BÈTA

Werk samen via e-mail

Hoe teams Inbox gebruiken

  • Eerste

    Overleg met elkaar

    E-mails gaan heen en weer tussen klanten, partners en leden van uw team. Inbox zorgt ervoor dat geen enkel deel van het gesprek in cyberspace verdwijnt.

  • Tweede

    Reageer met één stem

    Werk als team samen om een marketingcampagne of elke andere stroom aan e-mails te beheren. Zorg ervoor dat alle feedback wordt gezien en een reactie krijgt.

  • Derde

    Sta klaar voor uw mensen

    Neem aan elk gesprek deel — vragen die zijn verzonden naar hello@company.com en aanvragen die zijn verzonden naar help@company.com, of algemene feedback die naar het team is verzonden.




Ontdek de functies

E-mail, keurig op orde

Inbox ordent alle e-mails van uw team, zodat er geen twijfel kan bestaan over wie de eigenaar van een e-mail is. Wijs uzelf een e-mail toe of delegeer de e-mail naar een lid van het team.

Samenwerken

Teamleden nemen buiten beeld deel aan de discussie van de klant. Wissel kennis uit op één enkele locatie en bereik overeenstemming voordat u reageert.

Inline-meldingen

Deel informatie met de leden van uw team door ze te @noemen in de interne opmerkingen van en voor uw team. Ze ontvangen via e-mail of in hun browser uw bericht.