Supportticketsysteem voor Wordpress
Profiteer van de eenvoud en flexibiliteit van WordPress en Zendesk
WordPress-websites hebben een strak ontwerp en zijn licht in gebruik – zo zien wij ze graag! WordPress-gebruikers hebben een gemakkelijke manier nodig om volwaardige klantenservice te leveren. De WordPress-plugin voor supporttickets van Zendesk integreert een helpdesk in je WordPress-workflow.
Wees er als eerste bij
Gebruikers kunnen reageren op de comments van hun lezers, plus hun huidige en potentiële klanten eersteklas klantenservice bieden. De bezoekers van je blog hoeven geen account aan te maken bij Zendesk Support. Ze kunnen simpelweg inpluggen met hun inloggegevens van jouw gratis blog. Veilig, betrouwbaar en super makkelijk.
Snel resultaat
Beheer klantenservicetickets vanuit de backend en houd bij welke supportverzoeken aan jou zijn toegewezen, rechtstreeks in WordPress. Krijg toegang tot al je ticketinformatie en werk deze bij waar nodig.
Geniet van de voordelen
De voordelen van Zendesk inzetten voor WordPress zijn:
- Agents kunnen vragen en problemen van bloglezers beheren
- Agents kunnen een interactief gesprek aangaan met lezers
- Gebruikers kunnen gemakkelijk reageren op de comments van lezers, zodat je eersteklas klantenservice kunt leveren
Wil je hier meer over lezen?
Meer informatie over ticketsystemen voor support.