Samen sterk

Zendesk Gather zorgt voor een communityforum waarop klanten in contact kunnen komen met elkaar en kunnen samenwerken

Functies van communityforum

Bouw een gemeenschap op

Met Zendesk Gather stel je een community samen waar je klanten met jou en andere klanten in contact kunnen komen. Met Gather kun je je klanten altijd support verlenen wanneer zij daar behoefte aan hebben.

Voor leden

Help ze elkaar te helpen

Geef leden een ruimte waar ze contact kunnen hebben met elkaar, hun vragen beantwoord kunnen krijgen en feedback kunnen uitwisselen.

Vind de juiste informatie

Krachtige zoekfunctie

Filter zoekopdrachten in het Helpcenter gemakkelijk op communityberichten en filter resultaten op onderwerp.

Naadloze navigatie

Zorg dat leden de hulp kunnen vinden die ze nodig hebben door de community in doorbladerbare onderwerpen te organiseren.

Uitgelichte content

Presenteer relevante content door berichten in uw community vast te zetten.

Stemmen

Roep populaire en nauwkeurige content op door je stem uit te brengen (duim omhoog of omlaag) op berichten en opmerkingen.

Soortgelijke berichten

Stel soortgelijke berichten voor om dubbele threads te vermijden en vragen met bestaande content te beantwoorden.

Doe actief mee

Begin een nieuwe discussie

Doe mee met de community in een WYSIWYG-editor om snel berichten op te maken, afbeeldingen met slepen-en-neerzetten te plaatsen en links in te voegen.

Gebruikersprofielen

Beheer activiteiten en statistieken van je community op één plaats met de mogelijkheid om een alias te maken.

Volgen

Ontvang meldingen per email door bepaalde onderwerpen, berichten of leden te volgen.

@-vermeldingen

Voorzie leden van tags in threads om gesprekken te starten die een nóg betere betrokkenheid en groei opleveren.

Delen via sociale netwerken

Deel content van de community via Facebook, Twitter en LinkedIn.

Voor beheerders

Neem een kijkje in de keuken

Organiseer content als een professional, zodat je je community met de juiste resources meer bij je bedrijf kunt betrekken en kunt laten groeien.

Blijf op de hoogte van problemen

Escaleer berichten

Escaleer berichten om agenten te ondersteunen wanneer er 1-op-1 hulp nodig is.

Status van berichten

Voorzie berichten van tags met hun huidige status, zoals wanneer een vraag beantwoord is en er productaanvragen zijn gepland, niet zijn gepland of zijn voltooid.

Communityredacteuren

Geef leden de mogelijkheid redacteur te worden door ze een bepaald machtigingsniveau toe te wijzen, zoals de mogelijkheid om berichten te markeren met een vlag, te verbergen, bewerken of verwijderen.

Schaal gemakkelijk op

Revisie van inhoud

Gebruik trefwoordfilters om direct berichten van een vlag te voorzien die moeten worden beoordeeld en goedgekeurd voordat ze worden gepubliceerd.

Blokkeer spam

Voorzie verdachte content automatisch van een vlag, zodat de content kan worden beoordeeld voordat deze wordt gepubliceerd.

Communitydashboard

Houd gemakkelijk met filters belangrijke metrics bij op merk en datums voor bijvoorbeeld berichten, opmerkingen, meningen, uitgebrachte stemmen, abonnementen en antwoorden.

Google Analytics

Communitybeheerders kunnen eenvoudig relevante metrics volgen, zoals pageviews, verwijzingen en bouncepercentages.

Maak het tot iets van jezelf

Aanpasbare thema's

Voorzie je community van een merk met een van de standaardthema's of maak gebruik van HTML, CSS of JavaScript.

Meerdere talen

Vertaal je community in meer dan 40 talen, zodat jij je klanten in hun eigen taal kunt bedienen.

Bepaal wie toegang heeft

Kies wie toegang tot je community heeft met de optie om registratie verplicht te stellen of door je community openbaar te maken.

API's om aanpassingen aan te brengen

Ontwerp geavanceerde aanpassingen om de klantervaring te verbeteren.

Meerdere merken

Stel meerdere community's in voor diverse doelgroepen, regio's of merken. Elk Helpcenter of elke kennisbank staat op zichzelf, zodat je dus voor elke variant andere machtigingen kunt instellen, een uniek webadres kunt maken en een bijpassend thema kunt maken.

Geoptimaliseerd voor zoekmachines

Gather is geoptimaliseerd voor zoekmachines, zodat die je inhoud begrijpen en leden antwoorden kunnen vinden ongeacht waar ze naar antwoorden zoeken.