Start
Help Center
Klantenportalsoftware

Klantenportalsoftware

Geef uw klanten een speciale plaats waar zij hun supportaanvragen en bijdragen aan een kennisbank of community kunnen beheren.

Voor en door klanten

Helpcenter is een klantenportal op het web waarmee klanten de activiteiten kunnen volgen die zij het belangrijkst vinden. In Helpcenter kunnen klanten de status van hun supportaanvragen zien, updates van hun kennisbank en bijdragen aan de community bekijken, en inhoud volgen die ze interessant vinden, en dat allemaal op één locatie. En met een speciale klantenportal op het web vinden klanten precies wat ze zochten.

Eén plaats
voor alles

A well-designed business portal is a customer’s home for information on their support requests. Customers can search through previous interactions or tickets they’re CC’d on to find answers to questions that they’ve already asked, saving them time—and saving your team from repetitive queries.

Uw portal,
uw merk

Branded support portals reassure customers they’re in the right place. The Zendesk user portal supports logos and custom themes so that it matches your brand. And you can deliver a seamless experience between your own website and Help Center by using your own domain and configuring single sign-on.

Verzamel relevante informatie

Customers can also create new requests on the Zendesk client portal. Pick and choose which fields a customer needs to complete so support agents have the context they need when resolving a request.

Voor bedrijven en individuele personen

Bedrijven hebben behoefte aan meer inzicht in supportaanvragen, zodat ze de laatste ontwikkelingen met de rest van het team kunnen delen. De klantenportal van Zendesk biedt ondersteuning voor gedeelde organisaties, zodat leden elkaars aanvragen kunnen zien en de transparantie kunnen verhogen als de klant uit meerdere personen bestaat.

Meer informatiebronnen

  • >

    EEN KENNISBANK MAKEN

    Help klanten zichzelf te helpen door een kennisbank te maken.

    Meer informatie >
  • >

    BUILD A COMMUNITY

    Stimuleer het voeren van gesprekken tussen klanten onderling en verstevig hun band met uw merk.

    Meer informatie >
  • >

    TOEGANG TOT DE PORTAL

    Er zijn enkele opties om rekening mee te houden wanneer u de toegang tot een gebruikersportal configureert.

    Meer informatie >
  • >

    TIPS VOOR EEN FLOREREND HELPCENTER

    Met deze zes tips zorgt u ervoor dat uw Helpcenter een vliegende start maakt.

    Meer informatie >

Klaar om dit uit te proberen?
Begin met een gratis evaluatieperiode.