Overslaan naar belangrijkste inhoud

Vijf trends voor de toekomst van CRM

Beschikbaar on-demand

Over deze webinar

Zendesk Roadshow Nordics & Benelux | Session 1

Op de eerste dag van de Zendesk Roadshow Nordics & Benelux bespreken we onder andere de nieuwste klantenservicetrends en duiken we in de toekomst van CRM.

Tijdens de keynote sessie zal de Chief Product Officer (CPO) van Zendesk de vijf grote trends voor de toekomst van CRM toelichten. Adrian McDermott vertelt hoe je je self-service oplossing kunt perfectioneren, je messenger-kanalen kunt verbeteren en AI kan gebruiken om te automatiseren en kosten te besparen. De inzichten uit deze keynote-sessie helpen je met het maken van slimme investeringskeuzes met betrekking tot technologieën die relevant zijn voor jouw klantenservice.

Vervolgens bespreken we de nieuwste trends op het gebied van klantenservice en gaan we in op hoe verkoopteams kunnen profiteren van een uitgebreide samenwerking met supportteams, hoe je eenvoudig een vriendelijker gesprek met je klanten kunt starten en hoe je een goed presterende, op AI gebaseerde self-servicestrategie kan ontwikkelen.

Vul het onderstaande formulier in om de webinar te bekijken

Sprekers

Martine Niermansphoto

Martine Niermans

Senior Manager Customer Success, Zendesk

Adrian McDermottphoto

Adrian McDermott

President of Products,
Zendesk