Web Widget
Breng het beste van Zendesk direct naar uw website. Gebruik de widget voor een contactformulier, voor live chat of voor ingesloten zelfservice. De keuze is aan u.
Kant-en-klare kennis
Geef klanten toegang tot informatie zonder dat ze daarvoor omwegen hoeven te maken. De widget biedt op de pagina waarop de klant zich bevindt automatisch relevante kennisbankartikelen aan, waardoor het aantal vragen voor uw team afneemt.

Een veld voor vragen
Bied uw meest betrokken bezoekers een goede service met een contactformulier of live chat. En met behulp van de widget kunt u context over vragen van klanten verzamelen, zodat uw team precies heeft wat nodig is om de klant te helpen.
Direct in beeld
U krijgt volledig zicht op het klanttraject omdat de widget volgt hoe de interactie tussen uw klanten en uw website verloopt. Maak deze informatie beschikbaar voor uw team met behulp van de Pathfinder-app, zodat uw team de volledige klantgeschiedenis binnen handbereik heeft.

"We zijn erg blij met Web Widget. Gebruikers hoeven niet meer naar relevante informatie op zoek te gaan, omdat ze deze aangeboden krijgen.
Tom Saul
Head of Marketing, Flare Apps
Meer informatiebronnen
-
DE WIDGET INSLUITEN
Lees de eenvoudige stappen over hoe u de widget aan uw website toevoegt.
Ontdek het zelf -
GA EEN STAP VERDER MET AANPASSINGEN
Doe meer met Web Widget door elementen met de JavaScript API aan te passen.
Meer informatie