Onze mensen
zijn jouw mensen
Ons team heeft uitvoerige kennis en ruime ervaring op het gebied van klantenservice en een diepgaande productkennis om je te helpen een unieke klantervaring te bieden. Wij zorgen er altijd voor dat je het beste van Zendesk krijgt, van een strategische implementatie tot een service die altijd beschikbaar is.
De support achter Zendesk
Wij zijn een supportorganisatie binnen een supportorganisatie, dus we weten waar we het over hebben. Als oorspronkelijke bètatesters en dagelijkse gebruikers van Zendesk zijn we in de perfecte positie om al je vragen te beantwoorden.
Hulp nodig?
Maak gebruik van onze kennisbank
Wij geloven in selfservice. De kans is groot dat we je vraag eerder hebben gezien.
Krijg nu antwoordProfiteer van onze community
We helpen een grote verscheidenheid aan klanten in de meest uiteenlopende branches.
Meer informatieProblemen oplossen in plaats van tickets
Wij zijn een team van deskundigen die centraal samenwerken en er alles aan doen om je problemen op te lossen.
Mensgerichte service
91.5%
Agenttevredenheidsscore (ASAT)
Blije klanten
95%
Klanttevredenheidsscore (CSAT)
Premier-support
Hulp en begeleiding op maat voor je veranderende bedrijfsbehoeften en technische omgeving.
Toegewezen engineers
Beheer alle complexiteit vol vertrouwen met een Personal Support Engineer die je bedrijf en CX-stack kent.
Support voor ontwikkelaars
Je ontwikkelaars ontvangen verregaande support voor API’s en integraties van ervaren en gecertificeerde specialisten.
Permanente monitoring
Ontdek problemen tijdig door middel van regelmatige controles en optimaliseer voortdurend je CX en oplossingen.
Premier Enterprise
Bereik je grootste doelen dankzij het hoogste niveau van strategisch en technisch partnerschap.
Premier-support
Ervaar alle voordelen van onze uitvoerige support, waaronder uitgebreide dekking, een toegewijd Premier-team en support voor ontwikkelaars.
Technische accountmanager
Bevorder strategische afstemming en momentum in je Zendesk-projecten en -programma’s met een doorgewinterde technisch adviseur.
Informatiebronnen

Om ons proces te begrijpen en te zien hoe we het platform gebruiken, liep onze Technical Account Manager mee met ons team. Dankzij zijn aanbevelingen hebben we nu contact met meer mensen, gebruiken we meer automatisering en bieden we een uitstekende klantervaring.”
— Alfredo Russ, Global Customer Service Director, Immunotec
Meer informatieMeer informatie
Vertel ons wat over jezelf zodat we in een gesprek kunnen gaan.