meer mensen, gebruiken we meer automatisering en bieden we een uitstekende klantervaring.”

— Alfredo Russ, Global Customer Service Director, Immunotec

Meer informatie

Meer informatie

Vertel ons wat over jezelf zodat we in een gesprek kunnen gaan.