Onze mensen
zijn uw mensen

Ons team heeft uitvoerige kennis en ruime ervaring op het gebied van klantenservice en een diepgaande productkennis om u te helpen met het leveren van een gedifferentieerde klantervaring. Wij zorgen er altijd voor dat u het beste van Zendesk krijgt, van een strategische implementatie tot een service die altijd beschikbaar is.


Download de gids
De support achter Support

Wij zijn een supportorganisatie binnen een supportorganisatie, dus wij weten wat we doen. Als supergebruikers en eerste bètatesters die elke dag met de software werken, beschikken wij over alles om uw vragen te beantwoorden.

Hulp nodig?

Maak gebruik van onze kennisbank

Wij hebben talloze zelfservicemogelijkheden. De kans is groot dat wij uw vraag al eens eerder hebben gehoord.

Nu antwoord vinden
Raadpleeg onze community

Wij bedienen een breed aanbod aan klanten uit uiteenlopende bedrijfstakken.

Meer informatie
Een aanvraag indienen

Wij staan voor u klaar als u hulp nodig hebt.

Praat met ons team
Problemen oplossen, geen tickets

Wij zijn een team bestaande uit experts die werken in een oplossingencentrum en er alles aan doen om uw problemen op te lossen.

Mensen eerst
91,5%
Agenttevredenheidsscore
Tevreden klanten
95%
Klanttevredenheidsscore
Klantenservice met prioriteit

Krijg de hulp die aan uw unieke vereisten voldoet.
Beschikbaar in het Enterprise-plan en Elite-plan.
Plannen bekijken

Prioriteit in de wachtrij

Wij hebben een telefoonnummer en e-mailadres waarmee u bovenaan in de wachtrij komt.

24 uur per dag, 7 dagen per week,
365 dagen per jaar wereldwijde support

Een algehele reactietijd van 30 minuten bij kritieke problemen is alleen leverbaar in het Engels.

Gegarandeerde uptime

SLA met 99,9% uptime en servicetegoed.

Informatiebronnen

Zendesk over Zendesk

Zie hoe ons team van supergebruikers zijn Support organiseert.

Meer informatie
Tips van Zendesk

Ontdek tips en trucs van ons team met experts.

Tips bekijken
Wat is er nieuw?

Kijk wat onze nieuwste en beste innovaties zijn.

Meer informatie
“Ik bewonder de filosofie van het klantenserviceteam van Zendesk en hun constante motivatie om hogere serviceniveaus te realiseren. De mensen van het team zijn een onmisbare partner die niet alleen proactief onze klantervaring verbetert, maar er ook mede voor zorgt dat wij onze klanten een uitmuntende service kunnen verlenen.”
— Emily Glass, Customer Experience Officer, Datto

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met u door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die over Zendesk heeft.

Een demo plannen